Letošní již 96.ročník nejslavnějšího cyklistického závodu planety, Tour de France, se již pošesté v řadě uskuteční s podporou společnosti Škoda Auto. Legendární závod, jehož se zúčastní 20 týmů, startuje v sobotu 4. července v Monacu a cílem bude již tradičně proslulá třída Champs-Élysées v centru Paříže.
Škoda Auto v rámci Tour de France představí poprvé na francouzském trhu svůj nejnovější model Yeti, jehož deset exemplářů bude součástí reklamní kolony, nedílnou součástí propagační show doprovázející každou etapu Tour. Celkem bude na Tour de France k vidění na 350 vozů značky Škoda, z nichž největší část (přibližně 250 vozů) bude sloužit organizátorům závodu v pozici oficiálních vozů Tour. Škoda svými vozy rovněž podporuje celkem osm profesionálních týmů - Silence-Lotto (Belgie), Saxo Bank – IT Factory (Dánsko), Rabobank (Nizozemsko), Euskaltel-Euskadi (Španělsko), Cofidis (Francie), Franćaise des JEUX (Francie), Cervelo (Švýcarsko), Milram (Německo) a týmy neutrální technické podpory Shimano a Mavic.
Strategii partnerství s Tour de France komentuje Martin Lauer, vedoucí podnikové komunikace: „Škoda má ve svém portfoliu strategie mezinárodní firemní komunikace sponzoringu dva hlavní pilíře – lední hokej a cyklistiku, které se svým významem a pokrytím jednotlivých evropských trhů výtečně doplňují. Významným způsobem přispívají ke zvyšování povědomí o značce, image produktů a viditelnosti jak značky tak našich vozů. V cyklistice k tomu značným způsobem přispívá možnost prezentovat vozy Škoda přímo v srdci závodu, kde jsou nejblíže závodníkům, divákům, potenciálním zákazníkům. Důležitá je v tomto směru kontinuita, rovněž pozitivně vnímáme snahu organizátorů rozšiřovat špičku cyklistického ledovce v podobě Tour de France i do ostaních zemí jako je letos Španělsko a Švýcarsko, kudy Tour také povede“.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.