Philippe Varin, který byl do představenstva PSA Peugeot Citroën jmenován v červnu 2009 a později mu byla jeho funkce prodloužena, se svým týmem definoval a řídil rozsáhlý program obnovy skupiny, který vycházel ze strategického, průmyslového, obchodního a finančního plánu, a to vše v kontextu hluboké krize, kterou evropský automobilový průmysl prochází.
V době, kdy představenstvo s podporou dozorčí rady zahájilo jednání s jednotlivými partnery o projektech průmyslového a obchodního rozvoje, vyjádřil Philippe Varin přání, aby další etapa konsolidace a získávání podílů na trhu probíhala pod vedením nového předsedy, který bude schopen strategii skupiny realizovat. Požádal dozorčí radu, aby zahájila postup vedoucí k rychlému jmenování nového předsedy představenstva, který ho v roce 2014 vystřídá ve funkci.
Dozorčí rada po důkladném zvážení vybrala na místo předsedy představenstva Carlose Tavarese. Carlos Tavares se proto od 1. ledna 2014 stane člen představenstva a v průběhu roku 2014 bude jmenován jeho předsedou. Philippe Varin bude po celou dobu pokračovat ve své funkci předsedy představenstva a bude pověřen především dokončením strategických jednání s partnery. Carlos Tavares se seznámí s chodem podniku a jeho úkoly a bude pracovat s představenstvem na akčních plánech zaměřených na další obnovu podniku.
Předseda dozorčí rady Thierry Peugeot prohlásil: „Volbou uznávaného odborníka ze světa automobilového průmyslu Carlose Tavarese na místo Philippe Varina od roku 2014 dozorčí rada zajistí pokračování a dokončení strategie obnovy a rozvoje, kterou skupina provádí již několik let za účelem překonání krize.“
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.