Nový Volkswagen Golf Variant lze nyní pořídit za cenu hatchbacku. Výhodné financování od Volkswagen Financial Services s úrokem od 1 % ročně a povinným ručením za 1 Kč měsíčně. Další zvýhodnění 30 000 Kč včetně prodloužení záruky na 4 roky / 80 000 km při prodeji použitého vozu na protiúčet. Navíc možnost využití speciálního zvýhodnění pro podnikatele ve výši 45 000 Kč.
„Nový Variant na základě osmé generace Golfu je nyní ještě atraktivnější,“ říká Patrik Fejtek, ředitel divize Volkswagen osobní vozy společnosti Porsche Česká republika. „K mimořádně prostornému interiéru, vynikající jízdní dynamice, úspornému provozu a inovativním technologiím jsme přidali zvýhodnění, která by si naši zákazníci neměli nechat ujít.“
Až do konce června budou autorizovaní prodejci značky Volkswagen nabízet „Dlouhý za cenu krátkého“. Název aktuální akční nabídky prozrazuje snížení ceny modelu Golf Variant na úroveň hatchbacku Golf. To znamená úsporu 30 000 Kč. Tím však výčet zvýhodnění, která se vztahují na skladové i nově objednané vozy, zdaleka nekončí.
Další bonus čeká na zákazníky, kteří při koupi nového modelu Golf Variant poskytnou svůj použitý vůz na protiúčet. Nejen, že prodejce vykoupí vůz jakékoliv značky za výhodnou cenu, kterou si zákazník může odečíst od pořizovací ceny nového vozu, ale navíc získá další cenové zvýhodnění až 30 000 Kč, a to včetně prodloužené záruky na 4 roky nebo 80 000 km. Dodatečná zvýhodnění navíc jsou pak ještě připravena pro podnikatele a firemní klienty.
Akční nabídku „Dlouhý za cenu krátkého“ doprovází výhodné financování od společnosti Volkswagen Financial Services. Při volbě úvěru lze sjednat velmi nízké úrokové sazby již od 1 % ročně. S financováním – ať úvěrem, nebo operativním leasingem – je v pravidelné splátce zahrnuto navíc také povinné ručení, a to za pouhou 1 Kč měsíčně.
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.