V súlade s filozofiou značky Opel jednoduchej a komfortnej flexibility, bude nová Astra hatchback k dipozícii s integrovaným nosičom FlexFix – optimálnym riešením transportu bicyklov.
Opel je jediným výrobcom ponúkajúcim inovatívny FlexFix systém, ktorý nevyžaduje žiadnu inštaláciu či demontáž – jednoducho sa vysunie zo zadného nárazníka ako zásuvka. Vďaka nemu je prevoz bicyklov jednoduchý a pohodlný.
Tento bonbónik konštrukcie karosérie umožňuje vynikajúca, kompaktná konštrukcia zadnej nápravy (vlečné ramená s Wattovým priamovodom). FlexFix je ďalšou z mnohých šikovných možností, s ktorými bude nový Opel Astra k dispozícii.
Predstavte si všakovaké situácie, v ktorých môže prísť FlexFix vhod – nielen tým, ktorí sa vo voľnom čase radi bicyklujú. FlexFix je ideálny pre tých, čo autom jazdia do práce, no chcú ho odstaviť na okraji mesta a pokračovať do práce na bicykli. Aj rodiny ocenia ponúkanú flexibilitu: ak napríklad deti ráno odídu do školy na bicykli, no cez deň začne pršať, rodičia ich môžu pokojne zobrať domov autom bez toho, aby museli najprv zájsť domov pre nosič. Všetko toto pohodlie si pritom nevyžaduje inštaláciu žiadneho prídavného nosiča.
Nosič FlexFix je integrovaný ako zásuvka v zadnom nárazníku. Stačí jednoduché potiahnutie páky umiestnenej pri okraji batožinového priestoru a nosič sa vysunie z nárazníka. Netreba žiadne špeciálne prípravky, či náradie. Ak sa FlexFix nepoužíva, jednoducho sa vtlačí späť a prakticky neviditeľne sa vsunie do zadného nárazníka.
Nosič bicyklov FlexFix, ktorý využíva prídavné zadné svetlá, unesie až dva bicykle s priemerom kolies 18 až 22 palcov. Najvyššia dovolená záťaž je 40 kg, teda dva dvadsaťkilogramové bicykle. Kvôli optimálnej bezpečnosti znie pri cúvaní vozidla varovný signál.
Tento dômyselný transportný systém rozširuje kvantum šikovných úložných a odkladacích priestorov v novej Astre; je v ponuke aj pre modely Corsa a Antara.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.