KOMERČNÍ SDĚLENÍ - Dnes se budeme věnovat autům od francouzské firmy citroen...
konkrétně typu DS3 a c4 picasso. Budeme porovnávat jejich vlastnosti a typ jízdy. Na úvod si představme citroen c4 picasso. Má úsporné motory které zajistí pohodlnou cestu na nižší střední třídě. Hlavní snažení tohoto autíčka je být méně nápadný na cestách. Při tomto modelu už ani tak nejde o celkový a vnější design ale především o zvýšenou bezpečnost. Karoserie se tedy zbavila designérských prvků a displej palubní desky spolu s pevným středem volantu již více v tomto autě nenajdete. Toto auto se snaží být co nejkomfortnější čili nejpohodlnější a tuto výraznou novinku spatří určitě každý jezdec automobilu. Vývojáři tohoto modelu se snažili vyřešit i věci kolem podvozku protože nyní je výrazná změna ve filtrování i na těžších površích a na rovném asfaltu hluk od podvozku vůbec nevnímáte. Například když se uprostřed točivé zatáčky náhle dostanete do nějakého výlomku nebo díry v cestě, tak kompaktní c4 picasso neprojeví téměř žádné znatelné výkyvy a jen tak snadno se nedá vyvést z míry. Model DS3 se zaměřil hlavně na to aby snížil emise vyfukování škodlivých plynů a stává se tak malým světovým autíčkem. Za tento model se můžeme poděkovat člověku jménem Mark Lloyd, který ho již v roce 2009 uvedl na trh. Řidič takového čtyřkolového modelu má pocit jako kdyby byl na sportovním závodě protože průměr volantu je jen 16.3 mm. Moderní a lehký přeplňovaný motor má vynikající výkon a šestistupňovou automatickou převodovku. Zapomněl jsem ještě na pneu. Na tyto modely si můžete koupit téměř kdekoli, jako zimní, tak i letní pneumatiky.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.