Při příležitosti 85. Ženevského autosalónu představila značka Renault kromě své novinky, modelu Kadjar, i novou identitu značky.
Nová strategie značky je emotivnější a vychází z jednotlivých etap života. Od r. 2012 oživila značku vozidla Clio, Captur, Nové Twingo, Nový Espace a nyní Kadjar.
Autosalon Ženeva 2015 zaznamenává novou etapu s představením nového podpisu značky „Renault, passion for life“ Navazuje na „Auta s rytmem života“ a odráží se v něm omlazení modelové řady, která by měla svým cestujícím umožnit prožívat život naplno. Logo se rovněž modernizuje, aby se zdůraznila nová identita značky.
Když se Laurens van den Acker dostává v září 2009 do čela designu Renaultu, neotálí s navržením a ověřením základních prvků nové designové strategie Skupiny.
Jeho představa vychází z rozpoznávacích kořenů Renaultu a vyjadřuje lidský rozměr podniku. Nová strategie designu Renault má za účel vyjádřit spojitost mezi značkou a zákazníky v každé životní etapě: když se zamilují, objevují svět, zakládají rodinu, pracují, užívají si volného času a získávají moudrost.
Proto design Renaultu zobrazuje svou strategii kopretinou se 6 lístky, kde každý lístek představuje jednu etapu cyklu života člověka.
Marketingový ředitel Renault S.A.S., Michael van der Sande: “Renault Group má několik značek – samozřejmě Renault, ale od roku 1999 také Dacii a od roku 2000 RSM (Renault Samsung Motors). Po desítky let značka Renault inovovala a vyráběla automobily uzpůsobené pro lidi. Skutečné lidi prožívající skutečné životy. To nejlépe vyjadřoval proslulý slogan z doby před zhruba 30 lety: „Auta s rytmem života“. Pokud bych dnes měl shrnout naši značku, řekl bych, že „Renault vyrábí auta, která zlepšují Váš život“. A nejvíce ze všech tak činí naše nejnovější modely.
Všechny naše nejnovější produkty – od Clia a Capturu k novému Espace v Evropě – a nejnovější Renault Sandero a Duster v ostatních částech světa – zajišťují, že máme přesně to, co potřebujeme, aby si noví zákazníci značku Renault zamilovali. Třešinkou na dortu je nový Renault Kadjar.
Nyní je čas předat toto poselství našim zákazníkům. A proto jsme vyvinuli nový slogan a novou vizuální identitu značky, které odrážejí naše nová pojetí designu, naši kvalitu a výraznou, živoucí osobnost naší značky. Tento slogan se bude používat po celém světě v angličtině. Odráží mezinárodní dosah značky Renault a vyjadřuje postoj, který naše značka zastává. Naším cílem je obnovit příběh společnosti Renault jako výrobce automobilů určených pro život – a předat vášeň, kterou můžeme vidět, slyšet a vnímat v našich nejnovějších vozech.
Nový slogan podtrhuje vše, co děláme v posledních letech napříč všemi částmi firmy, aby naše produkty byly žádanější a atraktivnější. Se sloganem přichází potřeba obnovit naši vizuální komunikaci. Upravujeme naše diamantové logo, aby bylo v souladu s našimi vozidly, aby vyjadřovalo vyšší kvalitu a více vyčnívalo. Naši kolegové v oddělení designu na tomto úkolu pracují mnoho měsíců – osvobodili logo z jeho žlutého rámečku – a to nám umožňuje zvětšit logotyp RENAULT, aby bylo snazší jej přečíst a rozeznat. To skutečně pomůže zlepšit povědomí o naší značce na nových trzích.
Výsledek – vizuální identita, která je smělá, sebevědomá, pulsující, barvitá a plná života. Odráží DNA společnosti Renault a ukazuje, kým chceme být.”
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.