Pokud bychom se podívali na statistiky prodeje aut v globálním měřítku za rok 2011 zjistili bychom, že prodej nových aut stoupl o čtyři procenta, a podobné tempo růstu se očekává i v tomto roce. Nejzajímavější jsou informace z Číny, kde se v loňském roce prodalo až 10 milionů nových automobilů. Každý nový prodaný automobil představuje potenciálního návštěvníka autoservisu.
Každý zákazník, který navštíví pneuservis od pracovníků očekává spolehlivost, rychlost a kvalitu. Vzhledem k tomu, že dnes se v každém městě nachází několik autoservisů snaží se každý majitel servisu přilákat nové klienty na různé slevy a akce. Pneuservisy bývají v menších městech jen ojediněle, většinou motoristé, kteří mají problém s pneumatikami přicházejí do autoservisů. Pneuservisy slouží zejména k odstranění poruch na pneumatikách, taktéž zajišťují sezónní přezutí na letní, či zimní pneumatiky, diagnostiku kol, obutí pneumatik na disky, či plechové nebo hliníkové.Každý autoservis zda pneuservis se snaží zajistit do své provozu kvalitní moderní diagnostické softwary, které dokáží odhalit příčinu jakékoliv poruchy na vozidle. Profesionální personál je dnes už samozřejmostí každého provozu. Velmi oblíbené jsou i mobilní servisní dílny, které za klientům přijdou v kteroukoliv hodinu do jakéhokoliv města. U mobilních servisech je třeba počítat s vyšší cenou za služby, protože pracovníci servisu přicházejí i s nářadím za klientem. Pracovníci přijdou za zákazníkům tak v létě i v zimě, přičemž v chladných zimních měsících používají k vytopení prostoru infrazářiče.Pokud se Vám stane na silnicích nečekaná nehoda a budete potřebovat pomoc s opravou vozidla můžete využít službu poježdění autoservisu, nebo přivolat odtahovou službu, která vozidlo doveze do servisu. Nezapomínejte, že tyto náklady Vám proplatí pojišťovna pouze pokud máte uzavřenou havarijní pojistku. Povinné ručení, tedy zákonné pojištění musí mít uzavřené každý řidič, neslouží však na krytí nákladů spojených s havárií či nehodou na Vašem vozidle.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?