„Po šesti měsících od úspěšného vstupu na český a slovenský trh chceme našim zákazníkům představit v pořadí třetí model MG v podobě benzínového SUV HS. Jedná se o prostorné SUV střední kategorie, které vychází z plug-in hybridního modelu EHS, s čistě benzínovým pohonem. Na tento model jsme se velice těšili, protože věříme, že díky skvělému poměru cena / výkon se bude do budoucna jednat o jeden z pilířů prodejů v našem regionu. Ideálně tak doplníme naše existující modely ZS a EHS.“, říká Kamil Šilhavý, generální ředitel MG Motor pro ČR a SR.
NOVÉ MG HS
Nové HS hned na první pohled zaujme svým atraktivním designem jasně ukazujícím na jeho SUV schopnosti. Při vývoji byla věnována značná pozornost kvalitě a výběru špičkových materiálů palubní deska i celého komfortního interiéru. Centrální dotyková obrazovka infotainmentu se chlubí úhlopříčkou 10,1 palců. Z výběru bezpečnostních technologií stojí za zmínku MG Pilot, který zastřešuje hned několik důležitých asistenčních systémů najednou, kdy například k detekování prostoru před vozem využívá kombinace kamery a radaru. K pohonu MG HS slouží zážehový přeplňovaný čtyřválec 1,5 TGI s výkonem 119 kW / 162 koní. Model je k dispozici s šestistupňovou manuální nebo sedmistupňovou automatickou dvouspojkovou převodovkou. MG HS také nabízí luxusní červený interiér, který je možné mít jako Paket Style v rámci příplatkové výbavy na přání.
„Pro rok 2023 máme smělé cíle. Kromě uvedení dalších modelů – elektrických MG4 a MG5 ještě v prvním pololetí tohoto roku chceme výrazně rozšířit dealerskou síť v obou zemích, a to až o 50%. Také díky této expanzi chceme dosáhnout prodeje až 3 000 vozů.“, doplňuje Vladimír Hejna, obchodní ředitel M Motors CZ.
MG se velmi dobře prodává na cca deseti trzích západní Evropy s tržním podílem kolem dvou procent, což je skvělý výsledek a náročnost evropských zákazníků je nezpochybnitelná. Co se týká kvality, MG se směle vyrovná tradičním evropským i japonským značkám.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.