Navýšení počtu pracovních míst, modernizace podniku ve Vrchlabí a rozšíření Kvasin jsou dílčími cíly vycházející ze strategického rozhodnutí představenstva Škoda Auto disponovat do roku 2010 třemi plnohodnotnými závody pro výrobu a montáž vozidel.
Mladá Boleslav se bude dále plně soustředit na výrobu modelů Škoda Fabia a Octavia. Pro uspokojení vysoké poptávky po vozech z Mladé Boleslavi pomůže navýšit výrobu octavie závod Volkswagen v Bratislavě, který je na základě volných kapacit a převisu personálu schopen v krátké době dodatečné vozy vyrobit. Navíc patří mezi nejmodernější v koncernu.
"Díky rostoucí poptávce po modelu Octavia hledáme vhodné výrobní kapacity, které umožní rychle reagovat na enormní zájem zákazníků. S posledními investicemi do rozšíření výrobních kapacit závodu se nyní z hlediska výrobního toku a logistiky nacházíme na hranici možností," vysvětlil Detlef Wittig, předseda představenstva společnosti Škoda Auto.
Závod ve Vrchlabí získává klíčové postavení v rámci aktuálního plánování ve společnosti Škoda Auto a koncernu Volkswagen, měl by se stát plnohodnotným závodem včetně lakovny. Po vyřešení otázky dopravní obslužnosti a následné investici do modernizace provozu se bude ucházet o zakázku s velkým objemem výroby nových vozů, které koncern Volkswagen představil na autosalonu ve Frankfurtu.
Připravované SUV Yeti bude společnost Škoda Auto vyrábět v Kvasinách. Výrobu Yetiho v Kvasinách obhájilo vedení Škoda Auto i přes volné kapacity ostatních závodů VW v Evropě.
"Náš nejmodernější závod získá díky modelu Yeti třetí výrobní pilíř a bude moci nabízet nová pracovní místa. Umístění výroby yetiho v České republice je přes volné výrobní kapacity v jiných evropských lokalitách koncernu VW jasným signálem, kterým upevňujeme naši pozici v České republice. Takto velké investice nezbytně potřebují rozvoj regionální infrastruktury v okolí našich závodů. Pevně doufám, že vláda i kraje náš rozvoj v České republice podpoří," dodal Martin Jahn, člen představenstva odpovědný za oblast Řízení lidských zdrojů.
Zdroj: Tisková zpráva Škoda Auto, a.s.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?