Aktuální počasí tomu moc neodpovídá, ale jedno je jisté: Horké léto určitě přijde i letos! A Opel zařídí žhavé dny dokonce už tento týden – ve středu 2. června totiž startuje kampaň Žhavý týden Opel!, která přináší slevy ve výši až 200 000 Kč!
• Kampaň Žhavý týden Opel! přináší slevy až 200 000 Kč
• Možnost financování „50:50 %“
• Šestiletá záruka na všechny osobní modely
Nabídka kampaně Žhavý týden Opel! zahrnuje modelové řady Corsa, Meriva, Astra, Insignia, Zafira, Antara, Combo, Vivaro i Movano – svůj vůz si tedy určitě vyberou zákazníci s nejrůznějšími požadavky a prioritami. Přitažlivost celé akce zvyšuje i možnost financování vozu systémem „50:50 %“. „Zákazník prostě při podpisu smlouvy může uhradit jen polovinu ceny vozu a zbývající polovinu uhradí v jediné splátce až za rok,“ vysvětluje zajímavou možnost financování Andrej Barčák, marketingový ředitel českého a slovenského zastoupení značky Opel.
Více podrobností o akci Žhavý týden Opel!, která trvá až do středy 9. června, lze získat na infolince 800 101 101 , popřípadě u kteréhokoli z autorizovaných prodejců automobilů Opel.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.