Společnost Honda potvrdila ceny a detaily výbav zcela nového modelu kompaktního SUV HR-V. S cenou od 699 900 Kč jsou všechny varianty modelu HR-V nejnovější generace standardně vybaveny pokročilou hybridní technologií dvoumotorového hnacího ústrojí e:HEV (hybridní elektrické vozidlo) společnosti Honda, které představuje nejnovější krok společnosti směřující k cíli elektrifikovat do roku 2022 všechny hlavní modely nabízené v Evropě.
Nabídka výbav začíná na verzi Elegance se základní cenou 699 900 Kč a standardně vybavenou LED světlomety, vyhřívanými předními sedadly, 18” litými koly a vyspělou konektivitou pro připojení chytrých telefonů. Výše je v nabídce verze Advance, jejíž cena začíná na 774 900 Kč a navíc obsahuje elektricky ovládané dveře zavazadlového prostoru s funkcí „zavření dveří při odchodu a přístupu bez použití rukou“, vyhřívaný volant a obložení interiéru ze syntetické kůže a textilií. Nejvyšší verze Advance Style je k dispozici od 839 900 Kč a navíc nabízí prémiový audiosystém, jedinečné designové detaily a mimořádné prvky, jako například dvoubarevný lak, oranžové detaily kabiny a další.
Díky osvědčené hybridní technologii společnosti Honda e:HEV, která je u modelu HR-V k dispozici poprvé, má vůz emise CO2 od 122 g/km (kombinovaný cyklus WLTP) a spotřebu paliva 5,4 l/100 km. Pohon e:HEV má tři přepínatelné jízdní režimy, které jsou voleny automaticky podle převládajících jízdních podmínek. Tato technologie přináší příjemnou jízdu s odezvou jako u elektrických vozů a využívá vždy nejefektivnější způsob pohonu.
Zcela nový model HR-V má výrazný vzhled SUV kupé a je elegantnější než jeho předchůdce. Jeho moderní design je v souladu s ostatními modely společnosti Honda. Prostorný a univerzální interiér je navržen tak, aby odrážel životní styl vlastníka vozu díky živým ozdobným prvkům a vysoce kvalitním materiálům použitým v celé kabině.
Stejně jako všechny nové modely společnosti Honda je i zcela nový model HR-V vybaven technologií Honda SensingTM, která zahrnuje ucelenou řadu špičkových bezpečnostních technologií a prvků podpory řízení. Tento nový model je vybaven také asistentem při jízdě z kopce s cílem zajistit lepší ovládání na prudkých svazích a kluzkých površích. Model HR-V dále vlastníkům nabízí vyspělou konektivitu. 9palcový dotykový displej umožňuje propojení chytrého telefonu prostřednictvím Apple CarPlay (Bluetooth, Wi-Fi nebo kabel) a Android Auto (kabel).
Tom Gardner, výkonný viceprezident společnosti Honda Motor Europe Ltd, dodává: „Uvedení zcela nového modelu HR-V představuje hlavní milník pro společnost Honda v Evropě. Nastavuje v segmentu kompaktních SUV nový standard prostornosti, univerzálnosti a pohodlí interiéru. Nová generace čistě hybridního modelu HR-V, která bude zanedlouho k dispozici, osloví moderní zákazníky. Odráží jejich aktivní životní styl a nabízí atraktivní kombinaci účinnosti a citlivého výkonu."
Zcela nový model Honda HR-V lze objednávat již od konce září, přičemž první dodávky dorazí do našeho regionu počátkem roku 2022. Podrobné informace o cenách a financování najdete na www.honda.cz kde se mohou zájemci registrovat již nyní.
Mercedes-Benz představil novou verzi elektrického CLA, který se považuje za nejchytřejší a nejefektivnější model značky. Tento elektromobil je očekávaným nástupcem v segmentu základních elektromobilů a má ambici stát se přímým konkurentem pro Tesla Model 3. Jaký dojem zanechává nový Mercedes CLA na první pohled? To se dozvíte v našem exkluzivním pohledu na tento model.
Před dvanácti lety Mercedes-Benz poprvé představil model CLA a zájem o něj nepolevuje. Nyní automobilka odhalila třetí generaci, která posouvá hranice technologie a designu na zcela novou úroveň.
Xiaomi začalo dodávat svůj elektrický sporťák SU7 Ultra prvním zákazníkům, ale místo oslav řeší nečekané problémy. Spekulanti okamžitě rozjeli přeprodej za vyšší ceny a zloději se zaměřili na luxusní zlaté logo, které mizí z vozů a končí v online aukcích.
Čas letí jako voda a od premiéry první verze GR Yarisu v Tokiu uběhlo v lednu už 5 let. Proto na počátku roku 2024 nastal čas představit první modernizaci, která měla za cíl odstranit neduhy a celkově vůz posunout ještě úroveň výš. Jak se to povedlo?
Čínská automobilka BYD pracuje na své expanzi v Německu a přivádí na trh kompaktní SUV Atto 2. Zároveň plánuje výrazné posílení své dealerské sítě ještě před koncem roku.
Lamborghini chystá revoluci – jeho první elektromobil bude zároveň nejsilnějším vozem v historii značky. Italská automobilka vsadí na špičkovou platformu koncernu VW Group, která slibuje extrémní výkon i luxusní technologie.
Xiaomi, známý především jako výrobce mobilních telefonů a elektroniky, se loni odvážně pustil do automobilového průmyslu se sedanem SU7. Jeho ambice ale nezůstaly u prvního kroku – brzy následovala prémiová verze Ultra, která se právě dostala do prodeje. Nový model překvapil trh svou výrazně nižší cenou, než se původně očekávalo.
Společnost Nissan potvrdila, že k 1. dubnu letošního roku skončí ve funkci generálního ředitele Makoto Uchida. Jeho nástupcem se stane Ivan Espinosa, dosavadní ředitel plánování, který se tímto krokem stane čtvrtým generálním ředitelem společnosti za posledních osm let.
Po delší době se do našeho testu dostala čtvrtá generace Škody Octavia v oblíbené konfiguraci s dvoulitrovým turbodieselem o výkonu 110 kW a automatickou převodovkou DSG. Oproti verzi před modernizací přináší osvěžený design, nové motorizace, lepší infotainment a pár dalších detailů. Je dieselová verze optimální volbou nebo má smysl sáhnout spíše po levnější benzínové variantě 1.5 eTSI s totožným výkonem?
Audi A6 e-tron, čistě elektrická verze, byla loni v létě jedním z nových přírůstků do portfolia, ale to neznamená konec spalovacích motorů. K elektrické variantě se nyní připojuje nový model A6 Avant, který stále využívá tradiční naftové a benzínové motory. I když je vybaven mild-hybridním systémem, stále patří k nejtradičnějším pohonům, které si můžete pořídit v segmentu prémiových vozů.
Škoda Scala je na trhu už několik let a vždy byla mezi svými rivaly tak trochu opomíjenou volbou. Není vnímána tak prestižně, jako třeba Golf a ani není extravagantní jako třeba Peugeot 308, ale přesto bychom si v této kategorii vybrali právě Scalu, proč?
Šéf Škody Auto Klaus Zellmer dnes oznámil zásadní redukci pracovních míst, která postihne zhruba 15 % zaměstnanců automobilky v Česku. To by znamenalo ztrátu téměř 6000 pracovních míst, přičemž největší dopad se očekává na agenturní pracovníky, kteří tvoří asi desetinu celkového počtu. Redukce však zasáhne i kmenové zaměstnance. Uvedl to ekonom Lukáš Kovanda.