Chevrolet Europe predal za obdobie január až jún 232 417* vozidiel, čo predstavuje zvýšenie o 16,401 vozidiel, alebo 8,0 percenta, v porovnaní s rovnakým obdobím minulého roka(2009: 216 016 vozidiel). Trhový podiel značky Chevrolet vzrástol o 0,14 bodu na 2,4 percenta, najmä vďaka nárastu na trhoch v 13 európskych krajinách.
„Viac a viac zákazníkov v Európe sa zoznamuje s našou novou ponukou: výborne vyzerajúcimi mini, malými a kompaktnými automobilmi Chevrolet za výnimočne dobré ceny,“ povedal Wayne Brannon, šéf aktivít značky Chevrolet v Európe. „V roku 2011 prinesieme sedem nových modelov,“ dodal Brannon.
Chevrolet zaznamenal obzvlášť výrazný nárast v mnohých krajinách južnej Európy: Španielsku, Francúzsku, Portugalsku, Grécku a Turecku. V Dánsku, Holandsku, Švédsku, Švajčiarsku a Belgicku tiež zaregistroval troj- či dvojciferný nárast predaja. (Viď. tabulka na strane 2).
V Rusku, kde sa trh pomaly zotavuje, si Chevrolet udržal pozíciu jednotky spomedzi nie domácich značiek so stabilným trhovým podielom 6,5 percenta.
Svojim novým príspevkom do segmentu mini automobilov, mestským vozidlom Chevrolet Spark, dokázal Chevrolet zvýšiť svoj podiel v tomto v Európe pomaly klesajúcom segmente z 5,7 na 7,0 percenta a stať sa v ňom s predajom 50 127 vozidiel štvrtou najpredávanejšou značkou.
V segmente kompaktných sedanov je Chevrolet Cruze (auto roka AUTOBEST, 5 hviezdičiek v hodnotení EuroNCAP), aj naďalej jednotkou na trhu v mnohých krajinách. Jeho podiel dosahuje aj 36%, ako napr. v Španielsku, kde sa v období január – jún tohto roka predalo 4375.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.