Češi na letní dovolenou vyrážejí po vlastní ose a stále častěji volí zápůjčku dodávky či většího rodinného vozu. Poptávku, která výrazně převyšuje nabídku, potvrzuje také platforma pro sdílení aut HoppyGo. Ta má 60 % vícemístných dodávek, obytných aut a karavanů pro letní sezónu kompletně rezervovanou. Nejčastěji si lidé vozy půjčují na týdenní cestování, velký zájem je však také o víkendové výlety. HoppyGo se proto rozhodlo prvním 10 novým majitelům těchto nejžádanějších aut výdělky z pronájmu garantovat, a nemusí jít jen o zcela nové vozy.
Češi se během koronavirové krize naučili cestovat po vlastní ose a stále častěji využívají vícemístné dodávky či obytné nebo velké rodinné vozy. Nemusí se tak ohlížet na změnu pravidel protiepidemických opatření, mohou si cestu naplánovat a spoléhat se jen sami na sebe. Zároveň mají možnost se každý den rozhodnout, kam vyrazit a třeba i ze dne na den cestu přeplánovat za hezčím počasím. Tyto automobily navíc nabízejí soukromí, které v dnešní době řada lidí preferuje nad přeplněnými kempy nebo společnými prostory v hotelech.
Vícemístných dodávek, obytných vozů a karavanů nabízí platforma pro sdílení aut HoppyGo přes 160 a pro letní sezónu je více než 60 % již rezervováno. Společnost se proto rozhodla vyjít vstříc rostoucí poptávce a majitele “mobilních domovů” odměnit garantovaným výdělkem. Speciální nabídka platí pro vozy zařazené do nabídky na dobu minimálně tří měsíců mezi červencem 2021 a říjnem 2021, které budou zájemcům k dispozici alespoň dva týdny v každém měsíci. Pokud majitel přes platformu nezíská poptávky ve výši alespoň 15 tisíc korun za zmíněné období, HoppyGo mu doplatí vzniklý rozdíl. Nabídka se vztahuje na prvních deset aut přidaných v Praze, Brně, Ostravě, Olomouci a Hradci Králové, kde je poptávka momentálně nejsilnější.
„Jako jediná platforma na českém trhu dokážeme flexibilně reagovat na poptávku po konkrétním typu vozu. Zvýšení poptávky po dodávkách a obytných vozech jsme registrovali již v minulém roce, kdy nám vzrostl také počet jejich pronajímatelů, meziročně o 30 %. Proto jsme se rozhodli ještě více podpořit nábor nových aut na platformu a dopřát tak našim zákazníkům a řidičům možnost naplánovat si dovolenou přesně podle jejich představ,” uvedl Robin Švaříček, CEO HoppyGo.
Majitel, který chce pronajímat vůz na HoppyGo, nemusí nutně vlastnit nejnovější a nejmodernější model. Uživatelé mají většinou zájem o starší automobily, které nabízejí výhodnější cenové podmínky. Velmi vyhledávanými jsou například Volkswagen Transporter, Opel Vivaro, Renault Trafic, Ford Tourneo Custom a podobné vozy v modelových řadách vyrobených od roku 2012. Zápůjčka staršího modelu se pohybuje okolo 1 300 Kč za den, u nových pak kolem 3 000 Kč za den. Například majiteli novějšího vozu VW Transporter v Praze tak za posledních 14 dní přišlo na léto sedm rezervací za více jak 60 000 Kč.
Platforma pro sdílení aut HoppyGo, spadající mezi inovační projekty mobility ŠKODA AUTO DigiLab, nabízí více než 2 300 aut nejrůznějších značek, a vedle širokého výběru je velkou výhodou rychlost a jednoduchost celého procesu zápůjčky. Není potřeba podepisovat žádné dlouhé smlouvy a zákazníkovi stačí rychlá registrace se snadným ověřením dokladů. V ceně zápůjčky je vždy zahrnuto havarijní pojištění, které kryje všechna běžná rizika.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.