Společnost Honda potvrdila ceny a detaily výbav zcela nového modelu kompaktního SUV HR-V. S cenou od 699 900 Kč jsou všechny varianty modelu HR-V nejnovější generace standardně vybaveny pokročilou hybridní technologií dvoumotorového hnacího ústrojí e:HEV (hybridní elektrické vozidlo) společnosti Honda, které představuje nejnovější krok společnosti směřující k cíli elektrifikovat do roku 2022 všechny hlavní modely nabízené v Evropě.
Nabídka výbav začíná na verzi Elegance se základní cenou 699 900 Kč a standardně vybavenou LED světlomety, vyhřívanými předními sedadly, 18” litými koly a vyspělou konektivitou pro připojení chytrých telefonů. Výše je v nabídce verze Advance, jejíž cena začíná na 774 900 Kč a navíc obsahuje elektricky ovládané dveře zavazadlového prostoru s funkcí „zavření dveří při odchodu a přístupu bez použití rukou“, vyhřívaný volant a obložení interiéru ze syntetické kůže a textilií. Nejvyšší verze Advance Style je k dispozici od 839 900 Kč a navíc nabízí prémiový audiosystém, jedinečné designové detaily a mimořádné prvky, jako například dvoubarevný lak, oranžové detaily kabiny a další.
Díky osvědčené hybridní technologii společnosti Honda e:HEV, která je u modelu HR-V k dispozici poprvé, má vůz emise CO2 od 122 g/km (kombinovaný cyklus WLTP) a spotřebu paliva 5,4 l/100 km. Pohon e:HEV má tři přepínatelné jízdní režimy, které jsou voleny automaticky podle převládajících jízdních podmínek. Tato technologie přináší příjemnou jízdu s odezvou jako u elektrických vozů a využívá vždy nejefektivnější způsob pohonu.
Zcela nový model HR-V má výrazný vzhled SUV kupé a je elegantnější než jeho předchůdce. Jeho moderní design je v souladu s ostatními modely společnosti Honda. Prostorný a univerzální interiér je navržen tak, aby odrážel životní styl vlastníka vozu díky živým ozdobným prvkům a vysoce kvalitním materiálům použitým v celé kabině.
Stejně jako všechny nové modely společnosti Honda je i zcela nový model HR-V vybaven technologií Honda SensingTM, která zahrnuje ucelenou řadu špičkových bezpečnostních technologií a prvků podpory řízení. Tento nový model je vybaven také asistentem při jízdě z kopce s cílem zajistit lepší ovládání na prudkých svazích a kluzkých površích. Model HR-V dále vlastníkům nabízí vyspělou konektivitu. 9palcový dotykový displej umožňuje propojení chytrého telefonu prostřednictvím Apple CarPlay (Bluetooth, Wi-Fi nebo kabel) a Android Auto (kabel).
Tom Gardner, výkonný viceprezident společnosti Honda Motor Europe Ltd, dodává: „Uvedení zcela nového modelu HR-V představuje hlavní milník pro společnost Honda v Evropě. Nastavuje v segmentu kompaktních SUV nový standard prostornosti, univerzálnosti a pohodlí interiéru. Nová generace čistě hybridního modelu HR-V, která bude zanedlouho k dispozici, osloví moderní zákazníky. Odráží jejich aktivní životní styl a nabízí atraktivní kombinaci účinnosti a citlivého výkonu."
Zcela nový model Honda HR-V lze objednávat již od konce září, přičemž první dodávky dorazí do našeho regionu počátkem roku 2022. Podrobné informace o cenách a financování najdete na www.honda.cz kde se mohou zájemci registrovat již nyní.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?