Mimořádný prodejní úspěch zaznamenal v měsíci dubnu nový model Kia cee´d. Poprvé v historii českého automobilového trhu zvítězil v měsíčních statistikách v kategorii nižší střední třídy vůz od mimoevropské, respektive korejské automobilky.
238 prodaných kusů znamenající více než desetinu všech vozů segmentu C (2177 ks) zaručilo modelu Kia Cee´d dubnové prvenství, přičemž za sebou zanechal veškerou konkurenci v podobě modelů C4 (206 ks), Golf (191 ks), Megane (191), Focus (190 ks) či Astra (181 ks).
Trend neustálého a dynamického růstu prodejů vozů Kia na české trhu dokumentuje rovněž pozice v první desítce automobilových značek za období prvních čtyř měsíců letošního roku.
Za leden až duben 2007 si našlo nového majitele 1770 osobních a užitkových vozů Kia, což je o 719 více v porovnání se stejným obdobím loňského roku. Tržní podíl značky se zvýšil o jedno procento a nyní dosahuje již hranice 3%.
zdroj: Kia
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?