Nová čínská továrna DPCA Wuhan 3 vyrobila po pouhých deseti měsících od svého uvedení do provozu dne 28. května 2014 své 100.000 auto, Peugeot 2008.
V továrně Wuhan 3 se nyní vyrábí 3 modely, nový Citroën C-Elysée a vozy Peugeot 301 a 2008. V nejbližší době bude spuštěna výroba 4. vozu. Továrna dosáhne během června svého potenciálu výroby 44 aut za hodinu během 2 směn.
Podíl DPCA na trhu činil v květnu více než 60 000 vozů a odhaduje se na více než 4,5 %, což je 0,6 % více než v květnu 2013. Podíl DPCA na trhu činí za 5 měsíců letošního roku 4,2 %, prodeje přesáhly 285 000 kusů.
Za vynikajícími výsledky DPCA v květnu stojí výkonnost Dongfeng Citroën, která je vyšší než výkonnost trhu (+15 %) a výrazný nárůst podílu DongFeng Peugeot (+47 %). Výkonnost DF Citroën je stejně jako v předchozích měsících výsledkem úspěchu vozu nový C-Elysée (7 700 dodaných vozů) a dobrého postavení vozu C-Quatre (8 100 dodaných vozů).
V případě DF Peugeot zaznamenává růst celá řada, vozů 308 bylo dodáno již 8 000 kusů, vozu 3008 již 6 100 kusů, vozu 301 již 6 000 kusů a vozu 2008, který byl na trh uveden 17. dubna, již 3 500 kusů. Tyto výsledky potvrzují výraznou dynamiku růstu DPCA i prognózy prodejů pro rok 2014, jež by měly překročit oznámený cíl 650 000 vozů.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?