- Cílem reorganizace je dosáhnout zjednodušení a využít synergie mezi odděleními prodeje, marketingu a poprodejních služeb v České republice, Maďarsku a na Slovensku v zájmu ziskového růstu automobilky Toyota ve Střední Evropě.
- Společnost Toyota Motor Hungary (TMH) se přemění v regionální marketingovou a obchodní společnost Toyota Central Europe (TCE), která bude zodpovídat za strategické řízení v tomto regionu.
- Důležité funkce ve vztahu k zákazníkům a prodejcům zůstanou v České republice, na Slovensku a v Maďarsku, zatímco provozní zázemí a strategické funkce se přesunou do TCE.
Společnost Toyota Motor Europe (TME) dnes oznámila, že v rámci středoevropského regionu provede reorganizaci svých obchodních zastoupení. K tomuto účelu využije regionální marketingovou a obchodní společnost Toyota Central Europe (TCE), jejímž úkolem bude koordinovat veškeré obchodní, marketingové a poprodejní strategie pro Českou republiku, Slovensko a Maďarsko.
Dnešní marketingové a prodejní zastoupení „Toyota Motor Hungary“ se sídlem v Budapešti se přejmenuje na společnost „Toyota Central Europe“ a od 1. ledna 2015 začne fungovat jako regionální marketingová a obchodní společnost pro Maďarsko, Českou republiku a Slovensko.
K uvedenému datu začnou společnosti Toyota Motor Czech Republic (TMCZ) a Toyota Motor Slovakia (TMSK) fungovat jako styčná zastoupení společnosti Toyota Central Europe pro Českou republiku a Slovensko.
Jako první krok uvedené reorganizace přejdou akcie společnosti Toyota Motor Hungary, nyní ve vlastnictví Toyota Tsusho Corporation, pod společnost Toyota Motor Europe, která se od 31. března 2014 stává jediným akcionářem. Prezident společnosti Toyota Motor Czech (TMCZ) Shingo Kato bude od 1. dubna 2014 kromě své dosavadní funkce jmenován i prezidentem společnosti Toyota Motor Hungary.
„Střední Evropa je pro Toyotu a náš další růst v Evropě velmi důležitým regionem, přičemž toto nové uspořádání je tím nejlepším způsobem, jak si do budoucna zajistit udržitelný a ziskový obchodní model na uvedených klíčových trzích,“ komentoval Daniele Schillaci, Senior vicepresident pro obchod společnosti Toyota Motor Europe.
Realizace nového uspořádání si vyžádá reorganizační změny. TMCZ a TMSK budou i nadále plnit důležitou roli styčných zastoupení, poskytujících nejlepší možnou podporu síti prodejců. Uvedené změny a dosažené synergie se odrazí ve vyšší kvalitě obchodních činností v síti prodejců Toyota i Lexus.
Několik zaměstnanců TMCZ přejde do společnosti Toyota Central Europe v Budapešti. TMCZ rovněž nabídne program dobrovolného odchodu, v jehož rámci budou zájemci moci využít motivačních náhrad pro případ odchodu a služeb outplacementu při hledání jiného zaměstnání mimo společnost.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.