Společnost Autobinck se stala oficiálním partnerem korporace SAIC pro uvedení značky MG v regionu CEE - ČR a SR.
MG - známá britsko-čínská značka s 98letou historií, rozšiřuje své aktivity ve střední Evropě tak, aby dále posilovala svou pozici na nových evropských trzích.
Původní britská automobilka MG je nyní součástí SAIC Group - největšího výrobce automobilů v Číně. Vývojové centrum MG se v současnosti nachází ve Spojeném království a výrobní závody v Číně.
MG nabízí na evropských trzích několik modelů, které jsou k dispozici se spalovacími motory (ICE), plug-in hybridním pohonem (PHEV) i v čistě elektrických verzích (BEV) – například Marvel R (k dispozici pouze jako BEV), HS ( k dispozici jako ICE a PHEV) a ZS (k dispozici jako ICE a BEV).
Českým a Slovenským zákazníkům tak MG nabídne kompletní balíček prémiového designu, nejnovějších technologií a vysoké úrovně výbavy.
Autobinck plánuje otevřít nová zastoupení MG v České republice a na Slovensku – očekává se v červnu 2022.
Holandská skupina AutoBinck je jedna z nejstarších automobilových společností na světě. AutoBinck je zároveň jedním z největších nizozemských investorů v ČR. AutoBinck v současnosti působí v 8 zemích Evropy – v Nizozemí, České republice, Slovensku, Belgii, Maďarsku, Polsku, Rumunsku a Slovinsku.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.