Infiniti, japonský výrobce luxusních vozidel, zveřejnil konečné specifikace a ceny modelu G37 Cabrio pro Evropu. Jde o jednoznačně nejsvůdnější vozidlo značky.
Můžete si vybrat ze dvou plně vybavených verzí. Obě mají třídílnou kovovou skládací střechu, jsou nabízeny za cenu od 1 408 300 Kč vč. DPH a již nyní je můžete objednávat v centrech Infiniti po celé Evropě. Dodávky začnou v některých zemích již v září letošního roku.
G37 Cabrio bylo navrženo bez kompromisů. Vypadá skvěle se střechou i bez ní. Konstruktéři mysleli na potěšení z jízdy. Vozu dodává sílu 3,7litrový benzinový motor V6 o výkonu 320 koňských sil s pohonem zadních kol. Není překvapením, že je G37 jedním z nejrychlejších čtyřsedadlových vozů cabrio na trhu. Zrychlení na 100 km/h zabere pouhých 6,2 sekundy (u manuální převodovky) a nejvyšší rychlost je omezena na 250 km/h (v místech, kde to předpisy dovolují).
I základní model G37 Cabrio GT je bohatě vybaven. Společnost Infiniti pohlíží na specifikaci svých výrobků s inteligentním nadhledem. Jako standardní nabízí takovou výbavu, kterou zákazníci očekávají. V ceně modelu GT jsou tak 19“ kola z hliníkových slitin se sportovními brzdami, deflektor vzduchu, kožená sedadla, aktivní bi-xenonové světlomety, dvouzónová adaptivní klimatizace s automatickou recirkulací vzduchu, inteligentní klíč Infiniti a vyhřívaná a elektricky nastavitelná přední sedadla. Dalším standardním prvkem je: samoopravný lak Infiniti.
G37 Cabrio je první vůz Infiniti na světě s novým informačním a zábavním systémem Connectiviti. Nová verze GT obsahuje výkonný audio-systém se sedmi reproduktory, přehrávačem disků CD a MP3, 2GB hudebním diskem a kompatibilitou s rozhraními iPod/USB, připojení telefonu Bluetooth® s hlasovým ovládáním, parkovací senzory a zadní kameru. Jedním z mála volitelných prvků je sedmistupňová automatická převodovka Infiniti s páčkami řazení z hořčíkové slitiny pod volantem.
Za příplatek 92 000 Kč vč. DPH nabízí Infiniti verzi GT Premium. Nejpozoruhodnějším rozšířením oproti modelu GT je Connectiviti+. Znaménko „+“ znamená navigaci s 30GB pevným diskem a trojrozměrnými zajímavými místy podle průvodce Michelin Green Guide. Na hudební disk se nyní vejde až 10GB hudby – tj. přibližně 300 disků CD. Stejně jako navigaci ji můžete ovládat jedním ze čtyř způsobů včetně dotykové obrazovky s vysokým rozlišením. Elektricky nastavitelná kožená přední sedadla mají paměťovou funkci nastavující sedadlo řidiče podle inteligentního klíče k vozidlu. Neobvyklé je, že sedadla lze chladit i vyhřívat. Opěrky předních sedadel obsahují dvojici jedinečných reproduktorů Bose Personal®, součást 13reproduktorového systému Bose® Premium Sound System. Speciální funkce umožňuje filtrovat ruchy pozadí a měnit nastavení ekvalizéru podle toho, zda je střecha natažená nebo stažená.
Vzhledem k bohaté nabídce standardní výbavy jsou k dispozici pouze dva různé stupně výbavy. Mnohem širší paleta je k dispozici v barvách a čalounění … celkem 48 kombinací, z nichž mnohé jsou jedinečné právě pro toto cabrio. Jedna z možností, vyhrazená pro výbavu GT Premium s automatickou převodovkou, je kůže Monaco Red s obložením červeným javorem. Tuto dravou kombinaci můžete odhalit během pouhých 25 sekund, za které cabrio složí svou střechu.
Doporučené prodejní ceny pro Českou republiku:
G37 Cabrio GT1 - 408 300 Kč vč. DPH
G37 Cabrio GT Premium - 1 500 300 Kč vč. DPH
Po delší době se podíváme na zoubek atraktivní ojetině, avšak v tomto konkrétním případě se spíše jedná o zánovní auto, než vyloženě ojetinu. Má najeto lehce přes 7 tisíc kilometrů, je z roku 2021 a největší výhoda je, že proti ceně nové plug-in hybridní Q5 stojí tato přibližně o milion méně. Dnešní recenze zjistí, jak se s touto Q5 jezdí a pro koho bude skvělou volbou.
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?