Češi na letní dovolenou vyrážejí po vlastní ose a stále častěji volí zápůjčku dodávky či většího rodinného vozu. Poptávku, která výrazně převyšuje nabídku, potvrzuje také platforma pro sdílení aut HoppyGo. Ta má 60 % vícemístných dodávek, obytných aut a karavanů pro letní sezónu kompletně rezervovanou. Nejčastěji si lidé vozy půjčují na týdenní cestování, velký zájem je však také o víkendové výlety. HoppyGo se proto rozhodlo prvním 10 novým majitelům těchto nejžádanějších aut výdělky z pronájmu garantovat, a nemusí jít jen o zcela nové vozy.
Češi se během koronavirové krize naučili cestovat po vlastní ose a stále častěji využívají vícemístné dodávky či obytné nebo velké rodinné vozy. Nemusí se tak ohlížet na změnu pravidel protiepidemických opatření, mohou si cestu naplánovat a spoléhat se jen sami na sebe. Zároveň mají možnost se každý den rozhodnout, kam vyrazit a třeba i ze dne na den cestu přeplánovat za hezčím počasím. Tyto automobily navíc nabízejí soukromí, které v dnešní době řada lidí preferuje nad přeplněnými kempy nebo společnými prostory v hotelech.
Vícemístných dodávek, obytných vozů a karavanů nabízí platforma pro sdílení aut HoppyGo přes 160 a pro letní sezónu je více než 60 % již rezervováno. Společnost se proto rozhodla vyjít vstříc rostoucí poptávce a majitele “mobilních domovů” odměnit garantovaným výdělkem. Speciální nabídka platí pro vozy zařazené do nabídky na dobu minimálně tří měsíců mezi červencem 2021 a říjnem 2021, které budou zájemcům k dispozici alespoň dva týdny v každém měsíci. Pokud majitel přes platformu nezíská poptávky ve výši alespoň 15 tisíc korun za zmíněné období, HoppyGo mu doplatí vzniklý rozdíl. Nabídka se vztahuje na prvních deset aut přidaných v Praze, Brně, Ostravě, Olomouci a Hradci Králové, kde je poptávka momentálně nejsilnější.
„Jako jediná platforma na českém trhu dokážeme flexibilně reagovat na poptávku po konkrétním typu vozu. Zvýšení poptávky po dodávkách a obytných vozech jsme registrovali již v minulém roce, kdy nám vzrostl také počet jejich pronajímatelů, meziročně o 30 %. Proto jsme se rozhodli ještě více podpořit nábor nových aut na platformu a dopřát tak našim zákazníkům a řidičům možnost naplánovat si dovolenou přesně podle jejich představ,” uvedl Robin Švaříček, CEO HoppyGo.
Majitel, který chce pronajímat vůz na HoppyGo, nemusí nutně vlastnit nejnovější a nejmodernější model. Uživatelé mají většinou zájem o starší automobily, které nabízejí výhodnější cenové podmínky. Velmi vyhledávanými jsou například Volkswagen Transporter, Opel Vivaro, Renault Trafic, Ford Tourneo Custom a podobné vozy v modelových řadách vyrobených od roku 2012. Zápůjčka staršího modelu se pohybuje okolo 1 300 Kč za den, u nových pak kolem 3 000 Kč za den. Například majiteli novějšího vozu VW Transporter v Praze tak za posledních 14 dní přišlo na léto sedm rezervací za více jak 60 000 Kč.
Platforma pro sdílení aut HoppyGo, spadající mezi inovační projekty mobility ŠKODA AUTO DigiLab, nabízí více než 2 300 aut nejrůznějších značek, a vedle širokého výběru je velkou výhodou rychlost a jednoduchost celého procesu zápůjčky. Není potřeba podepisovat žádné dlouhé smlouvy a zákazníkovi stačí rychlá registrace se snadným ověřením dokladů. V ceně zápůjčky je vždy zahrnuto havarijní pojištění, které kryje všechna běžná rizika.
Naše dlouhodobá recenze pokračuje s hlavní jízdní sekcí. Auto jsme pořádně protáhli v různých prostředích, kde se nová hybridní DS 4 ukázala jako překvapivě všestranné auto. Není však vše zalité sluncem a nějaká ta ale se přeci jen našla. To, že má hezkou spotřebu ve městě či na okresce asi tušíte, ale co na dálnici?
Ferrari v úterý odhalilo své rekordní výsledky, kdy čistý zisk za loňský rok vzrostl na více než 1,5 miliardy eur, čímž si automobilka opět potvrdila svou silnou pozici na trhu.
K povinnému ručení se dnes dozvíte, co všechno ovlivňuje výši pojistného, zda vám může pojišťovna jednostranně zvýšit pojistné či zda budete platit újmu v plné výši v případě nehody bez povinného ručení.
Letošní sezóna vytrvalostního mistrovství světa FIA WEC se blíží a s ní i jeden z nejvíce očekávaných debutů: Aston Martin Racing nasadí své nové hypervozy Valkyrie již 28. února do úvodního závodu v Kataru, který měří 1812 kilometrů. Tým dnes odhalil svou závodní identitu pro rok 2025 a také představil jezdecké posádky pro tento náročný ročník.
Ferrari chystá zásadní revoluci – 9. října odhalí svůj první čistě elektrický model. Během dne investorů představí dosud tajemný vůz, který slibuje nejen špičkový výkon, ale i zábavu za volantem.
Italské Alpy patří k tradičním destinacím českých lyžařů. Mnoho z nich však cestu podceňuje a může je to stát nemalé pokuty. Jak se na cestu připravit a nezkazit si tak zimní dovolenou či jarní prázdniny?
Toyota Motor Europe podepsala dohodu se společnostmi Hydrogen Refueling Solutions (HRS) a ENGIE s cílem zavést novou generaci systémů pro doplňování vodíku. Nové řešení, které je rychlejší a nákladově efektivnější, bude pilotováno v rámci projektu RHeaDHy financovaného EU, který se zaměřuje na urychlení zavádění infrastruktury.
Ford se chystá na velký návrat do nejvyšší kategorie vytrvalostních závodů! Od sezóny 2027 bude opět bojovat v Le Mans, kde má jasný cíl – sesadit z trůnu Ferrari, vítěze posledních dvou ročníků.
Porsche se chystá na zásadní personální změny ve své výkonné radě. Dva manažeři, kteří dlouhodobě působili ve firmě, budou brzy nahrazeni.
Tesla chystá nový kompaktní model. V roce 2025 uvede Model Q, který bude mít délku jen čtyři metry a cenovku kolem 25 000 eur (cca 640.000 korun).
Chystá se revoluce v palubních systémech? Nové informace naznačují, že Apple brzy spustí vylepšený CarPlay s řadou inovací. Co přinese a kdy se ho dočkáme? Naznačil to německý AutoBild.
Vozy Toyota Corolla Hatchback a Touring Sports obhájily dva tituly v rámci prestižní ankety britského odborného časopisu What Car? Zatímco Hatchback se opět stal rodinným vozem roku, Touring Sports znovu bodoval jako nejvýhodnější kombi.