Nový šéf Cadillacu Johan de Nysschen hodlá více konkurovat německým automobilkám. Momentální cíl je Mercedes-Benz CLA...
Johan de Nysschen přišel do Cadillacu od Infiniti a chystá změny. Aby mohl Cadillac být konkurenceschopný, je nutné rozšířit jeho nabídku modelů.
Vzhledem k úspěchu Mercedes-Benz CLA a Audi A3 na americkém trhu je logické, že de Nysschen míří do této třídy automobilů. Nový kompakt bude menší než Cadillac ATS, ale na více informací si musíme ještě počkat. Tento vůz má být klíčový pro úspěch Cadillacu na trhu, takže jsem sám velice zvědav, co z toho vzejde.
Další požadavek de Nysschena je více crossoverů, například mezi SRX a Escalade. Padla zmínka i o více komplexním crossoveru a přijít mají na další modely.
Zatím plány nejsou moc konkrétní. Uvidíme, s jakým trumfem vyrukuje Cadillac na Mercedes, Audi a BMW.
Zdroj: thedetroitbureau.com
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?