Další vynikající měsíční prodej se povedl u Citroënu: 590 nových majitelů si odvezlo osobní či užitkový vůz této značky. Podíl na trhu tak dosáhl 3,75 % a značka „poskočila“ na šesté místo (ve srovnání se stejným obdobím loňského roku).
Za jedenáct měsíců letošního roku tak Citroën prodal 6 415 nových osobních a lehkých užitkových vozidel. Navýšil tak prodeje o 117 aut a má téměř 4% podíl na českém trhu nových vozů.
Generální ředitel Citroënu v ČR to komentuje slovy: „Nejlepší prodeje jsme měli u vozu Citroën C4 a Citroën Berlingo, kde zákazníci vytěžili zajímavou obchodní nabídku. Dařilo se i užitkovým vozům, kde naše prodeje vzrostly o téměř 8%. V prémiové řade DS je premiantem stále Citroën DS4. Stanové cíle překonal i prodej náhradních dílů a služeb díky výhodným akcím pro konečné zákazníky Úspěch měly servisní prohlídky před zimním obdobím a nabídka Vidět a být viděn (kontrola osvětlení, stavu oken, stěračů a baterií) .“
Obchodní výsledky Citroën ČR – leden až listopad 2012/2013
leden-listopad 2012
leden- listopad 2013
Nově registrované vozy
Podíl na trhu v %
Pozice na trhu
Nově registrované vozy
Podíl na trhu v %
Pozice na trhu
CITROËN OV+LUV
6 298
3,66
8
6 415
3,99
6.
CITROËN OV
5 369
3,33
8.
5 571
3,71
7.
Obchodní výsledky Citroën ČR – listopad 2012/2013
listopad 2012
listopad 2013
Nově registrované vozy
Podíl na trhu v %
Pozice na trhu
Nově registrované vozy
Podíl na trhu v %
Pozice na trhu
CITROËN OV+LUV
536
3,45
9.
590
3,75
6.
CITROËN LUV
92
6,96
6.
99
9,39
5.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.