KOMERČNÍ SDĚLENÍ - Dnes se budeme věnovat autům od francouzské firmy citroen...
konkrétně typu DS3 a c4 picasso. Budeme porovnávat jejich vlastnosti a typ jízdy. Na úvod si představme citroen c4 picasso. Má úsporné motory které zajistí pohodlnou cestu na nižší střední třídě. Hlavní snažení tohoto autíčka je být méně nápadný na cestách. Při tomto modelu už ani tak nejde o celkový a vnější design ale především o zvýšenou bezpečnost. Karoserie se tedy zbavila designérských prvků a displej palubní desky spolu s pevným středem volantu již více v tomto autě nenajdete. Toto auto se snaží být co nejkomfortnější čili nejpohodlnější a tuto výraznou novinku spatří určitě každý jezdec automobilu. Vývojáři tohoto modelu se snažili vyřešit i věci kolem podvozku protože nyní je výrazná změna ve filtrování i na těžších površích a na rovném asfaltu hluk od podvozku vůbec nevnímáte. Například když se uprostřed točivé zatáčky náhle dostanete do nějakého výlomku nebo díry v cestě, tak kompaktní c4 picasso neprojeví téměř žádné znatelné výkyvy a jen tak snadno se nedá vyvést z míry. Model DS3 se zaměřil hlavně na to aby snížil emise vyfukování škodlivých plynů a stává se tak malým světovým autíčkem. Za tento model se můžeme poděkovat člověku jménem Mark Lloyd, který ho již v roce 2009 uvedl na trh. Řidič takového čtyřkolového modelu má pocit jako kdyby byl na sportovním závodě protože průměr volantu je jen 16.3 mm. Moderní a lehký přeplňovaný motor má vynikající výkon a šestistupňovou automatickou převodovku. Zapomněl jsem ještě na pneu. Na tyto modely si můžete koupit téměř kdekoli, jako zimní, tak i letní pneumatiky.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?