Se značkou Audi je neodlučně spjata kvalita bez kompromisů. Stejně jako ostatní modely Audi se bude nová řada A1 vyznačovat dokonalým zpracováním i těch nejmenších detailů a přinese tak nová měřítka kvality do třídy malých vozů.
„Kvalita bez kompromisů je základní hodnotou značky Audi,“ vysvětluje Werner Zimmermann, vedoucí oddělení pro zajišťování kvality společnosti AUDI AG. „S modelovou řadou A1 vstupuje naše značka do nové třídy. Menší velikost tohoto vozu ale neznamená, že na něj zákazníci budou klást menší nároky než na ostatní modely Audi,“ dodává Zimmermann.
Prémiový charakter modelu Audi A1 je zřetelný z každého detailu v interiéru, ať jsou to vybrané materiály, jejich zpracování nebo úzké a rovnoměrné spáry. Povrch přístrojové desky je vyroben z měkčeného plastu a všechna tlačítka a ovládací prvky se pohybují s dokonalou precizností.
„S nejvyšší přesností vyrobená karoserie se může pochlubit vynikající kvalitou laku,“ říká Zimmermann, který je zodpovědný za vysokou úroveň kvality všech projektů u Audi od vývoje až po výrobu, od vztahů s dodavateli až po vztahy se zákazníky. „Kvalita je pro nás důležitá dokonce i v místech, která nejsou pro zákazníka na první pohled viditelná. Pouze tímto způsobem lze dosáhnout jedinečné atmosféry, která vládne ve vozech značky Audi.“
„Kvalita je něco, co člověk vnímá všemi smysly, co lze vidět, slyšet, cítit a nahmatat,“ říká Zimmermann. „Spolehlivost a dlouhá životnost je dnes absolutní nezbytností. U Audi ovšem ovládáme také umění luxusu, které spočívá ve výběru ušlechtilých materiálů, v pečlivosti jejich zpracování a v přesnosti montáže jednotlivých dílů. Dokonalý celkový dojem je součtem mnoha dokonalých detailů a tento ideál kvality jsme uplatnili také u modelu A1.“
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?