Technická školení značky Peugeot v České republice budou již od konce června probíhat v nových prostorách školicího střediska v Čestlicích. Tyto prostory budou sloužit oběma značkám skupiny PSA Peugeot Citroën.
Nové školicí středisko se rozkládá na ploše 1100 m2 a disponuje dílnou pro praktická cvičení a třemi učebnami (dvě multimediální posluchárny a jedna počítačová učebna) s celkovou kapacitou 48 účastníků. Tato kapacita umožňuje pořádat souběžná školení pracovníků obou značek.
Středisko bude zajišťovat veškerá školení technických poradců a tématická školení specializovaných mechaniků. (Každý servis Peugeot musí disponovat určitým počtem specializovaných mechaniků pro různé profese).
Praktická školení ve školicím středisku absolvují účastníci poté, co zvládnou teoretickou přípravu metodou e-learningu. Obsah teoretické části je rozdělen do jednotlivých modulů, z nichž každý je ukončen testem. Elektronický vzdělávací systém zahrnuje také individuální výukové programy vytvářené pro každého technického pracovníka v návaznosti na výsledcích pravidelných srovnávacích testů.
Technické vybavení školicího střediska umožňuje všechny činnosti, které se běžně provádějí v servisu, kromě lakování a karosářských prací. Oproti původnímu stavu však bylo vybavení rozšířeno zejména o pneuservis disponující vyvažovačkou od společnosti Hunter (model GSP 9700AC), která patří v současné době ke špičce mezi těmito přístroji. Dále je středisko vybaveno kompletním zařízením pro diagnostiku a opravy klimatizací a brzdových okruhů.
Kromě školení technických poradců a mechaniků budou v budoucnu v nových školicích prostorách organizována také školení jiných profesí, jako jsou například přijímací technici nebo skladníci.
Inaugurace nového školicího střediska a jeho představení budoucím uživatelům – zaměstnancům koncesí Peugeot - se uskuteční 24. června 2009. První technická školení zaměřená na nové produkty Peugeot 308 CC a Peugeot 3008 proběhnou na konci měsíce června.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.