Se zcela novou Toyotou AYGO se nyní mohou podrobněji seznámit všichni cestující procházející terminálem „A“ bruselského letiště. Vystavovaným vozem je model AYGO v barevném provedení Pop Orange, dekory v černém klavírním laku a 15" litými koly se zdvojenými paprsky v leskle černém tónu. Uvedená edice ‘x-cite’ je nejvíce extrovertní verzí celé řady, které dodává sportovního ducha.
V souladu se sloganem „Go Fun Yourself“ (Jděte a bavte se) používaným pro Toyotu AYGO je součástí expozice i speciální prostor k pořizování selfie portrétů. Cestující pohybující se na letišti v Bruselu tak mají možnost pořídit si vtipný autoportrét ke zpříjemnění své cesty.
Nové AYGO se představilo ve světové premiéře na Ženevském autosalonu 2014. Všechna rozhodnutí v otázkách stylistického ztvárnění i konstrukce nové Toyoty AYGO zohledňovala faktor zábavy, ať již jde o ikonické ztvárnění předních partií ve tvaru písmene „X“ nebo širokou škálu možností zákaznických úprav.
Interiér i vnějšek vozu je pojat tak, aby dovoloval realizovat širokou škálu různých variant a provedení. Zástupce Toyoty ve třídě minivozů je tak nejen zábavný za volantem, ale potěší i možnostmi dalších stylistických úprav podle přání zákazníka. V exteriéru je více než 10 částí, které lze snadno a v krátkém čase nahradit díly jiné barvy či provedení, a to například i po několika letech od zakoupení vozidla.
Zlepšení se dotkla i života na palubě nové malé Toyoty, a to díky většímu vnitřnímu prostoru a celé řadě moderních prvků výbavy. Nejnápadnějším příkladem je multimediální soustava x-touch. Plnobarevný sedmipalcový dotykový displej slouží k ovládání nejrůznějších palubních systémů, zatímco funkce MirrorLink pro připojení chytrého telefonu (se „zrcadlením“ jeho funkcí) umožňuje bezproblémové zapojení vozu do hektického on-line života, který většina z nás dnes vede.
Nové AYGO, nabízené s klasickou manuální převodovkou nebo automatizovanou manuální převodovkou ‘x-shift’, pohání vylepšená verze již několikrát oceněného zážehového tříválce Toyota 1,0 l VVT-i. Tato pozoruhodná jednotka, která se stále řadí mezi nejlehčí motory ve své třídě, prodělala četné úpravy s cílem ještě zlepšit její vlastnosti a napomoci k rekordně nízké spotřebě paliva pouhých 3,8 l/100 km a emisím CO2 pouze 88 g/km.
Díky expozici na bruselském letišti se s novou Toyotou AYGO bude moci mezi prvními seznámit přes 1 milion návštěvníků procházejících každý měsíc terminálem „A“, a to ještě před zahájením evropských prodejů plánovaných na letošní léto.
Tisková zpráva: Toyota
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?