Chevrolet Europe otevřel online anketu, pomocí které chce zjistit, jaký typ aplikací preferují jeho zákazníci. Průzkum tvoří několik otázek; první z nich zveřejnili dnes na facebookovém profilu Chevrolet Europe. Žádá účastníků ankety, aby odpověděli, jaký druh aplikací by rádi používali během jízdy ve svém autě.
Na základě těchto výsledků dostanou později účastníci ankety možnost označit klíčové schopnosti, které očekávají od svých upřednostňovaných aplikací. Respondenti mohou vybrat jednu, nebo několik odpovědí z nabízených možností poté, co si instalují aplikaci průzkumu na svém facebookovém profilu.
Odpovědi účastníků vyhodnotí v prosinci a stanou se součástí vývoje nových aplikací pro propojená rádia Chevrolet MyLink. Technologie MyLink v současnosti podporuje navigaci BringGo a rozhlasové aplikace TuneIn a Stitcher. Všechny tři aplikace je možné stáhnout do smartphonů a využívat je ve vozech Chevrolet prostřednictvím dotykové obrazovky systému MyLink .
Společnost Chevrolet, založená v roce 1911 v Detroitu, je čtvrtou největší automobilovou značkou na světě s ročním prodejem téměř 5 milionů osobních a užitkových vozů ve více než 140 zemích. Chevrolet poskytuje zákazníkům hospodárné automobily s energickým výkonem, expresivním designem, vysokou kvalitou a inteligentní konektivitou Chevrolet MyLink. Nabídka v Evropě obsahuje městské modely Spark a Aveo, malé SUV Trax, kompaktní Cruze, rodinný van Orlando, kompaktní SUV Captiva, sedan střední třídy Malibu, legendární sportovní automobily Camaro, Corvette a elektrický automobil s prodlouženým dojezdem Volt.
Pro více informací navštivte chevroleteurope.com nebo media.chevroleteurope.com.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.