ŠKODA AUTO Česká republika vstupuje ve spolupráci se ŠkoFINem na trh s novinkou v oblasti servisních služeb.
ŠKODA Předplacený servis zaručí zákazníkům dle úrovně služby pět let a 60.000/100.000/150.000 najetých kilometrů bezproblémové mobility bez dalších nákladů na servis/servisní prohlídky. „ŠKODA Předplacený servis je nová služba ŠKODA AUTO, která zákazníkům kryje náklady spojené s předepsanou údržbou vozidla, nebo i náklady spojené s případnými opravami z důvodu běžného opotřebení,“ říká Karel Starý, vedoucí Poprodejních služeb ŠKODA AUTO Česká republika. „Zákazník tak má díky profesionální péči na pět let a zvolený počet kilometrů garantovánu vynikající kondici vozu bez vlivu inflace a zdražování dílů či služeb,“ vysvětluje Starý.
ŠKODA Předplacený servis je v nabídce pro všechny vozy ŠKODA ve dvou základních variantách, vždy v trvání pěti let. „Zákazník může dle svých preferencí zvolit předpokládaný nájezd 60 000, 100 000, nebo 150 000 kilometrů. Novinka vychází vstříc zákazníkům, kteří mají zájem o nadstandardní služby a se svým vozem chtějí mít co nejméně starostí. Produktem ŠKODA Předplacený servis tak reagujeme na jejich zvyšující se poptávku po tomto typu služeb,“ uvádí Petr Abrahámek, ředitel obchodu a marketingu ŠkoFIN. Varianta Standard zahrnuje všechny servisní úkony předepsané výrobcem. Jedná se zejména o servisní prohlídky dle předepsaného servisního intervalu vozu včetně výměny motorového oleje, dále vzduchové, pylové a olejové filtry, palivové filtry, brzdovou kapalinu i zapalovací svíčky.
Varianta Plus zahrnuje nad rámec úrovně Standard také servisní úkony k zajištění bezproblémové provozuschopnosti vozidla po dobu trvání služby. Jedná se o výměnu dílů podléhajících opotřebení jako jsou brzdové destičky, brzdové kotouče, stěrače, ale také pravidelné čištění a doplnění klimatizace, nebo například kontrolu před STK. Zajištění provozuschopnosti kryje i nahodilé poruchy v rozsahu obdobném ŠKODA Prodloužené záruce. Obě varianty zahrnují v předepsaném rozsahu použití ŠKODA Originálních náhradních dílů a práci nutnou k jejich výměně. ŠKODA Předplacený servis obsahuje v obou variantách prodloužení záruky mobility a lze jej čerpat u kteréhokoli z 260 autorizovaných servisních partnerů ŠKODA v České republice.
ŠKODA Předplacený servis je určen jak fyzickým, tak právnickým osobám. Pro podnikatele či provozovatele flotil, kteří financují nákup vozu hotově, nebo úvěrem představuje ŠKODA Předplacený servis zajímavou alternativu k operativnímu leasingu. Službu lze zakoupit u autorizovaných partnerů ŠKODA v České republice k nákupu nového vozu, bez ohledu na způsob financování. Služba je vázána na VIN vozidla, je tedy převoditelná na dalšího majitele. Ceny začínají na částce 12.490 Kč (vč. DPH) pro model ŠKODA Fabia s využitím varianty Standard a nájezdem 60 000 km. Například u vozu Octavia 2.0 TDI (110 kW) ušetří zákazník na servisních nákladech při využití produktu ŠKODA Předplacený servis Plus na 150 000 km až 20,2% v porovnání s běžnými náklady.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.