Toyota Motor Europe reorganizuje svá prodejní zastoupení ve střední Evropě

ar5, 1. dubna 2014, 06:09 Google+

- Cílem reorganizace je dosáhnout zjednodušení a využít synergie mezi odděleními prodeje, marketingu a poprodejních služeb v České republice, Maďarsku a na Slovensku v zájmu ziskového růstu automobilky Toyota ve Střední Evropě.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor

Sdílejte článek

 

- Společnost Toyota Motor Hungary (TMH) se přemění v regionální marketingovou a obchodní společnost Toyota Central Europe (TCE), která bude zodpovídat za strategické řízení v tomto regionu.

- Důležité funkce ve vztahu k zákazníkům a prodejcům zůstanou v České republice, na Slovensku a v Maďarsku, zatímco provozní zázemí a strategické funkce se přesunou do TCE.

Společnost Toyota Motor Europe (TME) dnes oznámila, že v rámci středoevropského regionu provede reorganizaci svých obchodních zastoupení. K tomuto účelu využije regionální marketingovou a obchodní společnost Toyota Central Europe (TCE), jejímž úkolem bude koordinovat veškeré obchodní, marketingové a poprodejní strategie pro Českou republiku, Slovensko a Maďarsko.

Dnešní marketingové a prodejní zastoupení „Toyota Motor Hungary“ se sídlem v Budapešti se přejmenuje na společnost „Toyota Central Europe“ a od 1. ledna 2015 začne fungovat jako regionální marketingová a obchodní společnost pro Maďarsko, Českou republiku a Slovensko.

K uvedenému datu začnou společnosti Toyota Motor Czech Republic (TMCZ) a Toyota Motor Slovakia (TMSK) fungovat jako styčná zastoupení společnosti Toyota Central Europe pro Českou republiku a Slovensko.  

Jako první krok uvedené reorganizace přejdou akcie společnosti Toyota Motor Hungary, nyní ve vlastnictví Toyota Tsusho Corporation, pod společnost Toyota Motor Europe, která se od 31. března 2014 stává jediným akcionářem. Prezident společnosti Toyota Motor Czech (TMCZ) Shingo Kato bude od 1. dubna 2014 kromě své dosavadní funkce jmenován i prezidentem společnosti Toyota Motor Hungary.

„Střední Evropa je pro Toyotu a náš další růst v Evropě velmi důležitým regionem, přičemž toto nové uspořádání je tím nejlepším způsobem, jak si do budoucna zajistit udržitelný a ziskový obchodní model na uvedených klíčových trzích,“ komentoval Daniele Schillaci, Senior vicepresident pro obchod společnosti Toyota Motor Europe.  

Realizace nového uspořádání si vyžádá reorganizační změny. TMCZ a TMSK budou i nadále plnit důležitou roli styčných zastoupení, poskytujících nejlepší možnou podporu síti prodejců. Uvedené změny a dosažené synergie se odrazí ve vyšší kvalitě obchodních činností v síti prodejců Toyota i Lexus.  

Několik zaměstnanců TMCZ přejde do společnosti Toyota Central Europe v Budapešti. TMCZ rovněž nabídne program dobrovolného odchodu, v jehož rámci budou zájemci moci využít motivačních náhrad pro případ odchodu a služeb outplacementu při hledání jiného zaměstnání mimo společnost.

 

Vytisknout

Diskuze: Toyota Motor Europe reorganizuje svá prodejní zastoupení ve střední Evropě

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Mitsubishi Colt

Nový Mitsubishi Colt. Základní motorizace špatným vtipem?

Polski Fiat 126p

Legendární maluch motorizoval Polsko, vymysleli ho ale Italové

Ilustrační foto

Absurdní žaloba New Yorku proti Hyundai a Kia

MG ZS

Akční modely MG s bonusem až 90 000 Kč

peugeot 408

TEST Peugeot 408 PureTech 130 Allure Pack – kliďas s tváří agresora

Volkswagen Amarok

Nový Volkswagen Amarok má české ceny

OD DS E-TENSE FE23 PO NOVOU DS 7 E-TENSE 4×4 360

Co má společného prémiové SUV DS s vozy Formule E?

HoppyGo Fiat Ducato

Dovolená s karavanem? Desatero, aby cestování bylo hračkou!

Škoda Kodiaq RS

Škoda připravuje revoluční změnu při tankování

Toyota představila Corollu sedan ve výbavovém stupni GR SPORT

Toyota zapsala nový rekord

Subaru Outback

Subaru Outback - zvednuté kombi, které (nejenom) v terénu zesměšní většinu SUV

Kia EV9

Vrcholné SUV Kia EV9 s diskutabilním designem

Škoda Superb

Škoda díky odkladu Euro 7 mění plány

Ilustrační foto

Poradenská společnost odkryla ziskovost automobilek

Toyota RAV4 PHEV

Toyota plánuje plug-in hybrid s dojezdem 200 kilometrů

reklama

Doporučujeme

Škoda

Skvělá jarní nabídka servisních partnerů Škoda

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Akční modely MG s bonusem až 90 000 Kč

  2. TEST Peugeot 408 PureTech 130 Allure Pack – kliďas s tváří agresora

  3. Legendární maluch motorizoval Polsko, vymysleli ho ale Italové

  4. Absurdní žaloba New Yorku proti Hyundai a Kia

  5. Nový Mitsubishi Colt. Základní motorizace špatným vtipem?

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud