Limitovaná série 200 kusů Suzuki Vitara Style přichází s výraznými ozdobnými prvky karoserie a k atraktivnímu designu přidává navíc prodlouženou záruku na 5 let nebo 150 000 km, to vše zdarma.
Edice Style vylepšuje elegantní vzhled Vitary o sadu výrazných designových prvků. Černou masku chladiče, kontrastní lišty v předním i zadním nárazníku, v masce chladiče a kolem světel denního svícení a barevné kryty zrcátek v hodnotě cca 20 000 Kč přidává prvním 200 zájemcům zdarma. Kontrastní prvky mohou být v červené, černé nebo bílé barvě – volba odstínu a jejich kombinace s lakem karoserie záleží pouze na přání zákazníka.
Nabídka edice Style je určena pro verze výbavy Premium a Elegance. K výrazným designovým prvkům přidává Vitara Style ještě prodlouženou pětiletou záruku, a to také zdarma.
Vitaru ve všech verzích pohání vyspělý mild-hybridní systém, který kombinuje čtyřválcový motor 1.4 BoosterJet o výkonu 95 kW s pomocným 10kW elektromotorem. Hybridní pohon se pyšní vynikající spotřebou paliva od 5,4 do 6,2 l/100 km (podle normy WLTP, hodnota závisí na druhu pohonu). Jako jedno z mála kompaktních SUV na trhu nabízí Vitara i možnost pohonu všech kol AllGrip. Součástí standardní výbavy jsou pokročilé asistenční systémy: adaptivní tempomat, systém nouzového brzdění, systém udržování v jízdním pruhu nebo asistent rozjezdu do kopce. Vitara je v prodeji za cenu od 477 900 Kč.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?