Osobní verze oblíbeného vozu Partner Tepee doplňuje svou nabídku o novou sedmimístnou verzi. Peugeot tak využívá vynikající obyvatelnost modelu Partner a reaguje na sílící tržní poptávku.
Tato nová nabídka, určená pro zákazníky, kteří hledají alternativní rodinný vůz ke kompaktním modelům typu MPV, vyniká svou výjimečnou variabilitou. Nový Partner Tepee je totiž vybaven 7 samostatnými sedadly a všechna zadní sedadla jsou sklopná a vyjímatelná. Interiér této odvozené osobní verze se tudíž může měnit a lépe se přizpůsobit přáním a měnícím se potřebám svých uživatelů.
Partner Tepee 7 míst vyzdvihuje všechny kvality odvozené osobní verze. Je to pohodlný multifunkční vůz, velkorysý z pohledu obyvatelného prostoru, skvěle přizpůsobený potřebám rodinného využití a velmi praktický při všech volnočasových aktivitách.
7 samostatných variabilních sedadel Obyvatelnost vnitřního prostoru vozu Partner Tepee umožnila umístit do interiéru 7 plnohodnotných sedadel s následujícím uspořádáním :
- 2 samostatná sedadla v 1. řadě - 3 samostatná sklopná a vyjímatelná sedadla ve 2. řadě - 2 samostatná sklopná a vyjímatelná sedadla ve 3. řadě
Komfortu sezení ve 3. řadě byla věnována mimořádná pozornost. V porovnání s 5-místnou verzí byla sedadla ve 2. řadě zvýšena o 42 mm a posunuta o 90 mm vpřed, aby vzniklo co nejvíce místa pro nohy. Podlaha v zadní části je ve stylu « hlediště » mírně vyvýšená, takže cestující ve třetí řadě mají výborný výhled z vozu. Ideální sklon opěradel ve 3. řadě zajišťuje dobrou pozici při sezení a přispívá k celkovému komfortu cestujících.
Praktický interiér, který lze kdykoliv podle přání uspořádat Partner Tepee 7 míst dále násobí variabilitu a praktičnost tohoto vozu typu odvozené osobní verze. Sedadla ve 2. a 3. řadě lze složit, vyklopit do svislé polohy a samostatně vyjmout. Hmotnost sedadel ve 2. řadě je pouze 14 kg a sedadla ve 3. řadě váží 12 kg. Uspořádání interiéru vozu lze tedy měnit s minimální námahou.
Sedadla ve 3. řadě jsou přístupná sklopením bočních sedadel ve 2. řadě a široký dveřní otvor, který otevírají boční posuvné dveře, vstup do vozu cestujícím ve 3. řadě ještě zjednodušuje. Děti ale bez pochyby raději zvolí cestu přes zavazadlový prostor uličkou, která je mezi oddělenými sedadly ve 3. řadě ponechána. Tato možností přístupu do vozu dává sedmimístnému modelu Partner unikátní výhodu vůči konkurenčním vozům v tomto segmentu.
V úrovni podlahy v zadní části najdeme dodatečné 3 odkládací prostory, z nichž jeden slouží pro uschování složeného krytu zavazadel. Doplňují úložné prostory ve 2. řadě sedadel a jsou důkazem toho, s jakou péčí bylo uspořádání interiéru vozu navrhováno. Cestující ve 2. řadě mají k dispozici letecké stolky a mohou si nastavit sklon opěradla svého sedadla. Každý pasažér ve voze si tak může najít pohodlnou pozici pro sezení, po ruce má řadu odkládacích míst a cestování dostává zcela nový rozměr.
Objem zavazadlového prostoru v sedmimístné konfiguraci je 100 l pod kryt, se sklopenými sedadly ve 3. řadě se zvýší na 470 l a pokud sedadla v této řadě vyjmete, je objem 650 l.
Pohodlný interiér, příjemné cestování Jízdní nápravy, oceňované již u vozu Partner Tepee, a použití pružin a tlumičů uzpůsobených vyšší zátěži než u pětimístné verze přináší novému vozu Partner Tepee 7 míst dynamický projev, brzdění a komfort jízdy na vynikající úrovni.
Důraz byl kladen i na propracovaný akustický komfort, který se tak stává jednou ze silných stránek vozu. Cestující ve třetí řadě sedadel mohou bez omezení pohodlně komunikovat se všemi osobami ve voze, včetně řidiče a spolujezdce vpředu.
Kompletní nabídka výkonných motorů
Partner Tepee 7 míst může být poháněn následujícími motory:
- 1.6 16V 110 k (benzinový) - 1.6 HDI 90 k - 1.6 HDI FAP 110 k
Všechny uvedené motory jsou vybavené manuální pětistupňovou převodovkou. Ochrana životního prostředí je pro Peugeot důležitým hlediskem, proto je motor 1,6 HDI 110k nabízen s filtrem pevných částic FAP.
Motor 1.6 HDI je zástupcem nejmodernější generace dieselových motorů vyvinutých značkou Peugeot. Příkladem jejich technické vyspělosti je systém přímého vysokotlakého vstřikování paliva typu Common rail druhé generace nebo hlava z lehké slitiny se 16 ventily, díky nimž je jízdní komfort na velmi vysoké úrovni, emise CO2 jsou omezeny a spotřeba paliva zůstává zachována.
Partner Tepee 7 míst je k dispozici ve verzi Premium a Outdoor. Některé původní prvky výbavy jako například střecha Zénith nebo vnitřní stropní nosiče nejsou vzhledem ke zvýšené pozici sedadel ve třetí řadě s novou verzí kompatibilní.
Zákazníci v České republice si mohou vůz objednat již nyní. Sedmimístná varianta je nabízena jako doplněk v kombinaci s bočními airbagy. Cena tohoto doplňku (5 x nezávislé sklopné a vyjmutelné sedadlo v 2. a 3. řadě + boční airbagy + roletka zavazadlového prostoru) je 30 900 Kč (vč. DPH). Tisková zpráva Peugeot
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?