KOMERČNÍ SDĚLENÍ - Dnes se budeme věnovat autům od francouzské firmy citroen...
konkrétně typu DS3 a c4 picasso. Budeme porovnávat jejich vlastnosti a typ jízdy. Na úvod si představme citroen c4 picasso. Má úsporné motory které zajistí pohodlnou cestu na nižší střední třídě. Hlavní snažení tohoto autíčka je být méně nápadný na cestách. Při tomto modelu už ani tak nejde o celkový a vnější design ale především o zvýšenou bezpečnost. Karoserie se tedy zbavila designérských prvků a displej palubní desky spolu s pevným středem volantu již více v tomto autě nenajdete. Toto auto se snaží být co nejkomfortnější čili nejpohodlnější a tuto výraznou novinku spatří určitě každý jezdec automobilu. Vývojáři tohoto modelu se snažili vyřešit i věci kolem podvozku protože nyní je výrazná změna ve filtrování i na těžších površích a na rovném asfaltu hluk od podvozku vůbec nevnímáte. Například když se uprostřed točivé zatáčky náhle dostanete do nějakého výlomku nebo díry v cestě, tak kompaktní c4 picasso neprojeví téměř žádné znatelné výkyvy a jen tak snadno se nedá vyvést z míry. Model DS3 se zaměřil hlavně na to aby snížil emise vyfukování škodlivých plynů a stává se tak malým světovým autíčkem. Za tento model se můžeme poděkovat člověku jménem Mark Lloyd, který ho již v roce 2009 uvedl na trh. Řidič takového čtyřkolového modelu má pocit jako kdyby byl na sportovním závodě protože průměr volantu je jen 16.3 mm. Moderní a lehký přeplňovaný motor má vynikající výkon a šestistupňovou automatickou převodovku. Zapomněl jsem ještě na pneu. Na tyto modely si můžete koupit téměř kdekoli, jako zimní, tak i letní pneumatiky.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?