Značka SEAT bude i v nadcházející sezoně bojovat v okruhovém šampionátu cestovních vozů World Touring Car Championship o nejvyšší příčky. Tým bude tvořit stávající čtveřice jezdců - Jordi Gené, Tiago Monteiro, Yvan Muller a Gabriele Tarquini
- kterou doplní bývalý stájový jezdec SEATu Rickard Rydell, který se do WTCC vrací po roční přestávce.
Letos byl SEAT uchazečem o oba tituly, o vítězství bojoval jak v poháru jezdců, tak v poháru konstruktérů, ale teprve poslední závod sezony v Macau rozhodl o tom, že jinak skvělá sezona skončí pro SEAT dvěma druhými místy. SEAT se v seriálu WTCC 2007 zapsal do historie motoristického sportu, když dokázal do cíle závodu úrovně FIA World Championship jako první přivést automobil León TDI WTCC spalující naftu. I když smůla SEAT připravila o tituly jen krátce před ukončením celé sezony, tým je pro následující ročník naplněn optimismem. Jedním z důvodů, které opodstatňují tento optimismus, je skutečnost, že španělský výrobce jako jediný dokázal vyvinout a na tratích závodit jak se zážehovými, tak se vznětovými modely.
Jaime Puig, ředitel SEAT Sport: "Příští rok budeme mít tým pěti zkušených jezdců, kteří již mají za sebou několik stupňů vítězů, a kteří už startovali z pole position. Jsem si jist tím, že budeme opět velmi konkurenceschopní, že budeme opět bojovat o oba tituly v pořadí jezdců i poháru konstruktérů."
Sezona WTCC 2008 bude zahájena závody v brazilské Curitibě 2. března 2008, ukončena v čínském Macau 16. listopadu 2008 a celkem bude mít 11 závodů po celém světě. Jak již bylo oznámeno v říjnu, jednou z novinek pro rok 2008 budou pohárové závody SEAT León Eurocup, které se uskuteční ve Španělsku, Itálii, Německu, Portugalsku, Francii a Anglii. Stejně jako závody WTCC budou také pohárová klání přenášena živě v televizi.
Popisek k foto: Zleva doprava: Yvan Muller, Gabriele Tarquini, Tiago Monteiro, Jordi Gené a Rickard Rydell
Zdroj: Tisková zpráva SEAT Sport
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?