Nový importér čínských vozů značky BYD

Marek Litzman, 1. července 2008, 00:01 Google+

AutoBinck Holding N.V. je novým importérem čínských vozů značky BYD. Smlouva mezi oběma stranami byla oficiálně podepsána dnes v hlavním sídle AutoBinck Holding N.V. v Haagu. AutoBinck Holding N.V. bude zastupovat BYD v pěti evropských zemích.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
371

| foto: Auto Palace Group

Sdílejte článek

Těmito jsou: Česká republika, Slovensko, Maďarsko, Slovinsko a Holandsko.

BYD (Build Your Dreams) je nejenom vedoucí a nejrychleji rostoucí automobilkou v Číně, ale je také jedním z největších světových výrobců baterií a významným výrobcem IT komponentů a mobilních telefonů. BYD také vlastní technologie potřebné pro nezávislý rozvoj těchto výrobků. Společnost je aktivní po celém světě.

BYD tvrdě pracuje na svém vedoucím postavení na trhu. Tato čínská značka se již zúčastnila na několika mezinárodních autosalonech. Jedním z nejdůležitějších produktů BYD je inovativní hybridní systém – kombinace benzinového a elektrického motoru ´plug in at home´. BYD sehrává vedoucí úlohu v oblasti vozů na elektrický pohon. V nadcházejících letech představí automobilka novou modelovou řadu, která je zcela zaměřena na evropský trh.


Jsme velice potěšeni a hrdí, že se právě AutoBinck Group stal novým importérem BYD pro Holandsko, Českou Republiku, Slovensko, Maďarsko a Slovinsko,“ řekl s nadšením Henny van Dijk, CEO AutoBinck Holding N.V. „BYD je relativně mladá, ale velice seriózní a dynamická společnost, s akciemi obchodovatelnými na burze. Od našeho partnerství máme nemalé očekávání. Jako výrobce baterií má BYD široké zkušenosti s vozy na hybridní a elektrický pohon. Mnohé čínské automobilky jsou teprve na počátku tohoto vývoje, ale BYD udává v této oblasti směr,“ dodal van Dijk.

BYD má továrny po celé Číně, včetně měst Beijing, Shanghai, Xian a Shenzhen, a stejně tak i vysoce kvalitní výzkumná a vývojová centra v Shangahi a Shenzhen. Van Dijk uvedl: „Úroveň výroby je vysoká a kvalita produktů BYD je skvělá. To ostatně potvrdily i poslední nárazové testy. BYD vyrábí ročně více než 250 000 vozů a toto číslo bude jen narůstat v důsledku nových investic a právě otevřené továrny v Pingshanu.“

Zatím není jisté, kdy AutoBinck první vozy BYD do Evropy přiveze. „K této otázce budeme schopni podat informace později,“uvedl van Dijk.

BYD byla založena roku 1995 jako výrobce baterií, tehdy s pouhými 20 zaměstnanci. Dnes pracuje ve společnosti, která hraje vedoucí roli v IT průmyslu, více než 100 000 lidí. Baterie z produkce BYD používá více než 17% světové populace. V roce 2015 se chce BYD stát vedoucí automobilkou v Číně. Evropská centrála značky BYD se nachází v Rotterdamu.

AutoBinck Holding je nadnárodní společností působící v oblasti automobilového obchodu. Vedle dovozu a prodeje řady automobilových značek patří do aktivit společnosti také leasing, finanční služby a after-market. AutoBinck Holding N.V. se řadí ke 20 největším nezávislým automobilovým skupinám v Evropě (měřeno podle příjmů).

V České republice a na Slovensku se o aktivity holdingu stará již více než 17 let skupina AUTO PALACE GROUP, která bude zodpovědná i za prodej značky BYD. V současné době má APG ve svém portfoliu jako výhradní importér značky Mitsubishi Motors a Hyundai, od příštího roku také Infiniti a v oblasti maloobchodního prodeje jsou to značky: Hyundai, Mitsubishi Motors, Mazda, Ford, Volvo, Fiat a Nissan.

 

t.z. Auto Palace Group

Vytisknout

Diskuze: Nový importér čínských vozů značky BYD

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Škoda Elroq

První jízdy s novou Škodou Elroq – má potenciál dobýt český trh s elektromobily ?

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

reklama

Doporučujeme

Bridgestone

V Brně se otevírá největší pneu-auto servis

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud