Renault Megane E-Tech 100 % elektrickýje nový přírůstek do světa elektrických vozidela vyniká nejmodernější technikou, včetně nejnovějších funkcí v oblasti softwaru a konektivity.
Rozličné verze modelu pokrývají většinu potřeb zákazníků pro každodenní použití i výlety či dovolenou. Renault Megane E-Tech elektrický bude na českém trhu dostupný s dvěmi kapacitami baterie (40 a 60 kWh) a třemi výbavovými stupni (Equilibre, Techno a Iconic).
Ceny začínají na 890 000 Kč ve výbavovém stupni Equilibre s 40 kWh baterií. Vozidlo umožňuje dobíjení střídavým proudem (AC) o výkonu až 22 kW a stejnosměrným proudem (DC) o výkonu až 85 kW.
Za 1 085 000 Kč zákazník získá vyšší výbavový stupeň Techno s 60kWh baterií a motorem o výkonu 220 koní. Vozidlo umožňuje dobíjení střídavým proudem (AC) o výkonu až 22 kW a stejnosměrným proudem (DC) o výkonu až 130 kW.
Vždy aktualizovanýČást zážitku s elektrickým modelem Megane je i o konektivitě. Aby byly systémy vždy aktualizované, přichází model s bezplatným datovým balíčkem pro multimediální systém OpenR link 5 let.
Díky této službě si vozidlo samo stahuje aktualizace firmware vzduchem (FOTA). Megane E-Techelektrický rovněž přichází s 5letou zárukou na celé vozidlo a 8letou zárukou (nebo 160 000 km) na baterii.
CENÍKOVÉ CENY v Kč EQUILIBRE TECHNO ICONICEV40 130HP 890 000 ------- ------EV60 220HP 1 010 000 1 085 000 1 160 000
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?