I pokud se snažíte co-to ušetřit a stejně dbáte na životní prostředí, ne vždy je možné obejít se zcela bez vlastního auta. Toto nabízí nejen pohodlné cestování, ale máme tak jednoduše v dosahu i zaměstnání, či nezbytné nákupy. Ty jsou zásadní zvláště pokud se v blízkém okolí žádný supermarket nenachází.
Auto se tak stalo nutností i pro ty, co ho dosud velmi nepotřebovali. Není přece možné, abychom všichni pracovali jen pár metrů od našeho domova, ale ani hromadná doprava není mnohdy přizpůsobena běžné pracovní době. Jiná možnost nám tak ani nezbývá. Řidičský průkaz tak vnímáme jako nutnost a snažíme se zkoušky udělat co nejdříve. Je však jen velmi vzácné, že po jeho získání ihned zdokonalujeme naše řidičské dovednosti. Často tak na vlastní auto musíme šetřit dlouhá léta.
Pokud se můžete konečně těšit na nového "člena" rodiny, je na místě zvážit i možnosti nabízené například u kondičních jízd. Takto si totiž jednoduše zopakujete naučené a doplníte znalosti o nových předpisech. Za zvážení a bezpečnost na silnicích to přece rozhodně stojí.S takovou koupí auta však přicházejí i další výdaje. V neposlední řadě musíme právě teď myslet na to správné obutí, vždyť například díky pneumatikám Barum budete mít auto pod kontrolou i v zimě. Vybírat je můžete na pneumatiky-pneupex.sk.Ve snaze ušetřit i na pořizovací ceně však nejednou volíme raději ojeté vozidlo. To si však vyžádá mnohem větší investice později a vzhledem na naše cesty, budete zřejmě jako první měnit vzduchové pérování.Vlastní auto se Vám bude hodit nejen při plánování dovolené, ale i při pracích kolem domu. Zejména pokud se rozhodnete pro zateplování domu. Pokud ale bydlíte v paneláku, vyžaduje to zásah odborníků, obraťte se tedy na zkušenou firmu. Více se dozvíte na psgroup.sk.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.