AutoBinck Holding N.V. je novým importérem čínských vozů značky BYD. Smlouva mezi oběma stranami byla oficiálně podepsána dnes v hlavním sídle AutoBinck Holding N.V. v Haagu. AutoBinck Holding N.V. bude zastupovat BYD v pěti evropských zemích.
Těmito jsou: Česká republika, Slovensko, Maďarsko, Slovinsko a Holandsko.
BYD (Build Your Dreams) je nejenom vedoucí a nejrychleji rostoucí automobilkou v Číně, ale je také jedním z největších světových výrobců baterií a významným výrobcem IT komponentů a mobilních telefonů. BYD také vlastní technologie potřebné pro nezávislý rozvoj těchto výrobků. Společnost je aktivní po celém světě.
BYD tvrdě pracuje na svém vedoucím postavení na trhu. Tato čínská značka se již zúčastnila na několika mezinárodních autosalonech. Jedním z nejdůležitějších produktů BYD je inovativní hybridní systém – kombinace benzinového a elektrického motoru ´plug in at home´. BYD sehrává vedoucí úlohu v oblasti vozů na elektrický pohon. V nadcházejících letech představí automobilka novou modelovou řadu, která je zcela zaměřena na evropský trh.
Jsme velice potěšeni a hrdí, že se právě AutoBinck Group stal novým importérem BYD pro Holandsko, Českou Republiku, Slovensko, Maďarsko a Slovinsko,“ řekl s nadšením Henny van Dijk, CEO AutoBinck Holding N.V. „BYD je relativně mladá, ale velice seriózní a dynamická společnost, s akciemi obchodovatelnými na burze. Od našeho partnerství máme nemalé očekávání. Jako výrobce baterií má BYD široké zkušenosti s vozy na hybridní a elektrický pohon. Mnohé čínské automobilky jsou teprve na počátku tohoto vývoje, ale BYD udává v této oblasti směr,“ dodal van Dijk.
BYD má továrny po celé Číně, včetně měst Beijing, Shanghai, Xian a Shenzhen, a stejně tak i vysoce kvalitní výzkumná a vývojová centra v Shangahi a Shenzhen. Van Dijk uvedl: „Úroveň výroby je vysoká a kvalita produktů BYD je skvělá. To ostatně potvrdily i poslední nárazové testy. BYD vyrábí ročně více než 250 000 vozů a toto číslo bude jen narůstat v důsledku nových investic a právě otevřené továrny v Pingshanu.“
Zatím není jisté, kdy AutoBinck první vozy BYD do Evropy přiveze. „K této otázce budeme schopni podat informace později,“uvedl van Dijk.
BYD byla založena roku 1995 jako výrobce baterií, tehdy s pouhými 20 zaměstnanci. Dnes pracuje ve společnosti, která hraje vedoucí roli v IT průmyslu, více než 100 000 lidí. Baterie z produkce BYD používá více než 17% světové populace. V roce 2015 se chce BYD stát vedoucí automobilkou v Číně. Evropská centrála značky BYD se nachází v Rotterdamu.
AutoBinck Holding je nadnárodní společností působící v oblasti automobilového obchodu. Vedle dovozu a prodeje řady automobilových značek patří do aktivit společnosti také leasing, finanční služby a after-market. AutoBinck Holding N.V. se řadí ke 20 největším nezávislým automobilovým skupinám v Evropě (měřeno podle příjmů).
V České republice a na Slovensku se o aktivity holdingu stará již více než 17 let skupina AUTO PALACE GROUP, která bude zodpovědná i za prodej značky BYD. V současné době má APG ve svém portfoliu jako výhradní importér značky Mitsubishi Motors a Hyundai, od příštího roku také Infiniti a v oblasti maloobchodního prodeje jsou to značky: Hyundai, Mitsubishi Motors, Mazda, Ford, Volvo, Fiat a Nissan.
t.z. Auto Palace Group
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.