Koncepční vůz Citroën Cactus, který byl v letošním roce jednou z hvězd frankfurtského autosalonu, získal za svůj jedinečný design cenu od čtenářů a redakce časopisu Automobile Magazine. Toto ocenění je dobrou předzvěstí před prezentací sériového modelu Citroën C4 CACTUS, která proběhne 5. února 2014.
Koncepční vůz Cactus, který byl představen na letošním frankfurtském autosalonu, vyvolal velký zájem. Veřejnost i mezinárodní tisk velmi ocenily jeho originalitu. Koncept, který byl představen jako manifest hodnot značky Citroën je předobrazem zcela nového modelu Citroën C4 Cactus, který bude veřejnosti představen 5. února 2014. Toto datum je pro historii značky významné, protože se v tento den narodil její zakladatel André Citroën.
Tentokrát koncept Citroën Cactus, ocenili čtenáři a redakce časopisu „Automobile Magazíne“ a udělili mu cenu Design roku 2013. Citroën s tímto konceptem nabízí nový přístup, který spočívá v tom, že je nutné zbavit se všeho nadbytečného a dodat větší váhu všemu, co přispívá k pohodě na palubě.
Žádoucí a přívětivý Citroën Cactus, představuje novou esenci automobilu. Jedinečný design a současně snadné používání, pohodlí pro celou posádku a jednoduché užitečné technologie.
Před příchodem sériového modelu bude koncept Citroën Cactus vystaven od 29. ledna do 5. února 2014 v pařížské Invalidovně.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?