Společnost Autobinck se stala oficiálním partnerem korporace SAIC pro uvedení značky MG v regionu CEE - ČR a SR.
MG - známá britsko-čínská značka s 98letou historií, rozšiřuje své aktivity ve střední Evropě tak, aby dále posilovala svou pozici na nových evropských trzích.
Původní britská automobilka MG je nyní součástí SAIC Group - největšího výrobce automobilů v Číně. Vývojové centrum MG se v současnosti nachází ve Spojeném království a výrobní závody v Číně.
MG nabízí na evropských trzích několik modelů, které jsou k dispozici se spalovacími motory (ICE), plug-in hybridním pohonem (PHEV) i v čistě elektrických verzích (BEV) – například Marvel R (k dispozici pouze jako BEV), HS ( k dispozici jako ICE a PHEV) a ZS (k dispozici jako ICE a BEV).
Českým a Slovenským zákazníkům tak MG nabídne kompletní balíček prémiového designu, nejnovějších technologií a vysoké úrovně výbavy.
Autobinck plánuje otevřít nová zastoupení MG v České republice a na Slovensku – očekává se v červnu 2022.
Holandská skupina AutoBinck je jedna z nejstarších automobilových společností na světě. AutoBinck je zároveň jedním z největších nizozemských investorů v ČR. AutoBinck v současnosti působí v 8 zemích Evropy – v Nizozemí, České republice, Slovensku, Belgii, Maďarsku, Polsku, Rumunsku a Slovinsku.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?