Mezinárodní autosalon v Šanghaji otevře své brány veřejnosti 21. dubna. Pro novou automobilovou prémiovou značku DS, která se inspiruje od toho nejlepšího z francouzského luxusu a pro kterou je Čína nejdůležitější zemí z hlediska strategie mezinárodního rozvoje, jde o setkání, na nemž nesmí chybět.
Značka DS v Číně funguje již tři roky a hodlá se zde dále rozvíjet. Během posledních 12 měsíců uvedla na čínský trh 3 modely, které ve specializované prodejní síti představují 82 % prodejů. Nyní v současné chvíli uvádí na evropský a čínský trh novou DS5! A jako důkaz svých ambicí zde odhalí speciální edici nové DS 5: model DS 5 Golden Mat. K vidění v hale 7.1.
DS Automobiles, nová prémiová značka skupiny PSA, nemohla měsíc po svém oficiálním vstupu na trh na ženevském autosalonu opominout 2. velké mezinárodní setkání roku: šanghajský autosalon.
Světová značka
Čína dnes zůstává pro značku DS prioritou. Důkazem je její stánek, kde v Číně poprvé představí své logo „DS Automobiles“, svůj podpis „Spirit of avant-garde“ a svůj nejnovější model, novou DS 5. Tento vůz, který je skutečnou vlajkovou lodí značky, dokonale ztělesňuje identitu DS a je uváděn na trh současně v Evropě i v Číně.
„Uvedení nové DS 5 ve stejnou chvíli v Evropě a v Číně je důležitým krokem naší strategie internacionalizace a produktového rozvoje. Naším konečným cílem je nabízet řadu 6 světových automobilů!“ uvedl generální ředitel značky DS Yves Bonnefont.
Na stánku o ploše 986 m2 v hale Premium 7.1 bude vystaveno 10 modelů DS včetně nové DS 5. Návštěvník se bude moci ponořit do světa elegance, péče o detail, designu a technologií a prohlédnout si modely DS od symbolu odkazu značky, vozu DS 23, přes vozy DS 5 LS a SUV DS 6 po novou DS 5 Golden Mat a show-car DS 5 MoonDust.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?