Renault: O nový Mégane je vysoký záujem, navyšujeme výrobu

Braňo Porubčan, 23. června 2009, 14:43 Google+

Napriek finančnej a hospodárskej kríze a markantnému poklesu na hlavných európskych trhoch sa od uvedenia modelov Renault Mégane a Renault Mégane Coupé predalo už okolo 70 000 kusov, čo je v súlade s cieľmi, ktoré si Renault stanovil z hľadiska trhového podielu.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Megané

Megané | foto: Renault

Sdílejte článek

Berúc do úvahy 10 najväčších európskych trhov v roku 2009, uvedenie nového Renaultu Mégane a Mégane Coupé znamenalo pre Renault poskok z 12. na 4. priečku v segmente kompaktných hatchbackov (porovnané s januárom/februárom 2008) s trhovým podielom 7,4 %. Od januára 2009 dominujú Mégane Hatchback a Mégane Coupé vo svojom segmente vo Francúzsku (21,7%) a v Španielsku (12,3%) a na druhom mieste sú v Portugalsku (14,3%).

Na prvý pohľad Nový Renault Mégane vyžaruje dojem robustnosti a kvality. Nový Mégane ponúka dynamické vlastnosti, naznačené dizajnom: kontrola, presnosť a účinnosť pridáva na jeho príťažlivosti a na radosti z jazdy. Disponuje širokou škálou kompletne prepracovaných motorov dCi a TCe, účinných a zároveň rešpektujúcich životné prostredie. Ide hlavne o 4 naftové motory s emisiami nižšími ako 120g CO2/km. Recyklovateľné časti predstavujú až 95% hmotnosti vozidla a až 12% plastových dielov pochádza z recyklovaných materiálov, čo predstavuje v priemere 22 kg plastov na jedno auto. Objem batožinového priestoru 372 dm3 patrí medzi najväčší v segmente (hatchback).

V Novom Mégane nájdu zákazníci množstvo prvkov pochádzajúcich z vyšších segmentov, ako napríklad kartu na prístup a štartovanie « s voľnými rukami » so zatváraním na diaľku, poloautomatickú parkovaciu brzdu, dva navigačné systémy GPS: Carminat TomTom® (dvojrozmerná farebná navigácia na 5,8’’ obrazovke s centrálnym ovládaním) za 490 € (14 761,74 Sk) alebo Carminat Bluetooth® DVD (trojrozmerná navigácia vyššej triedy), automatickú dvojzónovú klimatizáciu, kompletnú ponuku autorádií so systémom šitým na mieru vyššej triede vyvíjaný v spolupráci s firmou Arkamys® nazvaného « 3D Sound by Arkamys®», a mnohé ďalšie.

Nový Renault Mégane bol vytvorený tak, aby ponúkol najvyššiu mieru bezpečnosti vo svojej kategórii. Zabrzdí pri opakovanom brzdení z rýchlosti 100 km/h na vzdialenosti 37 m, čo predstavuje najkratšiu brzdnú dráhu v segmente. Z modelu Laguna III zdedil dvojitý snímač bočného nárazu a dvojkomorové airbagy hrudníka/panvy, čo sú prvky umožňujúce minimalizovať následky bočných nárazov. Nový Mégane je pre kritické situácie vybavený ABS, EBD a podporou brzdenia v kritickej situácii. Tieto zariadenia sú už v základnej verzii doplnené o ESC (Electronic Stability Control) s funkciou kontroly nedotáčavosti (CSV).

Google+ Vytisknout

Diskuze: Renault: O nový Mégane je vysoký záujem, navyšujeme výrobu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Lada 2106

Ruský zloděj ukradl v jednom týdnu hned tři Lady, domů ale nedojel ani s jednou

Ilustrační foto

Jak se chovat k manuální převodovce? Tohle by měl vědět každý řidič

Nissan Navara OFF-ROADER AT32

Nissan Navara OFF-ROADER AT32: Oblíbený pickup se dočkal extrémní úpravy a míří na trh

Sandvik Self-Driving Heavy Loader

Obří nakladač bez řidiče ve skleněném bludišti? Schopnosti nových technologií jsou úchvatné

Nová Škoda Octavia G-TEC

Škoda Octavia G-Tec: Novinka spalující CNG slibuje vyšší výkon i delší dojezd

Ne letišti v tureckém Istanbulu se uskutečnil velice netradiční závod

Formule 1, stíhačka, superbike a Tesla? V Turecku se uskutečnil velice netradiční závod

Robert Dalton přežil nehodu svého závodního speciálu Flashpoint Streamliner při rychlosti 687 km/h (Facebook/Flashpoint Streamliner)

V rychlosti 687 km/h mu praskla pneumatika, místo překonání rekordu se podruhé narodil

Jaké motory mají rádi Češi?

Zájem o dieselové a benzínové motory ve skutečnosti? Čísla prodejů bez souvislostí klamou

Nový Volkswagen Touareg

Nový Volkswagen Touareg zazářil v testech Euro NCAP, na bezpečnosti se rozhodně nešetřilo

Peugeot Rifter

Vyzkoušeli jsme nový Peugeot Rifter v nejatraktivnější konfiguraci. Stojí za to?

reklama
reklama

Doporučujeme

Insignia OPC

Američané chtějí získat „vyléčený“ Opel zpět

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. První testy zimních pneumatik: Rozdíl mezi první a poslední je více než 16 metrů

  2. Filtr pevných částic: Jak zabránit, aby se z užitečného pomocníka nestala noční můra?

  3. Neuvěřitelný souboj řidiče s odtahovkou? Ke svobodě nechybělo mnoho

  4. Zájem o dieselové a benzínové motory ve skutečnosti? Čísla prodejů bez souvislostí klamou

  5. Jedna věc je za volantem nebezpečnější než telefon. Stát ji bez problému povoluje

  6. Sbohem tradiční ruční brzdo. Studie ukázala, proč z aut nezadržitelně mizí

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud