Škoda auto pošesté v řade hlavním partnerem Tour de France

Braňo Porubčan, 2. července 2009, 14:23 Google+

Letošní již 96.ročník nejslavnějšího cyklistického závodu planety, Tour de France, se již pošesté v řadě uskuteční s podporou společnosti Škoda Auto. Legendární závod, jehož se zúčastní 20 týmů, startuje v sobotu 4. července v Monacu a cílem bude již tradičně proslulá třída Champs-Élysées v centru Paříže.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Škoda

Škoda | foto: Škoda Auto

Sdílejte článek

Škoda Auto v rámci Tour de France představí poprvé na francouzském trhu svůj nejnovější model Yeti, jehož deset exemplářů bude součástí reklamní kolony, nedílnou součástí propagační show doprovázející každou etapu Tour. Celkem bude na Tour de France k vidění na 350 vozů značky Škoda, z nichž největší část (přibližně 250 vozů) bude sloužit organizátorům závodu v pozici oficiálních vozů Tour. Škoda svými vozy rovněž podporuje celkem osm profesionálních týmů - Silence-Lotto (Belgie), Saxo Bank – IT Factory (Dánsko), Rabobank (Nizozemsko), Euskaltel-Euskadi (Španělsko), Cofidis (Francie), Franćaise des JEUX (Francie), Cervelo (Švýcarsko), Milram (Německo) a týmy neutrální technické podpory Shimano a Mavic.

Strategii partnerství s Tour de France komentuje Martin Lauer, vedoucí podnikové komunikace: „Škoda má ve svém portfoliu strategie mezinárodní firemní komunikace sponzoringu dva hlavní pilíře – lední hokej a cyklistiku, které se svým významem a pokrytím jednotlivých evropských trhů výtečně doplňují. Významným způsobem přispívají ke zvyšování povědomí o značce, image produktů a viditelnosti jak značky tak našich vozů. V cyklistice k tomu značným způsobem přispívá možnost prezentovat vozy Škoda přímo v srdci závodu, kde jsou nejblíže závodníkům, divákům, potenciálním zákazníkům. Důležitá je v tomto směru kontinuita, rovněž pozitivně vnímáme snahu organizátorů rozšiřovat špičku cyklistického ledovce v podobě Tour de France i do ostaních zemí jako je letos Španělsko a Švýcarsko, kudy Tour také povede“.

Vytisknout

Diskuze: Škoda auto pošesté v řade hlavním partnerem Tour de France

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

For Caravan

Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Ilustrační foto

Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

První snímky nového Volva XC90 - vše pro nízký odpor vzduchu

Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

MG5 Electric

TEST: MG5 Electric Excite – kombík na baterky do milionu, jde o dobrou volbu?

MG4 XPOWER

MG4 XPOWER: za bezkonkurenční cenu nabízí 435 koní a "stovku" za 3,8 s

Vodíkové vozy Stellantis

Stellantis rozšiřuje své portfolio vodíkových užitkových vozů

Citroen C5X plug-in hybrid

Citroen C5X MAX plug-in hybrid 225 - francouzský křižník s famózním podvozkem

Lincoln Nautilus a 48 palcová obrazovka

Lincoln Nautilus (2024): Taková obrazovka v autech ještě nebyla. A s podporou CarPlay a Android

Opel Frontera

Nový Opel Frontera bude nejnovějším a plně elektrickým SUV značky

Honda 0 Series

Honda 0 Series je elektrická vesmírná loď. Japonci s novým elektromobilem mají vysoké ambice

reklama

Doporučujeme

ilustrační foto

V ČR se denně prodá 550 aut s falšovaným stavem tachometru

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud