Společnost Honda potvrdila ceny a detaily výbav zcela nového modelu kompaktního SUV HR-V. S cenou od 699 900 Kč jsou všechny varianty modelu HR-V nejnovější generace standardně vybaveny pokročilou hybridní technologií dvoumotorového hnacího ústrojí e:HEV (hybridní elektrické vozidlo) společnosti Honda, které představuje nejnovější krok společnosti směřující k cíli elektrifikovat do roku 2022 všechny hlavní modely nabízené v Evropě.
Nabídka výbav začíná na verzi Elegance se základní cenou 699 900 Kč a standardně vybavenou LED světlomety, vyhřívanými předními sedadly, 18” litými koly a vyspělou konektivitou pro připojení chytrých telefonů. Výše je v nabídce verze Advance, jejíž cena začíná na 774 900 Kč a navíc obsahuje elektricky ovládané dveře zavazadlového prostoru s funkcí „zavření dveří při odchodu a přístupu bez použití rukou“, vyhřívaný volant a obložení interiéru ze syntetické kůže a textilií. Nejvyšší verze Advance Style je k dispozici od 839 900 Kč a navíc nabízí prémiový audiosystém, jedinečné designové detaily a mimořádné prvky, jako například dvoubarevný lak, oranžové detaily kabiny a další.
Díky osvědčené hybridní technologii společnosti Honda e:HEV, která je u modelu HR-V k dispozici poprvé, má vůz emise CO2 od 122 g/km (kombinovaný cyklus WLTP) a spotřebu paliva 5,4 l/100 km. Pohon e:HEV má tři přepínatelné jízdní režimy, které jsou voleny automaticky podle převládajících jízdních podmínek. Tato technologie přináší příjemnou jízdu s odezvou jako u elektrických vozů a využívá vždy nejefektivnější způsob pohonu.
Zcela nový model HR-V má výrazný vzhled SUV kupé a je elegantnější než jeho předchůdce. Jeho moderní design je v souladu s ostatními modely společnosti Honda. Prostorný a univerzální interiér je navržen tak, aby odrážel životní styl vlastníka vozu díky živým ozdobným prvkům a vysoce kvalitním materiálům použitým v celé kabině.
Stejně jako všechny nové modely společnosti Honda je i zcela nový model HR-V vybaven technologií Honda SensingTM, která zahrnuje ucelenou řadu špičkových bezpečnostních technologií a prvků podpory řízení. Tento nový model je vybaven také asistentem při jízdě z kopce s cílem zajistit lepší ovládání na prudkých svazích a kluzkých površích. Model HR-V dále vlastníkům nabízí vyspělou konektivitu. 9palcový dotykový displej umožňuje propojení chytrého telefonu prostřednictvím Apple CarPlay (Bluetooth, Wi-Fi nebo kabel) a Android Auto (kabel).
Tom Gardner, výkonný viceprezident společnosti Honda Motor Europe Ltd, dodává: „Uvedení zcela nového modelu HR-V představuje hlavní milník pro společnost Honda v Evropě. Nastavuje v segmentu kompaktních SUV nový standard prostornosti, univerzálnosti a pohodlí interiéru. Nová generace čistě hybridního modelu HR-V, která bude zanedlouho k dispozici, osloví moderní zákazníky. Odráží jejich aktivní životní styl a nabízí atraktivní kombinaci účinnosti a citlivého výkonu."
Zcela nový model Honda HR-V lze objednávat již od konce září, přičemž první dodávky dorazí do našeho regionu počátkem roku 2022. Podrobné informace o cenách a financování najdete na www.honda.cz kde se mohou zájemci registrovat již nyní.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.