Nová identita značky Renault

Renault
Renault, foto: Renault
ar2 11. března 2015 10:36
Sdílej:

Při příležitosti 85. Ženevského autosalónu představila značka Renault kromě své novinky, modelu Kadjar, i novou identitu značky.

Nová strategie značky je emotivnější a vychází z jednotlivých etap života. Od r. 2012 oživila značku vozidla Clio, Captur, Nové Twingo, Nový Espace a nyní Kadjar.

Autosalon Ženeva 2015 zaznamenává novou etapu s představením nového podpisu značky „Renault, passion for life“  Navazuje na „Auta s rytmem života“ a odráží se v něm omlazení modelové řady, která by měla svým cestujícím umožnit prožívat život naplno. Logo se rovněž modernizuje, aby se zdůraznila nová identita značky.

Když se Laurens van den Acker dostává v září 2009 do čela designu Renaultu, neotálí s navržením a ověřením základních prvků nové designové strategie Skupiny.

Jeho představa vychází z rozpoznávacích kořenů Renaultu a vyjadřuje lidský rozměr podniku. Nová strategie designu Renault má za účel vyjádřit spojitost mezi značkou a zákazníky v každé životní etapě: když se zamilují, objevují svět, zakládají rodinu, pracují, užívají si volného času a získávají moudrost.

Proto design Renaultu zobrazuje svou strategii kopretinou se 6 lístky, kde každý lístek představuje jednu etapu cyklu života člověka. 

Marketingový ředitel Renault S.A.S., Michael van der Sande: “Renault Group má několik značek – samozřejmě Renault, ale od roku 1999 také Dacii a od roku 2000 RSM (Renault Samsung Motors). Po desítky let značka Renault inovovala a vyráběla automobily uzpůsobené pro lidi. Skutečné lidi prožívající skutečné životy. To nejlépe vyjadřoval proslulý slogan z doby před zhruba 30 lety: „Auta s rytmem života“. Pokud bych dnes měl shrnout naši značku, řekl bych, že „Renault vyrábí auta, která zlepšují Váš život“. A nejvíce ze všech tak činí naše nejnovější modely.

 Všechny naše nejnovější produkty – od Clia a Capturu k novému Espace v Evropě – a nejnovější Renault Sandero a Duster v ostatních částech světa – zajišťují, že máme přesně to, co potřebujeme, aby si noví zákazníci značku Renault zamilovali. Třešinkou na dortu je nový Renault Kadjar.

Nyní je čas předat toto poselství našim zákazníkům. A proto jsme vyvinuli nový slogan a novou vizuální identitu značky, které odrážejí naše nová pojetí designu, naši kvalitu a výraznou, živoucí osobnost naší značky. Tento slogan se bude používat po celém světě v angličtině. Odráží mezinárodní dosah značky Renault a vyjadřuje postoj, který naše značka zastává. Naším cílem je obnovit příběh společnosti Renault jako výrobce automobilů určených pro život – a předat vášeň, kterou můžeme vidět, slyšet a vnímat v našich nejnovějších vozech.

Nový slogan podtrhuje vše, co děláme v posledních letech napříč všemi částmi firmy, aby naše produkty byly žádanější a atraktivnější. Se sloganem přichází potřeba obnovit naši vizuální komunikaci. Upravujeme naše diamantové logo, aby bylo v souladu s našimi vozidly, aby vyjadřovalo vyšší kvalitu a více vyčnívalo. Naši kolegové v oddělení designu na tomto úkolu pracují mnoho měsíců – osvobodili logo z jeho žlutého rámečku – a to nám umožňuje zvětšit logotyp RENAULT, aby bylo snazší jej přečíst a rozeznat. To skutečně pomůže zlepšit povědomí o naší značce na nových trzích.

Výsledek – vizuální identita, která je smělá, sebevědomá, pulsující, barvitá a plná života. Odráží DNA společnosti Renault a ukazuje, kým chceme být.”

Témata:
Stalo se
Testy aut
Hyundai Inster

Hyundai Inster - nejlepší elektromobil do města?

Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?

Testy aut
Toyota ProAce Verso

Test ojetiny: Toyota ProAce Verso VIP – univerzální praktik s bohatou výbavou

Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?

Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.