Bezpečnost, ovladatelnost a rovnováha jsou klíčovými faktory úspěchu na strmých a náročných svazích Světového poháru v alpském lyžování (Audi FIS Ski World Cup). Na základě těchto vlastností dosahují také zimní pneumatiky Bridgestone excelentních výsledků v testech na ledu a sněhu.
Bridgestone poukazoval na tuto shodu mezi lyžařským sportem a svými produkty ve své komunikaci během celé sezony 2013/14, včetně propagace na 16 závodních tratích v evropských střediscích zimních sportů, jako jsou Svatý Mořic, Cortina a Kitzbühel.
Bridgestone si zajistil nejen silné zastoupení své značky na startovních číslech, transparentech a dalších inovativních reklamních médiích. Kromě toho nabídl fanouškům lyžařského sportu z celého světa také oblíbené příležitosti k fotografování v podobě přitažlivého „lyžaře z pneumatik“ na světoznámých sjezdovkách, jako jsou „Streif“ a „Corviglia“.
Rekordní sezona
V sezoně 2013/14 dominovali stupňům vítězů i titulkům zpráv reprezentanti dvou zemí: Rakouska – Marcel Hirscher se stal prvním mužem, který v uplynulých 30 letech vyhrál celkové hodnocení Světového poháru v alpském lyžování třikrát za sebou – a USA – Ted Ligety vyhrál rozhodující závod v Lenzerheide, a získal tak malý glóbus za obří slalom navzdory stejnému počtu bodů s Hirscherem; a devatenáctiletá lyžařská senzace Mikaela Shiffrinová, nejmladší zlatá medailistka v historii ženského olympijského slalomu, vyhrála svůj druhý malý glóbus pro šampionku ve slalomu.
Vítězové 2013/14
Muži · Celkově: Marcel Hirscher (AUT) · Sjezd: Aksel Lund Svindal (NOR) · Super G: Aksel Lund Svindal (NOR) · Obří slalom: Ted Ligety (USA) · Slalom: Marcel Hirscher (AUT) |
Ženy Celkově: Anna Fenningerová (AUT) · Sjezd: Maria Hoefl-Rieschová (GER) · Super G: Lara Gutová (SUI) · Obří slalom: Anna Fenningerová (AUT) · Slalom: Mikaela Shiffrinová (USA) |
Úsilí o bezpečnost v zimě
Mimo sjezdovky jsou zimní pneumatiky Bridgestone zárukou bezpečné jízdy na zimních silnicích. Jejich výjimečné produktové vlastnosti se těší důvěře uživatelů po celém světě, včetně lyžařských federací Itálie, Finska, Norska a Německa, které se jako partneři spoléhaly na zimní pneumatiky Bridgestone při bezpečné přepravě lyžařů a členů realizačních týmů na závody a tréninky. Tváří značky Bridgestone se navíc stal špičkový německý lyžař Fritz Dopfer, který ještě umocnil dosah sponzorství závodů, a ideálně tak rozšířil celkové možnosti sponzorování.
„Naše podpora mezinárodního seriálu lyžařských závodů vytváří vysokou úroveň důvěryhodnosti v naší cílové demografické skupině a jasně nás odlišuje od konkurence,“ říká Jake Rønsholt, ředitel pro korporátní a značkovou komunikaci společnosti Bridgestone Europe. „Bridgestone intenzivně investuje do vývoje technologií, které poskytují nejvyšší výkon. V tom spatřujeme souvislost s našem sponzorstvím v uplynulých i nadcházejících sezonách.“
Bridgestone bude opět spoléhat na kvality bezpečnosti, ovladatelnosti, přilnavosti a rovnováhy v následující zimní sezoně. Letos vše vypukne opět v Söldenu, kde bude zahájena sezona Světového poháru v alpském lyžování 2014/15.