Světový pohár v alpském lyžování 2013/2014 (FIS Audi Ski World Cup) byl zahájen 23. října 2013 v alpském Söldenu – a Bridgestone byl opět u toho. Světová jednička ve výrobě pneumatik a pryže je již třetí sezonou sponzorem nejvyšší soutěžní úrovně v alpském lyžování, přičemž rozsáhlé zpravodajství v mezinárodních médiích používá jako komunikační platformu.
Bezpečnost, ovladatelnost a rovnováha jsou klíčovými faktory úspěchu na strmých a náročných svazích Světového poháru v alpském lyžování (Audi FIS Ski World Cup). Na základě těchto vlastností dosahují také zimní pneumatiky Bridgestone excelentních výsledků v testech na ledu a sněhu.
Bridgestone poukazoval na tuto shodu mezi lyžařským sportem a svými produkty ve své komunikaci během celé sezony 2013/14, včetně propagace na 16 závodních tratích v evropských střediscích zimních sportů, jako jsou Svatý Mořic, Cortina a Kitzbühel.
Bridgestone si zajistil nejen silné zastoupení své značky na startovních číslech, transparentech a dalších inovativních reklamních médiích. Kromě toho nabídl fanouškům lyžařského sportu z celého světa také oblíbené příležitosti k fotografování v podobě přitažlivého „lyžaře z pneumatik“ na světoznámých sjezdovkách, jako jsou „Streif“ a „Corviglia“.
Rekordní sezona
V sezoně 2013/14 dominovali stupňům vítězů i titulkům zpráv reprezentanti dvou zemí: Rakouska – Marcel Hirscher se stal prvním mužem, který v uplynulých 30 letech vyhrál celkové hodnocení Světového poháru v alpském lyžování třikrát za sebou – a USA – Ted Ligety vyhrál rozhodující závod v Lenzerheide, a získal tak malý glóbus za obří slalom navzdory stejnému počtu bodů s Hirscherem; a devatenáctiletá lyžařská senzace Mikaela Shiffrinová, nejmladší zlatá medailistka v historii ženského olympijského slalomu, vyhrála svůj druhý malý glóbus pro šampionku ve slalomu.
Vítězové 2013/14
Muži
· Celkově: Marcel Hirscher (AUT)
· Sjezd: Aksel Lund Svindal (NOR)
· Super G: Aksel Lund Svindal (NOR)
· Obří slalom: Ted Ligety (USA)
· Slalom: Marcel Hirscher (AUT)
Ženy
Celkově: Anna Fenningerová (AUT)
· Sjezd: Maria Hoefl-Rieschová (GER)
· Super G: Lara Gutová (SUI)
· Obří slalom: Anna Fenningerová (AUT)
· Slalom: Mikaela Shiffrinová (USA)
Úsilí o bezpečnost v zimě
Mimo sjezdovky jsou zimní pneumatiky Bridgestone zárukou bezpečné jízdy na zimních silnicích. Jejich výjimečné produktové vlastnosti se těší důvěře uživatelů po celém světě, včetně lyžařských federací Itálie, Finska, Norska a Německa, které se jako partneři spoléhaly na zimní pneumatiky Bridgestone při bezpečné přepravě lyžařů a členů realizačních týmů na závody a tréninky. Tváří značky Bridgestone se navíc stal špičkový německý lyžař Fritz Dopfer, který ještě umocnil dosah sponzorství závodů, a ideálně tak rozšířil celkové možnosti sponzorování.
„Naše podpora mezinárodního seriálu lyžařských závodů vytváří vysokou úroveň důvěryhodnosti v naší cílové demografické skupině a jasně nás odlišuje od konkurence,“ říká Jake Rønsholt, ředitel pro korporátní a značkovou komunikaci společnosti Bridgestone Europe. „Bridgestone intenzivně investuje do vývoje technologií, které poskytují nejvyšší výkon. V tom spatřujeme souvislost s našem sponzorstvím v uplynulých i nadcházejících sezonách.“
Bridgestone bude opět spoléhat na kvality bezpečnosti, ovladatelnosti, přilnavosti a rovnováhy v následující zimní sezoně. Letos vše vypukne opět v Söldenu, kde bude zahájena sezona Světového poháru v alpském lyžování 2014/15.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?