Dovolujeme si představit akční nabídku nové „faceliftované“ modelové řady Civic 2015 pro naše zákazníky, která platí od 1.3.2015 do 30.6.2015. Podrobnosti jednotlivých výhod naleznete zde:
Civic 5D všechny výbavy s motorizací 1.4, MR 2015.
- Celkový bonus pro zákazníka 50.000,- Kč
- Vybrané sady příslušenství za 50% ceny – úspora až 20.000,- Kč
- Možnost zvýhodněného financování při využití Honda Finance*
Civic 5D všechny výbavy s motorizací 1.8, MR 2015.
- Celkový bonus pro zákazníka 50.000,- Kč
- Vybrané sady příslušenství za 50% ceny – úspora až 20.000,- Kč
- Možnost zvýhodněného financování při využití Honda Finance*
Civic 5D všechny výbavy s motorizací 1.6, MR 2015.
- Celkový bonus pro zákazníka 30.000,- Kč
- Vybrané sady příslušenství za 50% ceny – úspora až 20.000,- Kč
- Možnost zvýhodněného financování při využití Honda Finance*
Civic Tourer všechny výbavy s motorizací 1.8, MR 2015.
- Celkový bonus pro zákazníka 50.000,- Kč
- Vybrané sady příslušenství za 50% ceny – úspora až 20.000,- Kč
- Možnost zvýhodněného financování při využití Honda Finance*
Civic Tourer všechny výbavy s motorizací 1.6, MR 2015.
- Celkový bonus pro zákazníka 30.000,- Kč
- Vybrané sady příslušenství za 50% ceny – úspora až 20.000,- Kč
- Možnost zvýhodněného financování při využití Honda Finance*
* Možnost zvýhodněného financování při využití Honda Finance:
•financování „Správná volba“ (Měsíční náklady od 4.871,- Kč)
•financování s navýšením od 0%
•financování „na třetiny“ bez navýšení
•financování „na čtvrtiny“ bez navýšení (detaily budou poskytnuty prostřednictvím poboček UCL)
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?