Značka Audi uvádí na český trh trojici novinek: Audi S4 ve verzích limuzína a Avant, Audi A4 allroad quattro a R8 5.2 FSI quattro.
Nové modely Audi S4 a S4 Avant jsou vrcholoví sportovci ve skvělé formě. Jejich nový motor 3.0 TFSI kombinuje největší výkon 245 kW (333 k) s překvapivě nízkou průměrnou spotřebou paliva ve výši 9,7 (Avant: 9,9) litru na 100 km. Stálý pohon všech kol quattro přenáší hnací sílu na vozovku téměř beze ztrát a její bezpečné využití umožňuje sportovní podvozek a vysoce výkonná brzdová soustava. Dynamický vzhled exteriéru a interiéru a velkorysá sériová výbava podtrhují exkluzivní charakter obou nových modelů S od Audi. Cena bude začínat na 1 449 700 Kč u limuzíny (bez DPH pak 1 218 235 Kč), u verze Avant 1 498 800 Kč (bez DPH 1 259 496 Kč).
Audi A4 allroad quattro se zvýšenou světlou výškou a trvalým pohonem všech kol quattro se cítí jako doma na všech silnicích a cestách. Audi A4 allroad quattro se začíná prodávat se třemi výkonnými a hospodárnými motory a v nabídce nechybí technicky vyspělá převodovka S tronic a široký výběr asistenčních a komunikačních systémů. Základní cena je stanovena na 1 091 000 Kč (cena bez DPH činí 916 807 Kč).
Dalším modelem, kde dovozce zveřejňuje ceny, je ultimativní supersport R8 5.2 FSI quattro. Model R8 V10 s desetiválcovým motorem o objemu 5,2 litru nabízí největší výkon 386 kW (525 k) a maximální točivý moment 530 N.m a je zárukou strhujících jízdních zážitků. Nepřehlédnutelné Audi R8 V10 získává v silné konkurenci vedoucí pozici díky vynikajícím technologiím značky Audi, jako jsou pohon všech kol quattro, lehká hliníková karoserie a inovativní světlomety LED. Jeho cena startuje na 3 896 600 Kč (bez DPH 3 274 454 Kč).
Tisková zpráva: Audi ČR
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.