Projekt společnosti ŠKODA AUTO „Za každý prodaný vůz značky ŠKODA v České republice jeden zasazený strom“ má za sebou další úspěšnou sezónu – v roce 2014 bylo ve vybraných regionech České republiky vysazeno 60.042 nových stromů, což odpovídá počtu vozů značky ŠKODA prodaných v roce 2013 na tuzemském trhu. Za osm let trvání projektu zapustilo kořeny do české země téměř půl milionu stromů.
„Každý zasazený strom je symbolem ekologické odpovědnosti značky ŠKODA a jejích zaměstnanců. Prostředí, ve kterém žijeme a pracujeme, je pro nás důležité a těší nás, že i díky tomuto projektu je zase o něco zelenější a zdravější,“ říká člen představenstva společnosti ŠKODA AUTO za oblast řízení lidských zdrojů Bohdan Wojnar a dodává:
„Každý strom přispívá k obnově naší krajiny a je současně i symbolem úspěchu značky ŠKODA.“ Na výsadbě se aktivně podílejí přímo zaměstnanci automobilky, pomáhají s vytipováním lokalit pro výsadbu i při samotném sázení. Vloni se do akce poprvé zapojili i učni středního odborného učiliště automobilky, kteří obnovili staré aleje ovocných stromů u cest v obci Horní Slivno. Prvně přiložili ruku k dílu i ŠKODA trainees v obci Bezno a zaměstnanci v závodu Vrchlabí. Sázelo se také ve Žďáru a v Krnsku na Mladoboleslavsku, v Kvasinách na Rychnovsku a na mnoha dalších místech. V loňském roce automobilka v tomto ekologickém projektu spolupracovala celkem s 24
obcemi a veřejně prospěšnými organizacemi ve Středočeském, Královéhradeckém, Libereckém a Ústeckém kraji. Akce „Za každý prodaný vůz ŠKODA v České republice jeden zasazený strom“ je důležitou součástí ekologických aktivit programu GreenFuture a výborně zapadá do série opatření v oblasti společenské odpovědnosti (CSR) automobilky ŠKODA na domácí půdě. Mezi klíčové pilíře zde patří dopravní bezpečnost, technické vzdělávání, péče o děti a bezbariérová mobilita, společně s programy na podporu zaměstnanců a regionů, kde má ŠKODA AUTO své výrobní závody. V těchto aktivitách společnost úzce spolupracuje s podnikovými odbory KOVO.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.