Audi nyní nabízí nové dětské sedačky ze sortimentu Originálního příslušenství Audi® pro všechny tři standardní hmotnostní třídy. Sedačky odpovídají celoevropsky platné bezpečnostní normě ECE-R 44/04 a splňují tím nejvyšší standardy kvality a bezpečnosti.
• Sortiment zahrnuje všechny tři hmotnostní třídy
• Vysoký komfort a exkluzivní design
Výrobce dětských sedaček Audi je průběžně podrobuje velkému počtu testů, aby byla zajištěna maximální možná ochrana při nehodě. Mezi ně patří čelní a boční nárazové testy ve skutečných vozech, jakož i nárazové testy na speciálních saních.
Díky měkkému čalounění a individuálnímu seřizování velikosti nabízejí dětské sedačky Audi vysokou úroveň komfortu. Exkluzivně pro Audi vyvinuté textilní potahy jsou příjemné na dotyk, na světle neztrácejí barvu, jsou prodyšné a lze je přirozeně také ze sedačky sejmout a vyprat.
Kromě toho získaly potahy dětských sedaček Audi certifikát Öko-Tex Standard 100. Tento zkušební a certifikační systém pro textilie vyvinul „Institut mezinárodního společenství pro výzkum a testování v oblasti ekologie textilu“ (Öko-Tex). Textilní materiály používané při výrobě dětských sedaček Audi jsou testovány mimo jiné z hlediska hodnoty pH, obsahu formaldehydu, pesticidů, těžkých kovů a konzervačních látek. Dále se pro tyto textilie používají výhradně barviva, jejichž zdravotní nezávadnost je vědecky doložena.
Dětské sedačky se dodávají ve dvou designových liniích navržených s ohledem na charakter modelů Audi, a to v barevných kombinacích stříbrná/černá a signální oranžová/černá.
Jednoduchou a rychlou montáž sedaček umožňuje systém ISOFIX, což je normované spojení mezi dětskou sedačkou a karoserií osobního vozu.
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?