Peugeot Partner Tepee - 7 míst se hodí!

Martin Hájek, 9. února 2009, 20:20 Google+

Osobní verze oblíbeného vozu Partner Tepee doplňuje svou nabídku o novou sedmimístnou verzi. Peugeot tak využívá vynikající obyvatelnost modelu Partner a reaguje na sílící tržní poptávku.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Partner Tepee

Partner Tepee | foto: Peugeot

Sdílejte článek

Tato nová nabídka, určená pro zákazníky, kteří hledají alternativní rodinný vůz ke kompaktním modelům typu MPV, vyniká svou výjimečnou variabilitou. Nový Partner Tepee je totiž vybaven 7 samostatnými sedadly a všechna zadní sedadla jsou sklopná a vyjímatelná. Interiér této odvozené osobní verze se tudíž může měnit a lépe se přizpůsobit přáním a měnícím se potřebám svých uživatelů.

Partner Tepee 7 míst vyzdvihuje všechny kvality odvozené osobní verze. Je to pohodlný multifunkční vůz, velkorysý z pohledu obyvatelného prostoru, skvěle přizpůsobený potřebám rodinného využití a velmi praktický při všech volnočasových aktivitách.

7 samostatných variabilních sedadel
Obyvatelnost vnitřního prostoru vozu Partner Tepee umožnila umístit do interiéru 7 plnohodnotných sedadel s následujícím uspořádáním :

- 2 samostatná sedadla v 1. řadě
- 3 samostatná sklopná a vyjímatelná sedadla ve 2. řadě 
- 2 samostatná sklopná a vyjímatelná sedadla ve 3. řadě

Komfortu sezení ve 3. řadě byla věnována mimořádná pozornost. V porovnání s 5-místnou verzí byla sedadla ve 2. řadě zvýšena o 42 mm a posunuta o 90 mm vpřed, aby vzniklo co nejvíce místa pro nohy. Podlaha v zadní části je ve stylu « hlediště » mírně vyvýšená, takže cestující ve třetí řadě mají výborný výhled z vozu. Ideální sklon opěradel ve 3. řadě zajišťuje dobrou pozici při sezení a přispívá k celkovému komfortu cestujících. 

Praktický interiér, který lze kdykoliv podle přání uspořádat
Partner Tepee 7 míst dále násobí variabilitu a praktičnost tohoto vozu typu odvozené osobní verze. Sedadla ve 2. a 3. řadě lze složit, vyklopit do svislé polohy a samostatně vyjmout. Hmotnost sedadel ve 2. řadě je pouze 14 kg a sedadla ve 3. řadě váží 12 kg. Uspořádání interiéru vozu lze tedy měnit s minimální námahou.

Sedadla ve 3. řadě jsou přístupná sklopením bočních sedadel ve 2. řadě a široký dveřní otvor, který otevírají boční posuvné dveře, vstup do vozu cestujícím ve 3. řadě ještě zjednodušuje. Děti ale bez pochyby raději zvolí cestu přes zavazadlový prostor uličkou, která je mezi oddělenými sedadly ve 3. řadě ponechána. Tato možností přístupu do vozu dává sedmimístnému modelu Partner unikátní výhodu vůči konkurenčním vozům v tomto segmentu. 

V úrovni podlahy v zadní části najdeme dodatečné 3 odkládací prostory, z nichž jeden slouží pro uschování složeného krytu zavazadel. Doplňují úložné prostory ve 2. řadě sedadel a jsou důkazem toho, s jakou péčí bylo uspořádání interiéru vozu navrhováno. Cestující ve 2. řadě mají k dispozici letecké stolky a mohou si nastavit sklon opěradla svého sedadla.
Každý pasažér ve voze si tak může najít pohodlnou pozici pro  sezení, po ruce má řadu odkládacích míst a cestování dostává zcela nový rozměr.

Objem zavazadlového prostoru v sedmimístné konfiguraci je 100 l pod kryt, se sklopenými sedadly ve 3. řadě se zvýší na 470 l a pokud sedadla v této řadě vyjmete, je objem 650 l.

Pohodlný interiér, příjemné cestování
Jízdní nápravy, oceňované již u vozu Partner Tepee, a použití pružin a tlumičů uzpůsobených vyšší zátěži než u pětimístné verze přináší novému vozu Partner Tepee 7 míst dynamický projev, brzdění a komfort jízdy na vynikající úrovni.

Důraz byl kladen i na propracovaný akustický komfort, který se tak stává jednou ze silných stránek vozu. Cestující ve třetí řadě sedadel mohou bez omezení pohodlně komunikovat se všemi osobami ve voze, včetně řidiče a spolujezdce vpředu.

Kompletní nabídka výkonných motorů

Partner Tepee 7 míst může být poháněn následujícími motory: 

- 1.6 16V 110 k (benzinový)
- 1.6 HDI 90 k
- 1.6 HDI FAP 110 k

Všechny uvedené motory jsou vybavené manuální pětistupňovou převodovkou. Ochrana životního prostředí je pro Peugeot důležitým hlediskem, proto je motor 1,6 HDI 110k nabízen s filtrem pevných částic FAP. 

Motor 1.6 HDI je zástupcem nejmodernější generace dieselových motorů vyvinutých značkou Peugeot. Příkladem jejich technické vyspělosti je systém přímého vysokotlakého vstřikování paliva typu Common rail druhé generace nebo hlava z lehké slitiny se 16 ventily, díky nimž je jízdní komfort na velmi vysoké úrovni, emise CO2 jsou omezeny a spotřeba paliva zůstává zachována.

 
Partner Tepee 7 míst je k dispozici ve verzi Premium a Outdoor. Některé původní prvky výbavy jako například střecha Zénith nebo vnitřní stropní nosiče nejsou vzhledem ke zvýšené pozici sedadel ve třetí řadě s novou verzí kompatibilní. 

Zákazníci v České republice si mohou vůz objednat již nyní. Sedmimístná varianta je nabízena jako doplněk v kombinaci s bočními airbagy. Cena tohoto doplňku (5 x nezávislé sklopné a vyjmutelné sedadlo v 2. a 3. řadě + boční airbagy + roletka zavazadlového prostoru) je 30 900 Kč (vč. DPH).

Tisková zpráva Peugeot

Vytisknout

Diskuze: Peugeot Partner Tepee - 7 míst se hodí!

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Autonomní brzdový systém neustále sleduje dění před vozidlem

Realita a nouzový brzdový systém AEB. Má nebo nemá smysl?

Nový Ford Kuga HEV je jedním ze 17 elektrifikovaných modelů pro evropské trhy

Nové SUV Ford Kuga HEV jde do výroby. Přes elektrickou pomoc sprint nemusí

Autodráha

Nevíte co pod stromeček? Toto potěší malého i velkého kluka a dokonce i dědečka

Suzuki ACROSS

Suzuki ACROSS v předprodeji, více než 300 koní ovšem nebude "zadarmo"

Škoda Octavia

Český sen v podobě nové Škody Octavie Scout a RS přichází na náš trh

Škoda Rapid s motorem o objemu 1289 cm³ a výkonu 46 kW měla díky podobné koncepci v Británii přezdívku “Porsche chudých”

Ikonické Škody z osmdesátek zařazeny mezi sdílené vozy

Toyota C-HR GR Sport

Toyota rozšiřuje nejatraktivnější řadu C-HR o model GR Sport

Mezigenerační srovnání Mercedesů C-class (S203 / S204)

Test: Mezigenerační srovnání Mercedesů C-class (S203 / S204). Který koupit, proč a za kolik?

Honda CMX 1100 Rebel

Je to Rebel! Honda představila nový model CMX1100 Rebel

Peugeot Landtrek

Nový pickup Peugeot Landtrek pro Ameriku, my v Evropě máme pravděpodobně smůlu

Pandur II pro Ačr

Zakázka na Pandury ukázala, jaký vliv má modernizace armády na českou ekonomiku

Volkswagen vybudoval nový větrný tunel v hodnotě 2,5 miliardy korun

Co jsme ve škole nenáviděli, jezdí s námi denně v autech, tvrdí uznávaný profesor

Toyota začíná testovat systémy autonomního řízení v ostrém provozu v Bruselu

Převratný systém tankování a dobíjení automobilů si nechala patentovat Toyota

DS3 Crossback E-TENSE

Vyplatí se jet po dálnici za kamionem? Pokus číslo 3

Škoda představila Enyaq iV, svje první čistě elektrické SUV

Škoda začala v Boleslavi montovat svoji novinku, pořídila linku v ceně 700 vrcholných Kodiaqů

reklama

Doporučujeme

HED-6

Nástupce Hyundai Tucson – koncept už v Ženevě

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Co jsme ve škole nenáviděli, jezdí s námi denně v autech, tvrdí uznávaný profesor

  2. Volkswagen výrazně zlevnil. Vyžaduje ale jiný přístup kupujících

  3. Zakázka na Pandury ukázala, jaký vliv má modernizace armády na českou ekonomiku

  4. Škoda začala v Boleslavi montovat svoji novinku, pořídila linku v ceně 700 vrcholných Kodiaqů

  5. Nový pickup Peugeot Landtrek pro Ameriku, my v Evropě máme pravděpodobně smůlu

  6. Je to Rebel! Honda představila nový model CMX1100 Rebel

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud