V pražské nákupní Galerii Butovice probíhá slevová akce spojená s výstavou jedinečného kusu Chevrolet Corvette Pace car. Server Autoroad.cz je mediálním partnerem akce.
Slevová akce společnosti INNOTECH, která běží v prodejně této značky v pražském nákupním centru Galerie Butovice, ale také na internetových stránkách společnosti, nabízí k zakoupení s velkou slevou paletu produktů. Mimo to je ale možné vyhrát i zbrusu novou Mazdu 3.
Je zde možné zakoupit paletu zboží, počínaje letními pneumatikami, přes litá kola, ochranu pneumatik před propíchnutím Tyreguardian, až po vyhledávací systém Sherlog a Guardys a to vše s až 40% slevou. A ještě k tomu vyhrát podobné zboží.
Zajímavý lákadlem celé akce je i vystavení jedinečného Chevroletu Corvette Pace car. Tento vůz je součástí speciální série vyrobené k příležitosti využití stejného typu jako vodícího vozu v závodech Indy 500. Oproti skutečnému vodícímu vozu chybí této specialitě jedině specifické okruhové vybavení, jinak jde o věrnou kopii okruhového vozu vyrobenou přímo automobilkou GM. Tento jediný vůz z celé tisícikusové série, který se nachází v ČR, je možné i zakoupit, jak jinak než s velkou slevou.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.