- Cílem reorganizace je dosáhnout zjednodušení a využít synergie mezi odděleními prodeje, marketingu a poprodejních služeb v České republice, Maďarsku a na Slovensku v zájmu ziskového růstu automobilky Toyota ve Střední Evropě.
- Společnost Toyota Motor Hungary (TMH) se přemění v regionální marketingovou a obchodní společnost Toyota Central Europe (TCE), která bude zodpovídat za strategické řízení v tomto regionu.
- Důležité funkce ve vztahu k zákazníkům a prodejcům zůstanou v České republice, na Slovensku a v Maďarsku, zatímco provozní zázemí a strategické funkce se přesunou do TCE.
Společnost Toyota Motor Europe (TME) dnes oznámila, že v rámci středoevropského regionu provede reorganizaci svých obchodních zastoupení. K tomuto účelu využije regionální marketingovou a obchodní společnost Toyota Central Europe (TCE), jejímž úkolem bude koordinovat veškeré obchodní, marketingové a poprodejní strategie pro Českou republiku, Slovensko a Maďarsko.
Dnešní marketingové a prodejní zastoupení „Toyota Motor Hungary“ se sídlem v Budapešti se přejmenuje na společnost „Toyota Central Europe“ a od 1. ledna 2015 začne fungovat jako regionální marketingová a obchodní společnost pro Maďarsko, Českou republiku a Slovensko.
K uvedenému datu začnou společnosti Toyota Motor Czech Republic (TMCZ) a Toyota Motor Slovakia (TMSK) fungovat jako styčná zastoupení společnosti Toyota Central Europe pro Českou republiku a Slovensko.
Jako první krok uvedené reorganizace přejdou akcie společnosti Toyota Motor Hungary, nyní ve vlastnictví Toyota Tsusho Corporation, pod společnost Toyota Motor Europe, která se od 31. března 2014 stává jediným akcionářem. Prezident společnosti Toyota Motor Czech (TMCZ) Shingo Kato bude od 1. dubna 2014 kromě své dosavadní funkce jmenován i prezidentem společnosti Toyota Motor Hungary.
„Střední Evropa je pro Toyotu a náš další růst v Evropě velmi důležitým regionem, přičemž toto nové uspořádání je tím nejlepším způsobem, jak si do budoucna zajistit udržitelný a ziskový obchodní model na uvedených klíčových trzích,“ komentoval Daniele Schillaci, Senior vicepresident pro obchod společnosti Toyota Motor Europe.
Realizace nového uspořádání si vyžádá reorganizační změny. TMCZ a TMSK budou i nadále plnit důležitou roli styčných zastoupení, poskytujících nejlepší možnou podporu síti prodejců. Uvedené změny a dosažené synergie se odrazí ve vyšší kvalitě obchodních činností v síti prodejců Toyota i Lexus.
Několik zaměstnanců TMCZ přejde do společnosti Toyota Central Europe v Budapešti. TMCZ rovněž nabídne program dobrovolného odchodu, v jehož rámci budou zájemci moci využít motivačních náhrad pro případ odchodu a služeb outplacementu při hledání jiného zaměstnání mimo společnost.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?