KOMERČNÍ SDĚLENÍ - Dnes se budeme věnovat autům od francouzské firmy citroen...
konkrétně typu DS3 a c4 picasso. Budeme porovnávat jejich vlastnosti a typ jízdy. Na úvod si představme citroen c4 picasso. Má úsporné motory které zajistí pohodlnou cestu na nižší střední třídě. Hlavní snažení tohoto autíčka je být méně nápadný na cestách. Při tomto modelu už ani tak nejde o celkový a vnější design ale především o zvýšenou bezpečnost. Karoserie se tedy zbavila designérských prvků a displej palubní desky spolu s pevným středem volantu již více v tomto autě nenajdete. Toto auto se snaží být co nejkomfortnější čili nejpohodlnější a tuto výraznou novinku spatří určitě každý jezdec automobilu. Vývojáři tohoto modelu se snažili vyřešit i věci kolem podvozku protože nyní je výrazná změna ve filtrování i na těžších površích a na rovném asfaltu hluk od podvozku vůbec nevnímáte. Například když se uprostřed točivé zatáčky náhle dostanete do nějakého výlomku nebo díry v cestě, tak kompaktní c4 picasso neprojeví téměř žádné znatelné výkyvy a jen tak snadno se nedá vyvést z míry. Model DS3 se zaměřil hlavně na to aby snížil emise vyfukování škodlivých plynů a stává se tak malým světovým autíčkem. Za tento model se můžeme poděkovat člověku jménem Mark Lloyd, který ho již v roce 2009 uvedl na trh. Řidič takového čtyřkolového modelu má pocit jako kdyby byl na sportovním závodě protože průměr volantu je jen 16.3 mm. Moderní a lehký přeplňovaný motor má vynikající výkon a šestistupňovou automatickou převodovku. Zapomněl jsem ještě na pneu. Na tyto modely si můžete koupit téměř kdekoli, jako zimní, tak i letní pneumatiky.
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?