Nová identita značky Renault

ar2, 11. března 2015, 10:36 Google+

Při příležitosti 85. Ženevského autosalónu představila značka Renault kromě své novinky, modelu Kadjar, i novou identitu značky.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Renault

Renault | foto: Renault

Sdílejte článek

Nová strategie značky je emotivnější a vychází z jednotlivých etap života. Od r. 2012 oživila značku vozidla Clio, Captur, Nové Twingo, Nový Espace a nyní Kadjar.

Autosalon Ženeva 2015 zaznamenává novou etapu s představením nového podpisu značky „Renault, passion for life“  Navazuje na „Auta s rytmem života“ a odráží se v něm omlazení modelové řady, která by měla svým cestujícím umožnit prožívat život naplno. Logo se rovněž modernizuje, aby se zdůraznila nová identita značky.

Když se Laurens van den Acker dostává v září 2009 do čela designu Renaultu, neotálí s navržením a ověřením základních prvků nové designové strategie Skupiny.

Jeho představa vychází z rozpoznávacích kořenů Renaultu a vyjadřuje lidský rozměr podniku. Nová strategie designu Renault má za účel vyjádřit spojitost mezi značkou a zákazníky v každé životní etapě: když se zamilují, objevují svět, zakládají rodinu, pracují, užívají si volného času a získávají moudrost.

Proto design Renaultu zobrazuje svou strategii kopretinou se 6 lístky, kde každý lístek představuje jednu etapu cyklu života člověka. 

Marketingový ředitel Renault S.A.S., Michael van der Sande: “Renault Group má několik značek – samozřejmě Renault, ale od roku 1999 také Dacii a od roku 2000 RSM (Renault Samsung Motors). Po desítky let značka Renault inovovala a vyráběla automobily uzpůsobené pro lidi. Skutečné lidi prožívající skutečné životy. To nejlépe vyjadřoval proslulý slogan z doby před zhruba 30 lety: „Auta s rytmem života“. Pokud bych dnes měl shrnout naši značku, řekl bych, že „Renault vyrábí auta, která zlepšují Váš život“. A nejvíce ze všech tak činí naše nejnovější modely.

 Všechny naše nejnovější produkty – od Clia a Capturu k novému Espace v Evropě – a nejnovější Renault Sandero a Duster v ostatních částech světa – zajišťují, že máme přesně to, co potřebujeme, aby si noví zákazníci značku Renault zamilovali. Třešinkou na dortu je nový Renault Kadjar.

Nyní je čas předat toto poselství našim zákazníkům. A proto jsme vyvinuli nový slogan a novou vizuální identitu značky, které odrážejí naše nová pojetí designu, naši kvalitu a výraznou, živoucí osobnost naší značky. Tento slogan se bude používat po celém světě v angličtině. Odráží mezinárodní dosah značky Renault a vyjadřuje postoj, který naše značka zastává. Naším cílem je obnovit příběh společnosti Renault jako výrobce automobilů určených pro život – a předat vášeň, kterou můžeme vidět, slyšet a vnímat v našich nejnovějších vozech.

Nový slogan podtrhuje vše, co děláme v posledních letech napříč všemi částmi firmy, aby naše produkty byly žádanější a atraktivnější. Se sloganem přichází potřeba obnovit naši vizuální komunikaci. Upravujeme naše diamantové logo, aby bylo v souladu s našimi vozidly, aby vyjadřovalo vyšší kvalitu a více vyčnívalo. Naši kolegové v oddělení designu na tomto úkolu pracují mnoho měsíců – osvobodili logo z jeho žlutého rámečku – a to nám umožňuje zvětšit logotyp RENAULT, aby bylo snazší jej přečíst a rozeznat. To skutečně pomůže zlepšit povědomí o naší značce na nových trzích.

Výsledek – vizuální identita, která je smělá, sebevědomá, pulsující, barvitá a plná života. Odráží DNA společnosti Renault a ukazuje, kým chceme být.”

Vytisknout

Diskuze: Nová identita značky Renault

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Lucid Air bude mít dojezd více než 800 km a zrychlení z 0 na 100 km/h za méně než 2,5 sekundy

Dojezd 800 km a zrychlení za 2,5 vteřiny. Na jaře začne montáž luxusního sedanu Lucid Air

Škoda představila Enyaq iV, svje první čistě elektrické SUV

Pětina Čechů má snít o elektromobilech. Průzkum ukázal, proč je nekupují

Mercedes W124 300E

Taxikářská legenda z „osmdesátek“ – Mercedes W124

Autonomní brzdový systém neustále sleduje dění před vozidlem

Realita a nouzový brzdový systém AEB. Má nebo nemá smysl?

Nový Ford Kuga HEV je jedním ze 17 elektrifikovaných modelů pro evropské trhy

Nové SUV Ford Kuga HEV jde do výroby. Přes elektrickou pomoc sprint nemusí

Autodráha

Nevíte co pod stromeček? Toto potěší malého i velkého kluka a dokonce i dědečka

Suzuki ACROSS

Suzuki ACROSS v předprodeji, více než 300 koní ovšem nebude "zadarmo"

Škoda Octavia

Český sen v podobě nové Škody Octavie Scout a RS přichází na náš trh

Škoda Rapid s motorem o objemu 1289 cm³ a výkonu 46 kW měla díky podobné koncepci v Británii přezdívku “Porsche chudých”

Ikonické Škody z osmdesátek zařazeny mezi sdílené vozy

Toyota C-HR GR Sport

Toyota rozšiřuje nejatraktivnější řadu C-HR o model GR Sport

Mezigenerační srovnání Mercedesů C-class (S203 / S204)

Test: Mezigenerační srovnání Mercedesů C-class (S203 / S204). Který koupit, proč a za kolik?

Honda CMX 1100 Rebel

Je to Rebel! Honda představila nový model CMX1100 Rebel

Peugeot Landtrek

Nový pickup Peugeot Landtrek pro Ameriku, my v Evropě máme pravděpodobně smůlu

Pandur II pro Ačr

Zakázka na Pandury ukázala, jaký vliv má modernizace armády na českou ekonomiku

Volkswagen vybudoval nový větrný tunel v hodnotě 2,5 miliardy korun

Co jsme ve škole nenáviděli, jezdí s námi denně v autech, tvrdí uznávaný profesor

reklama

Doporučujeme

Beetle

Volkswagen Beetle se možná přestane vyrábět, co za tím stojí?

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Test: Mezigenerační srovnání Mercedesů C-class (S203 / S204). Který koupit, proč a za kolik?

  2. Nevíte co pod stromeček? Toto potěší malého i velkého kluka a dokonce i dědečka

  3. Taxikářská legenda z „osmdesátek“ – Mercedes W124

  4. Pětina Čechů má snít o elektromobilech. Průzkum ukázal, proč je nekupují

  5. Realita a nouzový brzdový systém AEB. Má nebo nemá smysl?

  6. Toyota rozšiřuje nejatraktivnější řadu C-HR o model GR Sport

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud