Letošní již 96.ročník nejslavnějšího cyklistického závodu planety, Tour de France, se již pošesté v řadě uskuteční s podporou společnosti Škoda Auto. Legendární závod, jehož se zúčastní 20 týmů, startuje v sobotu 4. července v Monacu a cílem bude již tradičně proslulá třída Champs-Élysées v centru Paříže.
Škoda Auto v rámci Tour de France představí poprvé na francouzském trhu svůj nejnovější model Yeti, jehož deset exemplářů bude součástí reklamní kolony, nedílnou součástí propagační show doprovázející každou etapu Tour. Celkem bude na Tour de France k vidění na 350 vozů značky Škoda, z nichž největší část (přibližně 250 vozů) bude sloužit organizátorům závodu v pozici oficiálních vozů Tour. Škoda svými vozy rovněž podporuje celkem osm profesionálních týmů - Silence-Lotto (Belgie), Saxo Bank – IT Factory (Dánsko), Rabobank (Nizozemsko), Euskaltel-Euskadi (Španělsko), Cofidis (Francie), Franćaise des JEUX (Francie), Cervelo (Švýcarsko), Milram (Německo) a týmy neutrální technické podpory Shimano a Mavic.
Strategii partnerství s Tour de France komentuje Martin Lauer, vedoucí podnikové komunikace: „Škoda má ve svém portfoliu strategie mezinárodní firemní komunikace sponzoringu dva hlavní pilíře – lední hokej a cyklistiku, které se svým významem a pokrytím jednotlivých evropských trhů výtečně doplňují. Významným způsobem přispívají ke zvyšování povědomí o značce, image produktů a viditelnosti jak značky tak našich vozů. V cyklistice k tomu značným způsobem přispívá možnost prezentovat vozy Škoda přímo v srdci závodu, kde jsou nejblíže závodníkům, divákům, potenciálním zákazníkům. Důležitá je v tomto směru kontinuita, rovněž pozitivně vnímáme snahu organizátorů rozšiřovat špičku cyklistického ledovce v podobě Tour de France i do ostaních zemí jako je letos Španělsko a Švýcarsko, kudy Tour také povede“.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?