Nový Volkswagen Golf Variant lze nyní pořídit za cenu hatchbacku. Výhodné financování od Volkswagen Financial Services s úrokem od 1 % ročně a povinným ručením za 1 Kč měsíčně. Další zvýhodnění 30 000 Kč včetně prodloužení záruky na 4 roky / 80 000 km při prodeji použitého vozu na protiúčet. Navíc možnost využití speciálního zvýhodnění pro podnikatele ve výši 45 000 Kč.
„Nový Variant na základě osmé generace Golfu je nyní ještě atraktivnější,“ říká Patrik Fejtek, ředitel divize Volkswagen osobní vozy společnosti Porsche Česká republika. „K mimořádně prostornému interiéru, vynikající jízdní dynamice, úspornému provozu a inovativním technologiím jsme přidali zvýhodnění, která by si naši zákazníci neměli nechat ujít.“
Až do konce června budou autorizovaní prodejci značky Volkswagen nabízet „Dlouhý za cenu krátkého“. Název aktuální akční nabídky prozrazuje snížení ceny modelu Golf Variant na úroveň hatchbacku Golf. To znamená úsporu 30 000 Kč. Tím však výčet zvýhodnění, která se vztahují na skladové i nově objednané vozy, zdaleka nekončí.
Další bonus čeká na zákazníky, kteří při koupi nového modelu Golf Variant poskytnou svůj použitý vůz na protiúčet. Nejen, že prodejce vykoupí vůz jakékoliv značky za výhodnou cenu, kterou si zákazník může odečíst od pořizovací ceny nového vozu, ale navíc získá další cenové zvýhodnění až 30 000 Kč, a to včetně prodloužené záruky na 4 roky nebo 80 000 km. Dodatečná zvýhodnění navíc jsou pak ještě připravena pro podnikatele a firemní klienty.
Akční nabídku „Dlouhý za cenu krátkého“ doprovází výhodné financování od společnosti Volkswagen Financial Services. Při volbě úvěru lze sjednat velmi nízké úrokové sazby již od 1 % ročně. S financováním – ať úvěrem, nebo operativním leasingem – je v pravidelné splátce zahrnuto navíc také povinné ručení, a to za pouhou 1 Kč měsíčně.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?