Chevrolet Europe otevřel online anketu, pomocí které chce zjistit, jaký typ aplikací preferují jeho zákazníci. Průzkum tvoří několik otázek; první z nich zveřejnili dnes na facebookovém profilu Chevrolet Europe. Žádá účastníků ankety, aby odpověděli, jaký druh aplikací by rádi používali během jízdy ve svém autě.
Na základě těchto výsledků dostanou později účastníci ankety možnost označit klíčové schopnosti, které očekávají od svých upřednostňovaných aplikací. Respondenti mohou vybrat jednu, nebo několik odpovědí z nabízených možností poté, co si instalují aplikaci průzkumu na svém facebookovém profilu.
Odpovědi účastníků vyhodnotí v prosinci a stanou se součástí vývoje nových aplikací pro propojená rádia Chevrolet MyLink. Technologie MyLink v současnosti podporuje navigaci BringGo a rozhlasové aplikace TuneIn a Stitcher. Všechny tři aplikace je možné stáhnout do smartphonů a využívat je ve vozech Chevrolet prostřednictvím dotykové obrazovky systému MyLink .
Společnost Chevrolet, založená v roce 1911 v Detroitu, je čtvrtou největší automobilovou značkou na světě s ročním prodejem téměř 5 milionů osobních a užitkových vozů ve více než 140 zemích. Chevrolet poskytuje zákazníkům hospodárné automobily s energickým výkonem, expresivním designem, vysokou kvalitou a inteligentní konektivitou Chevrolet MyLink. Nabídka v Evropě obsahuje městské modely Spark a Aveo, malé SUV Trax, kompaktní Cruze, rodinný van Orlando, kompaktní SUV Captiva, sedan střední třídy Malibu, legendární sportovní automobily Camaro, Corvette a elektrický automobil s prodlouženým dojezdem Volt.
Pro více informací navštivte chevroleteurope.com nebo media.chevroleteurope.com.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.