Letošní červen znamenal pro FORD MOTOR COMPANY, s.r.o., rekordní měsíc v historii jeho působení na českém trhu. S celkovým počtem 1 982 zaregistrovaných nových osobních a lehkých užitkových automobilů a tržním podílem 10,2 % se v šestém měsíci umístil na první příčce mezi dovozci.
S velkým náskokem a celkovým počtem 8 363 registrovaných vozů za první pololetí roku 2008 se znovu dostal na pozici dovozce číslo jedna v dosavadních prodejích.
Významnému prodejnímu triumfu dopomohly Fordu skvělé prodejní výsledky všech klíčových modelů, v čele s modely Fusion, Focus, Mondeo a Transit.
Nejprodávanějším Fordem v ČR byl v měsíci červnu model Ford Fusion s celkovým počtem 685 registrovaných automobilů. Vynikající prodejní výsledky a umístění na druhé příčce ve své kategorii oslavil i model Focus se 366 prodanými vozy. Ford Mondeo se rovněž nenechal zahanbit a s počtem 315 prodaných automobilů předběhl o rovných 153 registrací ve své třídě i Volkswagen Passat. Nejprodávanějším užitkovým vozem a prodejním šampiónem je dlouhodobě Ford Transit.
Ford se tak s celkovým počtem 8 363 prodaných automobilů znovu dostal v dosavadních prodejích na pozici nejúspěšnějšího dovozce do České republiky. V tuto chvíli mu patří od začátku roku úctyhodný 8% tržní podíl.
„Výsledky dosahované v letošním roce nám dělají velikou radost,“ komentoval prodejní výsledky Jan Laube, generální ředitel FORD MOTOR COMPANY, s.r.o. „Zvolená strategie, nové modely, jako například Ford Kuga a dosažené výsledky nám potvrzují, že jdeme tím správným směrem, a že se nám daří oslovovat nové zákazníky. Věřím, že červnový výsledek se nám podaří ještě letos překonat,“ dodal Laube. Ford Motor Company
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?