Nově si můžete pořídit nejúspěšnější modely Citroën s prodlouženou zárukou, kterou dostanete k vozu zdarma.
Zákazníkům, kteří si přijdou do showroomů pro nový Citroën C4 Cactus, nabízíme záruku na 5let/100 000 km v ceně vozu. Tato záruka není navázána na žádné další podmínky prodeje, je platná pro koupi vozu v hotovosti i s financováním. Prodloužená záruka ve formě servisní smlouvy Essential Drive je výrazem důvěry v kvalitu značky a její rozsah a délka jsou pozitivně hodnoceny ze strany potenciálních zákazníků.
Nově při nákupu tohoto modelu mohou zájemci využít také výkupní prémii ve výši až 37 000 Kč. To v případě, že nabídnou svůj stávající vůz k odkupu v našem showroomu (protiúčet).
Nabídka prodloužené záruky na 5 let/100 000 km se týká i modelů Citroën C4 Picasso a Grand C4 Picasso. I zde platí nabídka výkupní prémie ve výši až 40 000 Kč v případě vozu protiúčtem.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.