Další vynikající měsíční prodej se povedl u Citroënu: 590 nových majitelů si odvezlo osobní či užitkový vůz této značky. Podíl na trhu tak dosáhl 3,75 % a značka „poskočila“ na šesté místo (ve srovnání se stejným obdobím loňského roku).
Za jedenáct měsíců letošního roku tak Citroën prodal 6 415 nových osobních a lehkých užitkových vozidel. Navýšil tak prodeje o 117 aut a má téměř 4% podíl na českém trhu nových vozů.
Generální ředitel Citroënu v ČR to komentuje slovy: „Nejlepší prodeje jsme měli u vozu Citroën C4 a Citroën Berlingo, kde zákazníci vytěžili zajímavou obchodní nabídku. Dařilo se i užitkovým vozům, kde naše prodeje vzrostly o téměř 8%. V prémiové řade DS je premiantem stále Citroën DS4. Stanové cíle překonal i prodej náhradních dílů a služeb díky výhodným akcím pro konečné zákazníky Úspěch měly servisní prohlídky před zimním obdobím a nabídka Vidět a být viděn (kontrola osvětlení, stavu oken, stěračů a baterií) .“
Obchodní výsledky Citroën ČR – leden až listopad 2012/2013
leden-listopad 2012
leden- listopad 2013
Nově registrované vozy
Podíl na trhu v %
Pozice na trhu
Nově registrované vozy
Podíl na trhu v %
Pozice na trhu
CITROËN OV+LUV
6 298
3,66
8
6 415
3,99
6.
CITROËN OV
5 369
3,33
8.
5 571
3,71
7.
Obchodní výsledky Citroën ČR – listopad 2012/2013
listopad 2012
listopad 2013
Nově registrované vozy
Podíl na trhu v %
Pozice na trhu
Nově registrované vozy
Podíl na trhu v %
Pozice na trhu
CITROËN OV+LUV
536
3,45
9.
590
3,75
6.
CITROËN LUV
92
6,96
6.
99
9,39
5.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?