Nový Volkswagen Polo je ještě atraktivnější. S akční výbavovou linií Start činí nově vstupní cena modelu Volkswagen Polo pouhých 241 900 Kč. Sériová výbava zahrnuje třídveřovou karoserii, manuální klimatizaci a rádio Composition Touch.
Nový Volkswagen Polo Start lze pořídit již za 241 900 Kč v kombinaci s tříválcovým motorem 1.0 44 kW/60 k, zatímco výkonnější varianta litrového tříválce s 55 kW/75 k přijde na 249 900 Kč. Akční výbavová linie Polo Start je k dispozici právě s těmito dvěma motory, které se vyznačují příznivou výkonovou charakteristikou, kultivovaným během a velmi nízkou spotřebou paliva. V sériové výbavě nechybí manuální klimatizace, rádio Composition Touch s černobílým dotykovým displejem, centrální zamykání a elektricky ovládaná přední okna.
Polo Start má v sériovém provedení třídveřovou karoserii, která může být za příplatek 6 000 Kč nahrazena pětidveřovou karoserií s mechanickým ovládáním oken zadních dveří. Zákazníci mají pro Polo Start na výběr dalších deset položek výbavy na přání, mezi něž patří 15“ ocelová kola, funkce Easy Entry pro snadné nastupování k zadním sedadlům, mlhové světlomety, náhradní ocelové kolo, středová loketní opěrka vpředu, odnímatelné tažné zařízení, textilní koberečky vpředu a vzadu, vnější zpětná zrcátka a kliky dveří v barvě karoserie a tříramenný volant obšitý kůží.
Akční výbavová linie Polo Start rozšiřuje stávající nabídku modelů Polo Comfortline, Polo Highline a speciální edice Polo Comfort Edition, které si mohou zákazníci objednávat v kombinaci se zážehovými motory 1.0 55 kW/75 k, 1.2 TSI 66 kW/90 k a 1.2 TSI 81 kW/110 k nebo s turbodieselem 1.4 TDI 55 kW/75 k. Oba výkonové stupně motoru 1.2 TSI lze kombinovat alternativně s dvouspojkovou převodovkou DSG.
Nové Polo zaujme nejen svým atraktivním vzhledem, ale i novými informačními, zábavními a asistenčními systémy. Nové motory EU6 jsou v porovnání s předchůdcem až o 21 procent úspornější bez kompromisů v oblasti jízdní dynamiky.
Komfortem i bezpečností snese malé Polo srovnání s mnohem většími a dražšími vozy. Nové Polo přináší do třídy malých vozů mimo jiné multikolizní brzdu, systém sledování únavy řidiče, systém sledování okolí vozidla Front Assist se systémem nouzového brzdění City, adaptivní tempomat ACC a zadní kameru Rear Assist, čímž potvrzuje výjimečné postavení ve své třídě.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?