Letošní již 96.ročník nejslavnějšího cyklistického závodu planety, Tour de France, se již pošesté v řadě uskuteční s podporou společnosti Škoda Auto. Legendární závod, jehož se zúčastní 20 týmů, startuje v sobotu 4. července v Monacu a cílem bude již tradičně proslulá třída Champs-Élysées v centru Paříže.
Škoda Auto v rámci Tour de France představí poprvé na francouzském trhu svůj nejnovější model Yeti, jehož deset exemplářů bude součástí reklamní kolony, nedílnou součástí propagační show doprovázející každou etapu Tour. Celkem bude na Tour de France k vidění na 350 vozů značky Škoda, z nichž největší část (přibližně 250 vozů) bude sloužit organizátorům závodu v pozici oficiálních vozů Tour. Škoda svými vozy rovněž podporuje celkem osm profesionálních týmů - Silence-Lotto (Belgie), Saxo Bank – IT Factory (Dánsko), Rabobank (Nizozemsko), Euskaltel-Euskadi (Španělsko), Cofidis (Francie), Franćaise des JEUX (Francie), Cervelo (Švýcarsko), Milram (Německo) a týmy neutrální technické podpory Shimano a Mavic.
Strategii partnerství s Tour de France komentuje Martin Lauer, vedoucí podnikové komunikace: „Škoda má ve svém portfoliu strategie mezinárodní firemní komunikace sponzoringu dva hlavní pilíře – lední hokej a cyklistiku, které se svým významem a pokrytím jednotlivých evropských trhů výtečně doplňují. Významným způsobem přispívají ke zvyšování povědomí o značce, image produktů a viditelnosti jak značky tak našich vozů. V cyklistice k tomu značným způsobem přispívá možnost prezentovat vozy Škoda přímo v srdci závodu, kde jsou nejblíže závodníkům, divákům, potenciálním zákazníkům. Důležitá je v tomto směru kontinuita, rovněž pozitivně vnímáme snahu organizátorů rozšiřovat špičku cyklistického ledovce v podobě Tour de France i do ostaních zemí jako je letos Španělsko a Švýcarsko, kudy Tour také povede“.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?