Dlouholetá fleetová spolupráce s distributorem pošty přinesla značce Peugeot dalších téměř 300 registrovaných Boxerů.
Už v roce 2013 si státní společnost zabývající se distribucí pošty v ČR vybrala prostřednictvím leasingu značku Peugeot jakožto svého dodavatele převážně lehkých užitkových vozů. Na první zakázku čítající 400 užitkových dodávek navázaly další, přičemž se vždy jednalo o objednávky v řádu stovek kusů. Celkově za 8 let odebral tento nejvýznamnější klient značky Peugeot v ČR přes 4 000 vozů, a stal se tak největším odběratelem značky v regionu střední a východní Evropy.
Také v letošním roce distributor pošty a leasingové společnosti se značkou Peugeot uzavřely obchodní dohodu, a i tentokrát se stejně jako v minulých letech jedná pro český import Peugeotu o největší fleetovou zakázku roku. I přes extrémní výrobní omezení se letos podařilo registrovat 295 vozů Peugeot Boxer, které budou sloužit k distribuci pošty v Česku. Polovina z odebraných vozů byla pořízena formou operativního leasingu zajišťovaného společností ALD, druhou polovinu pak klient odebral formou finančního leasingu prostřednictvím společnosti ČSOB.
Fleetová spolupráce mezi oběma partnery má již teď předpoklady do budoucna, protože značka Peugeot se se svými populárními užitkovými modely v současné době účastní dalších tendrů s otevřeným potenciálem na stovky kusů poštovních vozů pro rok 2022.
„Jsem nesmírně rád, že se nám opět letos i přes krizové situace postihující dodavatelsko-odběratelské řetězce v různých odvětvích a v celém světě podařilo zakázku takřka 300 vozů realizovat. Pokračující dlouholetá spolupráce s distributorem tisku svědčí o nejlepším poměru cena-výkon na trhu, jakožto i o kvalitě a dostupnosti servisní sítě, což jsou aspekty, kterými jsme schopni uspokojit i ty nejnáročnější požadavky naší fleetové klientely,“ prohlásil Lukáš Hošek, vedoucí fleetového prodeje.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?