Navýšení počtu pracovních míst, modernizace podniku ve Vrchlabí a rozšíření Kvasin jsou dílčími cíly vycházející ze strategického rozhodnutí představenstva Škoda Auto disponovat do roku 2010 třemi plnohodnotnými závody pro výrobu a montáž vozidel.
Mladá Boleslav se bude dále plně soustředit na výrobu modelů Škoda Fabia a Octavia. Pro uspokojení vysoké poptávky po vozech z Mladé Boleslavi pomůže navýšit výrobu octavie závod Volkswagen v Bratislavě, který je na základě volných kapacit a převisu personálu schopen v krátké době dodatečné vozy vyrobit. Navíc patří mezi nejmodernější v koncernu.
"Díky rostoucí poptávce po modelu Octavia hledáme vhodné výrobní kapacity, které umožní rychle reagovat na enormní zájem zákazníků. S posledními investicemi do rozšíření výrobních kapacit závodu se nyní z hlediska výrobního toku a logistiky nacházíme na hranici možností," vysvětlil Detlef Wittig, předseda představenstva společnosti Škoda Auto.
Závod ve Vrchlabí získává klíčové postavení v rámci aktuálního plánování ve společnosti Škoda Auto a koncernu Volkswagen, měl by se stát plnohodnotným závodem včetně lakovny. Po vyřešení otázky dopravní obslužnosti a následné investici do modernizace provozu se bude ucházet o zakázku s velkým objemem výroby nových vozů, které koncern Volkswagen představil na autosalonu ve Frankfurtu.
Připravované SUV Yeti bude společnost Škoda Auto vyrábět v Kvasinách. Výrobu Yetiho v Kvasinách obhájilo vedení Škoda Auto i přes volné kapacity ostatních závodů VW v Evropě.
"Náš nejmodernější závod získá díky modelu Yeti třetí výrobní pilíř a bude moci nabízet nová pracovní místa. Umístění výroby yetiho v České republice je přes volné výrobní kapacity v jiných evropských lokalitách koncernu VW jasným signálem, kterým upevňujeme naši pozici v České republice. Takto velké investice nezbytně potřebují rozvoj regionální infrastruktury v okolí našich závodů. Pevně doufám, že vláda i kraje náš rozvoj v České republice podpoří," dodal Martin Jahn, člen představenstva odpovědný za oblast Řízení lidských zdrojů.
Zdroj: Tisková zpráva Škoda Auto, a.s.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.