Nové Scirocco přijíždí k vybraným prodejcům Volkswagen v České republice s upraveným designem přídě a zádě.
Pod kapotou nového Scirocca je vyhrazeno místo nejmodernějším motorům, které jsou výkonnější a zároveň úspornější než dosud. Na českém trhu je nové Scirocco k dispozici s bohatou výbavou za atraktivní ceny od 528 900 Kč.
Příznivci sportovních vozů se konečně dočkali a u vybraných prodejců Volkswagen v České republice si mohou na vlastní kůži vyzkoušet nejnovější podobu legendárního sportovního kupé Volkswagen Scirocco, které letos slaví 40. narozeniny. Nové Scirocco zaujme nejen ještě ostřejším vzhledem, ale i vylepšenou technikou, která slibuje nezapomenutelné zážitky z jízdy. Například nové motory, čtyři zážehové TSI a jeden vznětový TDI, jsou až o 20 koní výkonnější, přestože spotřebují až o 19 procent méně paliva než dosud.
Nové Scirocco zaujme na první pohled optimalizovanými předními světlomety, které nabízejí zákazníkům volbu sériově dodávaných halogenových žárovek H7 nebo na přání nabízených xenonových výbojek včetně diod LED pro denní svícení. Zadní světlomety jsou nově osazeny diodami LED, zatímco zadní výklopné víko, pod nímž se ukrývá zavazadlový prostor o objemu 312 až 1006 litrů, se otvírá otočným logem VW. Upravený interiér, v němž trojice přídavných přístrojů připomíná první Scirocco ze 70. let, sází na nové barvy a materiály.
Nabídka na českém trhu začíná výbavovou linií Sport a motorem 1.4 TSI o výkonu 92 kW (125 k). Nejdostupnější Scirocco je k dispozici již od 528 900 Kč. Ještě vyšší nároky na dynamiku uspokojí přeplňovaný čtyřválec 2.0 TSI, nabízený ve třech výkonových stupních 132 kW (180 k), 162 kW (220 k) a 206 kW (280 k). Kompaktní kupé s těmito motory a mechanickou převodovkou stojí 594 900 Kč (Scirocco Sport se 132 kW), resp. 642 900 Kč (Scirocco Sport se 162 kW), resp. 824 900 Kč (Scirocco R s 206 kW).
Nevšední kombinaci suverénní akcelerace s extrémně nízkou spotřebou paliva (v průměru 4,2 l/100 km) nabízí vznětové Scirocco 2.0 TDI se 110 kW (150 k), jehož cena byla stanovena na 608 900 Kč. Všechny dvoulitrové motory TSI a TDI lze na přání kombinovat s dvouspojkovou převodovkou DSG.
Scirocco Sport je sériově vybaveno mimo jiné sportovními sedadly, kůží obšitým sportovním tříramenným volantem (adaptovanými z Golfu GTI), sportovním podvozkem se 17“ koly z lehké slitiny, stabilizačním systémem ESP s ABS, EBV, ASR, MSR a asistentem pro rozjezd do kopce, dále šesti airbagy, manuální klimatizací Climatic, rádiem RCD 310 s přehrávačem CD a 8 reproduktory, multifunkčním ukazatelem Plus, funkcí start/stop a systémem sledování tlaku vzduchu v pneumatikách.
Nekompromisní Scirocco R, které s DSG zrychlí z 0 na 100 km/h za pouhých 5,5 sekundy, dává své výjimečné postavení najevo ještě sportovnějším vzhledem v charakteristickém stylu modelů R a bohatší výbavou, která zahrnuje navíc například 18“ kola z lehké slitiny, elektronickou uzávěrku diferenciálu XDS, bi-xenonové světlomety, automatickou klimatizaci Climatronic, paket Světla a výhled, kůží obšitý multifunkční sportovní volant, pedály z ušlechtilé oceli a textilní koberečky.
Zákazníci si mohou nové Scirocco samozřejmě individualizovat podle svých představ. Mezi nové prvky výbavy na přání patří například vyspělý audiosystém Dynaudio Excite s výkonem 400 W, asistenční systém pro sledování slepého úhlu, který bude v nabídce později a parkovací asistent ParkAssist s automatizovaným řízením během parkovacího manévru. Nová kolekce atraktivních kol z lehké slitiny zahrnuje varianty s průměrem ráfku 17, 18 nebo 19 palců. Mezi 13 nabízenými laky karoserie figuruje pět nových odstínů.
Tisková zpráva: Volkswagen
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?