Minulý pátek se výjimečná road show DS Tour přesunula do Brna. Na programu byly testovací jízdy všech prémiových modelů DS u obchodního centra Olympia.
Při této příležitosti se do Brna vydala i ambasadorka značky DS, vynikající česká top modelka Simona Krainová, aby svou autogramiádou potěšila zájemce o testovací jízdy. „Z Prahy jsme vyjeli včas, ale dostali jsme se do dopravního problému na 80.km dálnice a měla jsem obavu, zda přijedeme na čas, nechtěla bych nechat své fanoušky čekat“ svěřila se S. Krainová po svém příjezdu na místo.
Vše dobře dopadlo a tak se mohla Simona na 17h přesunout k brněnskému prodejci vozů Citroën a DS, firmě Brnocar, kde byla ozdobou slavnostního večera k výročí založení firmy. Při této příležitosti jí generální ředitel společnosti Citroën, pan Olivier Parry, předal do užívání nový luxusní vůz DS5 Sport v perleťově bílé barvě. „Mám velikou radost, luxusní francouzský vůz jsem si vždy přála, jsem vděčná panu Parrymu, že mi jej svěřil.
Obdivuji ten úchvatný design interiéru, tu kvalitu použitých materiálů, cítím se za volantem jako v kokpitu letadla, mám vše důležité po ruce. Pro cestování s mými malými syny opravdu bezpečný a pohodlný vůz“ dodala ambasadorka. Jako překvapení dostala Simona Krainová ještě osobní dárek: první výrobek kolekce zavazadel DS LIFESTYLE: cestovní tašku DS 48H z pravé telecí kůže, v níž se spojuje svět haute couture a designu.
Vůz DS5 si během večera zkusil i manžel Karel Vágner, který dostal ošidný úkol, vyjet s vozem ze salonu DS na parkoviště. Situaci bravurně zvládl, Simona rozdala ještě několik podpisů pozvaným hostům a pak se s úsměvem vydala směrem ku Praze.
zdroj: Citroën
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?