Oblastní poradci Škoda Auto převzali v prostorách závodu v Mladé Boleslavi osm vozů Škoda Octavia G-TEC
Škoda tímto krokem opět dokazuje, že model Octavia G-TEC je ideálním řešením mobility v ekonomicky a společensky zodpovědně smýšlejícím podniku. „Škoda vybavila v rámci strategie trvale udržitelného rozvoje své regionální poradce vozy Octavia G-TEC,“ říká Luboš Vlček, šéf prodejní organizace Škoda Auto Česká republika.
„Úspěšné uvedení na trh a velký zájem o model Octavia s pohonem na stlačený zemní plyn ze strany firemních i soukromých zákazníků nás nesmírně těší, stejně jako fakt, že od dnešního dne budou i reprezentanti značky Škoda v jednotlivých regionech jezdit moderními a ekonomicky výhodnými vozy na palivo šetrné k životnímu prostředí,“ dodává Luboš Vlček.
Škoda Octavia G-TEC je poháněna motorem 1.4 TSI konstruovaným pro spalování stlačeného zemního plynu a benzinu. Nádrže na CNG pojmou 97 litrů (15 kg) zemního plynu, což při spotřebě 3,5 kg/100 km umožňuje dojezd 410 km při emisích CO2 ve výši pouze 97 g/km. Nádrž na benzin postačuje k ujetí dalších 920 km, kombinovaný dojezd tak činí 1.330 km. Vůz je standardně osazen systémem start-stop, rekuperací brzdné energie a plní emisní normu EU 6. Oblastní poradci Škoda Auto převzali v prostorách závodu v Mladé Boleslavi osm vozů Škoda Octavia G-TEC v současné době vyrábí celkem 97 modelových variant s hodnotami emisí pod 120 g CO2/km, z toho 17 vozů s emisemi pod 100 g CO2/km.
zdroj: Škoda AutoMladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.