Nové Scirocco přijíždí k vybraným prodejcům Volkswagen v České republice s upraveným designem přídě a zádě.
Pod kapotou nového Scirocca je vyhrazeno místo nejmodernějším motorům, které jsou výkonnější a zároveň úspornější než dosud. Na českém trhu je nové Scirocco k dispozici s bohatou výbavou za atraktivní ceny od 528 900 Kč.
Příznivci sportovních vozů se konečně dočkali a u vybraných prodejců Volkswagen v České republice si mohou na vlastní kůži vyzkoušet nejnovější podobu legendárního sportovního kupé Volkswagen Scirocco, které letos slaví 40. narozeniny. Nové Scirocco zaujme nejen ještě ostřejším vzhledem, ale i vylepšenou technikou, která slibuje nezapomenutelné zážitky z jízdy. Například nové motory, čtyři zážehové TSI a jeden vznětový TDI, jsou až o 20 koní výkonnější, přestože spotřebují až o 19 procent méně paliva než dosud.
Nové Scirocco zaujme na první pohled optimalizovanými předními světlomety, které nabízejí zákazníkům volbu sériově dodávaných halogenových žárovek H7 nebo na přání nabízených xenonových výbojek včetně diod LED pro denní svícení. Zadní světlomety jsou nově osazeny diodami LED, zatímco zadní výklopné víko, pod nímž se ukrývá zavazadlový prostor o objemu 312 až 1006 litrů, se otvírá otočným logem VW. Upravený interiér, v němž trojice přídavných přístrojů připomíná první Scirocco ze 70. let, sází na nové barvy a materiály.
Nabídka na českém trhu začíná výbavovou linií Sport a motorem 1.4 TSI o výkonu 92 kW (125 k). Nejdostupnější Scirocco je k dispozici již od 528 900 Kč. Ještě vyšší nároky na dynamiku uspokojí přeplňovaný čtyřválec 2.0 TSI, nabízený ve třech výkonových stupních 132 kW (180 k), 162 kW (220 k) a 206 kW (280 k). Kompaktní kupé s těmito motory a mechanickou převodovkou stojí 594 900 Kč (Scirocco Sport se 132 kW), resp. 642 900 Kč (Scirocco Sport se 162 kW), resp. 824 900 Kč (Scirocco R s 206 kW).
Nevšední kombinaci suverénní akcelerace s extrémně nízkou spotřebou paliva (v průměru 4,2 l/100 km) nabízí vznětové Scirocco 2.0 TDI se 110 kW (150 k), jehož cena byla stanovena na 608 900 Kč. Všechny dvoulitrové motory TSI a TDI lze na přání kombinovat s dvouspojkovou převodovkou DSG.
Scirocco Sport je sériově vybaveno mimo jiné sportovními sedadly, kůží obšitým sportovním tříramenným volantem (adaptovanými z Golfu GTI), sportovním podvozkem se 17“ koly z lehké slitiny, stabilizačním systémem ESP s ABS, EBV, ASR, MSR a asistentem pro rozjezd do kopce, dále šesti airbagy, manuální klimatizací Climatic, rádiem RCD 310 s přehrávačem CD a 8 reproduktory, multifunkčním ukazatelem Plus, funkcí start/stop a systémem sledování tlaku vzduchu v pneumatikách.
Nekompromisní Scirocco R, které s DSG zrychlí z 0 na 100 km/h za pouhých 5,5 sekundy, dává své výjimečné postavení najevo ještě sportovnějším vzhledem v charakteristickém stylu modelů R a bohatší výbavou, která zahrnuje navíc například 18“ kola z lehké slitiny, elektronickou uzávěrku diferenciálu XDS, bi-xenonové světlomety, automatickou klimatizaci Climatronic, paket Světla a výhled, kůží obšitý multifunkční sportovní volant, pedály z ušlechtilé oceli a textilní koberečky.
Zákazníci si mohou nové Scirocco samozřejmě individualizovat podle svých představ. Mezi nové prvky výbavy na přání patří například vyspělý audiosystém Dynaudio Excite s výkonem 400 W, asistenční systém pro sledování slepého úhlu, který bude v nabídce později a parkovací asistent ParkAssist s automatizovaným řízením během parkovacího manévru. Nová kolekce atraktivních kol z lehké slitiny zahrnuje varianty s průměrem ráfku 17, 18 nebo 19 palců. Mezi 13 nabízenými laky karoserie figuruje pět nových odstínů.
Tisková zpráva: Volkswagen
Renault je na trhu známý pro spolehlivá a kvalitně postavená auta, ale do světa superaut nikdy výrazně nepronikl. Když tedy francouzská automobilka tvrdí, že jedno vytvořila, vzbuzuje to oprávněnou zvědavost.
Legendární moderátorská trojice Clarkson, May a Hammond se znovu objeví na obrazovkách v nové show, která naváže na jejich ikonická motoristická dobrodružství.
Mercedes-Benz představil novou verzi elektrického CLA, který se považuje za nejchytřejší a nejefektivnější model značky. Tento elektromobil je očekávaným nástupcem v segmentu základních elektromobilů a má ambici stát se přímým konkurentem pro Tesla Model 3. Jaký dojem zanechává nový Mercedes CLA na první pohled? To se dozvíte v našem exkluzivním pohledu na tento model.
Před dvanácti lety Mercedes-Benz poprvé představil model CLA a zájem o něj nepolevuje. Nyní automobilka odhalila třetí generaci, která posouvá hranice technologie a designu na zcela novou úroveň.
Xiaomi začalo dodávat svůj elektrický sporťák SU7 Ultra prvním zákazníkům, ale místo oslav řeší nečekané problémy. Spekulanti okamžitě rozjeli přeprodej za vyšší ceny a zloději se zaměřili na luxusní zlaté logo, které mizí z vozů a končí v online aukcích.
Čas letí jako voda a od premiéry první verze GR Yarisu v Tokiu uběhlo v lednu už 5 let. Proto na počátku roku 2024 nastal čas představit první modernizaci, která měla za cíl odstranit neduhy a celkově vůz posunout ještě úroveň výš. Jak se to povedlo?
Čínská automobilka BYD pracuje na své expanzi v Německu a přivádí na trh kompaktní SUV Atto 2. Zároveň plánuje výrazné posílení své dealerské sítě ještě před koncem roku.
Lamborghini chystá revoluci – jeho první elektromobil bude zároveň nejsilnějším vozem v historii značky. Italská automobilka vsadí na špičkovou platformu koncernu VW Group, která slibuje extrémní výkon i luxusní technologie.
Xiaomi, známý především jako výrobce mobilních telefonů a elektroniky, se loni odvážně pustil do automobilového průmyslu se sedanem SU7. Jeho ambice ale nezůstaly u prvního kroku – brzy následovala prémiová verze Ultra, která se právě dostala do prodeje. Nový model překvapil trh svou výrazně nižší cenou, než se původně očekávalo.
Společnost Nissan potvrdila, že k 1. dubnu letošního roku skončí ve funkci generálního ředitele Makoto Uchida. Jeho nástupcem se stane Ivan Espinosa, dosavadní ředitel plánování, který se tímto krokem stane čtvrtým generálním ředitelem společnosti za posledních osm let.
Po delší době se do našeho testu dostala čtvrtá generace Škody Octavia v oblíbené konfiguraci s dvoulitrovým turbodieselem o výkonu 110 kW a automatickou převodovkou DSG. Oproti verzi před modernizací přináší osvěžený design, nové motorizace, lepší infotainment a pár dalších detailů. Je dieselová verze optimální volbou nebo má smysl sáhnout spíše po levnější benzínové variantě 1.5 eTSI s totožným výkonem?
Audi A6 e-tron, čistě elektrická verze, byla loni v létě jedním z nových přírůstků do portfolia, ale to neznamená konec spalovacích motorů. K elektrické variantě se nyní připojuje nový model A6 Avant, který stále využívá tradiční naftové a benzínové motory. I když je vybaven mild-hybridním systémem, stále patří k nejtradičnějším pohonům, které si můžete pořídit v segmentu prémiových vozů.