Společnost Peugeot Česká republika a její síť koncesionářů pořádají od 20. do 26. ledna 2014 osvědčenou akci „7 dní Peugeot“.
Akční nabídky „7 dní Peugeot“, které proběhly v loňském roce, značně přispěly k dosažení vynikajících prodejních výsledků značky Peugeot na českém trhu. Proto se tento úspěšný koncept opět vrací s cílem nastolit neméně dynamický trend prodejů i v letošním roce.
Atraktivní akční ceny lze využít při nákupu osobních vozů několika různých segmentů: Peugeot 107 je nabízen za cenu od 180 000 Kč či celoevropsky nejprodávanější model značky Peugeot 208 začíná na ceně od 200 000 Kč.
Téměř všechny modely v ČR nejvýznamnějšího segmentu C, ve kterém loni Peugeot v ČR zaznamenal podíl 9%, lze díky akční nabídce zakoupit za výhodné ceny:
Peugeot 301 od 210 000 Kč,
Peugeot 308 SW od 300 000 Kč,
Peugeot 5008 od 360 000 Kč,
Peugeot Partner Tepee od 270 000 Kč.
Akční nabídka je platná od 20. do 26. ledna 2014 v celé koncesionářské síti Peugeot a vztahuje se na skladové vozy i na nové objednávky.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?