PR ČLÁNEK - Také si vždycky říkáte jak je možné, že se designerům podaří vymyslet nový model krásnější, dynamičtější, sportovnější než je ten předchozí, který jste tak obdivovali?
Také si vždy říkáte, že nový model musí být dražší než ten předchozí? Ano, máte pravdu.
Srba Servis, autorizovaný dealer Volvo, však opětovně boří všechny mýty a předsudky a přináší nové Volvo V60 D2 DRIVe s bohatou výbavou za cenu 639.000 Kč vč.DPH.
Teď Vás jistě napadne co se pod kabátem nového Volva D2 DRIVe za tuto ceny skrývá:ABSEBA brzdový asistentEBL rozsvícení výstražných směrových světel při nouzovém brzděníkotoučové brzdy na všech kolechelektrická parkovací brzdaDSTC (Dynamic Stability and Traction Control)6stupňová manuální převodovkaairbagy řidiče a spolujezdce SIPS (systém ochrany při bočním nárazu, boční airbagy řidiče i spolujezdce)hlavové airbagy IC (Inflatable Curtain)WHIPS (systém ochrany páteře při nárazu zezadu, přední sedadla)přední a zadní (3x) automatické bezpečnostní pásy s předpínačibezpečnostní pásy s automatickým nastavením výškysedadlo spolujezdce s čidlem přítomnosti (pro aktivaci airbagu)upozornění na používání bezpečnostních pásů na všech sedadlechopěrky hlavy na zadních sedadlech, mauálně sklopné (3x)IDIS (Intelligent Driver Information System) - informační systém řidičecentrální zamykání s dálkovým ovládánímelektronický imobilizérdětské pojistky na zadních dveříchlékárnička, výstražný trojúhelníkúchyty ISOFIX na zadních sedadlech (2x)posilovač řízeníbezpečnostní sloupek řízení nastavitelný ve dvou osáchelektricky nastavitelná vnější zpětná zrcátkavyhřívaná vnější zpětná zrcátka a zadní oknovyhřívané trysky ostřikovačů čelního sklaukazatel venkovní teplotymanuálně výškově nastavitelný sklon světelzadní mlhové světlotřetí brzdové světlo ( LED )osvětlení vozu "Home safe"boční směrová a poziční světlavypínač airbagu spolujezdce včetně úchytů dětské sedačky na předním sedadle Volvo DNA světla ( poziční / parkovací )City safety systém 2.generaceomezovač rychlostielektronické řízení teploty ETC s vnitřní recirkulacípylový filtrvýdechy větrání v B-sloupcíchtónovaná sklaelektrické ovládání předních a zadních okentextilní čalounění Mellbystrandvýškově nastavitelná přední sedadla s bederní opěrkousklopné opěradlo sedadla spolujezdcezadní sedadla sklopná v poměru 40/20/40přední loketní opěrka na středovém tuneludržáky nápojů vpředuvěšák na šaty na opěrce hlavy sedadla spolujezdcedržák na tužku a kreditní kartulampičky na čtení vpředu a vzaduosvětlení prostoru pro nohy vpředuosvětlení interiéru se zpožděným zhasínánímosvětlené toaletní zrcátko spolujezdceosvětlená a uzamykatelná schránka v palubní desceosvětlení v zavazadlovém prostoruodkládací prostory před středovým panelem a v předních dveříchotáčkoměrdigitální hodinypalubní počítačobložení Charcoaluni decor na ovladačích na přístrojové desce a dveříchtextilní koberečkyaudiosystém Performance (rádio, přehrávač CD,zesilovač 4x20W, 6 reproduktorů)AUX vstup pro připojení externího přehrávače hudby na středovém tuneluzásuvka 12V v zadní části středového tunelunáhradní lepicí sada na pneumatiku černé orámování bočních okennastavitelný 3- ramenný volant dynamický podvozekocelová kola 7.0x16" barevně sladěné nárazníky, boční lištyochranná síť oddělující zavazadlový prostorkryt zavazadl.prostoru
Nabídku Vám rádi zpracujeme i pro modely s vyšší výbavou, či jiným motorem.
Máte-li zájem o skladový vůz Volvo V60, klikněte zde
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.