Koncepční vůz Citroën Cactus, který byl v letošním roce jednou z hvězd frankfurtského autosalonu, získal za svůj jedinečný design cenu od čtenářů a redakce časopisu Automobile Magazine. Toto ocenění je dobrou předzvěstí před prezentací sériového modelu Citroën C4 CACTUS, která proběhne 5. února 2014.
Koncepční vůz Cactus, který byl představen na letošním frankfurtském autosalonu, vyvolal velký zájem. Veřejnost i mezinárodní tisk velmi ocenily jeho originalitu. Koncept, který byl představen jako manifest hodnot značky Citroën je předobrazem zcela nového modelu Citroën C4 Cactus, který bude veřejnosti představen 5. února 2014. Toto datum je pro historii značky významné, protože se v tento den narodil její zakladatel André Citroën.
Tentokrát koncept Citroën Cactus, ocenili čtenáři a redakce časopisu „Automobile Magazíne“ a udělili mu cenu Design roku 2013. Citroën s tímto konceptem nabízí nový přístup, který spočívá v tom, že je nutné zbavit se všeho nadbytečného a dodat větší váhu všemu, co přispívá k pohodě na palubě.
Žádoucí a přívětivý Citroën Cactus, představuje novou esenci automobilu. Jedinečný design a současně snadné používání, pohodlí pro celou posádku a jednoduché užitečné technologie.
Před příchodem sériového modelu bude koncept Citroën Cactus vystaven od 29. ledna do 5. února 2014 v pařížské Invalidovně.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?