Za niekoľko sekúnd, jednoducho a bez náradia sa zloží (patentovaná mechanika) do tašky (súčasť výbavy) veľkosti 80×80×35 cm bicykel z novej kolekcie Mercedes-Benz. Funkčnosť skladacieho bicykla zvyšujú odpružené kolá, kotúčové brzdy, 8 prevodov a variabilný nosič batožiny.
I v pohotovostnej polohe, keď má preložený hliníkový rám, sa dá tlačiť, riadiť a prepravovať tak napríklad verejnou dopravnou. Medzi starostlivo prepracované, mimoriadne kvalitne vyhotovené bicykle novej kolekcie patria limitovaný horský (okrem iného plne odpružený hliníkový rám troch veľkostí, zdvih 125 mm vzadu a 120 mm vpredu, vidlica s diaľkovým ovládaním, 27 prevodov, pumpa na dofukovanie tlmičov) i pretekársky (hmotnosť iba 6,9 kg, súčasťou špičkovej výbavy je tiež high-endový karbónový rám piatich veľkostí, karbónová vidlica, karbónové pedále a 20 prevodov). Z oboch modelov sa vyhotoví iba po 100 kusov.
Nová značková séria so zdokonalenými detailmi a rozšírenou paletou veľkostí zahrnuje tiež osvedčené bicykle: fitnes (i pre dámy), treking, horský a detský. Ponúka i cyklistické odevy z funkčných, priedušných, rýchlo schnúcich tkanín, šetrných voči pokožke.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?