Philippe Varin, který byl do představenstva PSA Peugeot Citroën jmenován v červnu 2009 a později mu byla jeho funkce prodloužena, se svým týmem definoval a řídil rozsáhlý program obnovy skupiny, který vycházel ze strategického, průmyslového, obchodního a finančního plánu, a to vše v kontextu hluboké krize, kterou evropský automobilový průmysl prochází.
V době, kdy představenstvo s podporou dozorčí rady zahájilo jednání s jednotlivými partnery o projektech průmyslového a obchodního rozvoje, vyjádřil Philippe Varin přání, aby další etapa konsolidace a získávání podílů na trhu probíhala pod vedením nového předsedy, který bude schopen strategii skupiny realizovat. Požádal dozorčí radu, aby zahájila postup vedoucí k rychlému jmenování nového předsedy představenstva, který ho v roce 2014 vystřídá ve funkci.
Dozorčí rada po důkladném zvážení vybrala na místo předsedy představenstva Carlose Tavarese. Carlos Tavares se proto od 1. ledna 2014 stane člen představenstva a v průběhu roku 2014 bude jmenován jeho předsedou. Philippe Varin bude po celou dobu pokračovat ve své funkci předsedy představenstva a bude pověřen především dokončením strategických jednání s partnery. Carlos Tavares se seznámí s chodem podniku a jeho úkoly a bude pracovat s představenstvem na akčních plánech zaměřených na další obnovu podniku.
Předseda dozorčí rady Thierry Peugeot prohlásil: „Volbou uznávaného odborníka ze světa automobilového průmyslu Carlose Tavarese na místo Philippe Varina od roku 2014 dozorčí rada zajistí pokračování a dokončení strategie obnovy a rozvoje, kterou skupina provádí již několik let za účelem překonání krize.“
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?