Letošní červen znamenal pro FORD MOTOR COMPANY, s.r.o., rekordní měsíc v historii jeho působení na českém trhu. S celkovým počtem 1 982 zaregistrovaných nových osobních a lehkých užitkových automobilů a tržním podílem 10,2 % se v šestém měsíci umístil na první příčce mezi dovozci.
S velkým náskokem a celkovým počtem 8 363 registrovaných vozů za první pololetí roku 2008 se znovu dostal na pozici dovozce číslo jedna v dosavadních prodejích.
Významnému prodejnímu triumfu dopomohly Fordu skvělé prodejní výsledky všech klíčových modelů, v čele s modely Fusion, Focus, Mondeo a Transit.
Nejprodávanějším Fordem v ČR byl v měsíci červnu model Ford Fusion s celkovým počtem 685 registrovaných automobilů. Vynikající prodejní výsledky a umístění na druhé příčce ve své kategorii oslavil i model Focus se 366 prodanými vozy. Ford Mondeo se rovněž nenechal zahanbit a s počtem 315 prodaných automobilů předběhl o rovných 153 registrací ve své třídě i Volkswagen Passat. Nejprodávanějším užitkovým vozem a prodejním šampiónem je dlouhodobě Ford Transit.
Ford se tak s celkovým počtem 8 363 prodaných automobilů znovu dostal v dosavadních prodejích na pozici nejúspěšnějšího dovozce do České republiky. V tuto chvíli mu patří od začátku roku úctyhodný 8% tržní podíl.
„Výsledky dosahované v letošním roce nám dělají velikou radost,“ komentoval prodejní výsledky Jan Laube, generální ředitel FORD MOTOR COMPANY, s.r.o. „Zvolená strategie, nové modely, jako například Ford Kuga a dosažené výsledky nám potvrzují, že jdeme tím správným směrem, a že se nám daří oslovovat nové zákazníky. Věřím, že červnový výsledek se nám podaří ještě letos překonat,“ dodal Laube. Ford Motor Company
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?