„Po šesti měsících od úspěšného vstupu na český a slovenský trh chceme našim zákazníkům představit v pořadí třetí model MG v podobě benzínového SUV HS. Jedná se o prostorné SUV střední kategorie, které vychází z plug-in hybridního modelu EHS, s čistě benzínovým pohonem. Na tento model jsme se velice těšili, protože věříme, že díky skvělému poměru cena / výkon se bude do budoucna jednat o jeden z pilířů prodejů v našem regionu. Ideálně tak doplníme naše existující modely ZS a EHS.“, říká Kamil Šilhavý, generální ředitel MG Motor pro ČR a SR.
NOVÉ MG HS
Nové HS hned na první pohled zaujme svým atraktivním designem jasně ukazujícím na jeho SUV schopnosti. Při vývoji byla věnována značná pozornost kvalitě a výběru špičkových materiálů palubní deska i celého komfortního interiéru. Centrální dotyková obrazovka infotainmentu se chlubí úhlopříčkou 10,1 palců. Z výběru bezpečnostních technologií stojí za zmínku MG Pilot, který zastřešuje hned několik důležitých asistenčních systémů najednou, kdy například k detekování prostoru před vozem využívá kombinace kamery a radaru. K pohonu MG HS slouží zážehový přeplňovaný čtyřválec 1,5 TGI s výkonem 119 kW / 162 koní. Model je k dispozici s šestistupňovou manuální nebo sedmistupňovou automatickou dvouspojkovou převodovkou. MG HS také nabízí luxusní červený interiér, který je možné mít jako Paket Style v rámci příplatkové výbavy na přání.
„Pro rok 2023 máme smělé cíle. Kromě uvedení dalších modelů – elektrických MG4 a MG5 ještě v prvním pololetí tohoto roku chceme výrazně rozšířit dealerskou síť v obou zemích, a to až o 50%. Také díky této expanzi chceme dosáhnout prodeje až 3 000 vozů.“, doplňuje Vladimír Hejna, obchodní ředitel M Motors CZ.
MG se velmi dobře prodává na cca deseti trzích západní Evropy s tržním podílem kolem dvou procent, což je skvělý výsledek a náročnost evropských zákazníků je nezpochybnitelná. Co se týká kvality, MG se směle vyrovná tradičním evropským i japonským značkám.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?